Dzisiaj jest 16 sie 2025, 16:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2011, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2010, 13:47
Posty: 140
Lokalizacja: Podsarnie
Pojazd:
Witam. Mam kilka pytań związanych z silnikiem minarelli chłodzonego cieczą:
1. Jak poznać walnięte lub wykończające się łożyska i uszczelniacze wału ?
2.Co mam zrobić, żeby silnik trochę wycisnął z siebie i jechał mi chociaż 80km/h? (na razie jedzie tylko 65km/h przy centralce i sprężynkach Top Racing +30%, rolkach 4,7 i membranie malossi :cry: )
3. Proszę jeszcze jak znacie to podajcie przyczyny przegrzewania się silnika po przejechaniu 5do 6km.
Z góry dzięki :D :D :D




_________________

Aerox Reaktywacja 2012/2013 by RoxMan
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321594
AErOX->full Sport by RoxMan---> UP
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=191396


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 21:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Załóż wydech LeoVince zx (Tu masz test : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=125268)
Dalej gaźnik dellorto 17,5 (Tu masz test : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=125922)
Oraz wariator, od siebie polecam Stage6 Sport Pro (Tu masz test : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=130782)


Co do przegrzewania, to możliwe że masz zepsutą pompe wody, albo zapowietrzony układ. Mam pytanie, miałeś w zime płyn czy wode w układzie ?

Teraz tak, odpal, jak rozgrzejesz skuter, to dotknij pompy wody, węży i całej chłodnicy. Sprawdź czy jest wszystko ciepłe. Jeśli po rozgrzaniu silnika, jest zimne, to znaczy że albo pompa wysiadła, albo zapowietrzony układ.

Jeśłi wysiadła pompa, to można kupić reperaturke pompy wody na mielochu jest za ok.50zł.
Jeśli zapowietrzony układ, to wystarczy go odpowietrzyć.
W głowicy masz srubke na imbusa do odpowietrzania. Popuszczasz ją i wylatuje płyn z powietrzem. Ponaciskaj węże i miej odkręcony korek od zbiorniczka.
PAMIĘTAJ ABY BYŁ PŁYN W ZBIORNICZKU.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 22:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2010, 13:47
Posty: 140
Lokalizacja: Podsarnie
Pojazd:
W zimie miałem płyn, a co do tych łożysk i uszczelniaczy
to możecie podać mi jak poznać że są walnięte albo na wykończeniu? :D




_________________

Aerox Reaktywacja 2012/2013 by RoxMan
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321594
AErOX->full Sport by RoxMan---> UP
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=191396




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
seku145 pisze:
Sprawdź czy jest wszystko ciepłe. Jeśli po rozgrzaniu silnika, jest zimne, to znaczy że albo pompa wysiadła, albo zapowietrzony układ.
albo termostat nie otwiera i po 5 km gotuje płyn...




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2010, 13:47
Posty: 140
Lokalizacja: Podsarnie
Pojazd:
Termostat ostatnio wywaliłem :D A waszym zdaniem to co może powodować taki ostry wzrost temperatury oprucz pompy, zapowietrzonego układu chłodzącego i termostatu bo chyba nie to że docieran cyl?? Może to głupie ale jak co to mam cyl no name z SKZ i od kiedy go wymieniłem to świeca ciągle jest mokra od oleju i skut pluje wodą a o dziwo odpala od 1 kopa. Co jest grane :roll:




_________________

Aerox Reaktywacja 2012/2013 by RoxMan
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321594
AErOX->full Sport by RoxMan---> UP
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=191396




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 0:19 
**

Rejestracja: 16 maja 2010, 21:14
Posty: 343
Lokalizacja: PL
Pojazd:
RoxMan pisze:
Termostat ostatnio wywaliłem :D A waszym zdaniem to co może powodować taki ostry wzrost temperatury oprucz pompy, zapowietrzonego układu chłodzącego i termostatu bo chyba nie to że docieran cyl?? Może to głupie ale jak co to mam cyl no name z SKZ i od kiedy go wymieniłem to świeca ciągle jest mokra od oleju i skut pluje wodą a o dziwo odpala od 1 kopa. Co jest grane :roll:


Z tego co wyczytałem , to jest na dotarciu xd I dlatego sie grzeje szybko. Po dotarciu powinno ustać. + odpowietrz układ i napełnij zbiornik.


Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 0:19 przez raiderskssg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 0:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2010, 13:47
Posty: 140
Lokalizacja: Podsarnie
Pojazd:
raiderskssg a nie wiesz czasem dlaczego świeca jest cały czas mokra od oleju a skut pluje jakąś cieczą? No i dzięki za odpowiedź :) :)




_________________

Aerox Reaktywacja 2012/2013 by RoxMan
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321594
AErOX->full Sport by RoxMan---> UP
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=191396




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Nie sądzę by to było od docierania.... sam docieram nowy cylinder i nam zacięty termostat(otwarty cały czas) i temperatura tylko czasem dochodzi do 70stopni. Musiałem zasłonić połowę chłodnicy by trzymał odpowiednia temperaturę bo podczas jazdy spadała do 45 stopni a przy docieraniu ważna jest odpowiednia temperatura. Na twoim miejscu sprawdziłbym jednak pompę wody(wiatraczek).




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 13:20 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
jak ci pluje woda mocno moze uszczelke pod głowica wyebało...




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2010, 13:47
Posty: 140
Lokalizacja: Podsarnie
Pojazd:
No właśnie też mi się wydaje że to nie przez docieranie, a wiatraczej dziś sprawdze. A uszczelke już wymieniałem :roll: Nie wiem czemu ale jak odpale moto to skułe wodą a jak się rozgrzeje to ustaje, a świeca ciągle jest mokra :/




_________________

Aerox Reaktywacja 2012/2013 by RoxMan
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=321594
AErOX->full Sport by RoxMan---> UP
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=191396




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 15:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
Świeca jest mokra bo jak sądze dolewasz jeszcze do baku extra olej, a więc mieszanka jest bardzo bogata (o to chodzi przy docieraniu). To że Ci jakby woda z tłumika kapie (pluje) gdy jest zimny to norma... różnica temperatur i para się skrapla + może nie spalać wszystkiego bo bogata mieszanka...
Takie skraplanie często można zauważyć w samochodach gdy ruszają z tłumika wylewa się woda :lol:




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 15:01 przez marecki1981i, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy