Dzisiaj jest 30 lip 2025, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2011, 22:05 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Siema,
Troche sie rozpisze wiec badzcie wyrozumiali i przeczytajcie do konca:P, iz chce dobrze opisac.
Problem tkwi w tym iz rox nie chce sie ostro wkrecac w obroty (jak przypada na racinga), tak jak by nie mial sily, cos by go "przytykało"..
Gdy mu daje w gaz to dlugo reaguje na niego (nie piszecie ze regulacja gaznika, bo to wykluczam w 100%). W dodatku po rozgrzaniu silnika zaczyna kapac/ leciec "olej"- jak to tak mozna nazwac, czuc w nim benzyne. Z wydechu tez cos tym samym pluje..
Jesli chodzi o sprezanie to jest dobre, iz rox nie ma zadnego problemu z odpalaniem, podchodze jeden bach i pali)
Probowalem juz wielu rzeczy i nadal nic nie skutkuje. Wymienmialem swiece, simering od str magneta (bo byl podejrzany), przeczyscilem gaznik, stozek. Zdjąlem glowice, cyl, sprawdzilem szczelnosc skrzyni korbowej poprzez zalanie jej benzyną, czy moze gdzies nie wydmuchalo sylikonu miedzy zlaczeniami polówek karterow, ale doslownie nic nie przepuszczalo. Wszystko wygladalo tak jak powinno byc.
Dodam jeszcze ze to sie stalo tak z dnia na dzien..
Silnika nie przegrzalem, bo zamontowany jest termometr i uwaznie zawsze przygladam sie temp silnika.

Daje tu pare zdjec abyscie zobaczyli ten caly olej, ktory mnie nie pokoi i nie mam zielonego pojecia skad on sie bierze ;/ (czy to moze byc tego wszystkiego wina benzyny ??, choc zawsze z tamtad lałem i bylo ok.)
Foty:
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08
Obrazek
Shot at 2011-04-08

Macie tez tutaj filmik jak rox chodzil jeszcze calkiem niedawno (jak bylo wszystko w jak najlepszym porzadku) :
http://www.youtube.com/watch?v=7uNkDPYXW94&NR=1

A tu filmik jak teraz chodzi.. ;\
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=4llW72f7kLY

Jesli ktos pomoze to stawiam 0,5l ;D ;)
Z gory dzieki.


Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 22:19 przez tomekolszew, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 7:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
To że ma inny dzwięk to wina tego że wata w koncówce jest mokra, miałem podobnie gdy mi sie zalał cylinder (zacięcie pływaka)




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 9:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ten olej bierze się stąd że za dużo go porostu dajesz tzn. robisz mieszanke ? Bo ewidentnie widać ze za dużo oleju. (jesli robisz mieszanke i lejesz duzo oleju) to spuśc paliwo wlej nowe i daj 25-30ml na 1l paliwa tego oleju. Tam przy cylindrze co widać olej to pewnie masz wydech coś nie szczelny xD ( u mnie też tam jest osmarkane olejem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 12:14 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
No tak, ale co to sie dzieje z tymi obrotami?
A waty w koncowce to ja nie mam :P
Miesznke robie wlasnie tak jak napisales, czyli 25ml/1l benzyny..


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 12:15 przez tomekolszew, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
ma taki dzwięk jakby za dużo paliwa dostawał




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 15:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
maciaziom, popieram.
cos jakby na ssaniu chodził. a jaki kolor świecy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 17:09 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
no wlasnie taKI ciemniejszy, jak by za malo powietrza dostawal, ale powietrza ma odkrecone porzadnie..
To ssanie jeszcze dokladnie obejrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
i wyczysc filtr powietrza




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 17:50 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
maciaziom, pisalem ze gaznik, stozek czyscilem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 5:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
To dostaje za dużo paliwa spojrz jak to pluje przy cylindrze od łączenia wydech cylinder i wydechem Pozatym sprawdz też dokładnie łączenie cylindra z karterami od dołu czy on aby jest napewno szczelny




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 10:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
zmniejsz dawke-mniejsza dysza albo iglica sie pobaw

400 post!:D


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 10:16 przez piotrek1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 13:42 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
no spokoo.
cyl i kartery sa raczej szczelne, bo jak pare dni temu go zakladalem to dalem jeszcze troszke sylikonu..
a co do za duzej dawki.., ale przeciez on mi przed tem chodzil zajeb*scie i nic mu nie bylo.. a teraz raptem za duzo paliwa? - i wlasnie tego nie moge pojac.. ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2011, 23:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
tomekolszew pisze:
a teraz raptem za duzo paliwa?

Możliwe.
Jesli zaworek tylko minimalnie będzie nieszczelny.
Albo ciut mniejsza dysza




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy