Dzisiaj jest 16 sie 2025, 7:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2011, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 0:23
Posty: 165
Lokalizacja: Szamotuły(WLKP)
Pojazd:
Tak jak w temacie cięzko odpala po wymianie wału i łozysk.. a jka odpali to troche ciezko wkreca sie na obroty czego moze byc to przyczyna?




_________________

Zapraszam do mojego Neosa!!!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=126989

A także teraz Keeway -a Swana ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=211159


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Wyśrodkowałeś wał?




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:12 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:43
Posty: 99
Pojazd:
ale że co ciężko sie kopie czy ciężej rozrusznik kręci? bo jeżeli nie to nic innego jak regulacja...a i czy przy składaniu uszczelniłeś cylinder i głowicę? kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 0:23
Posty: 165
Lokalizacja: Szamotuły(WLKP)
Pojazd:
Tak wysrodkowałem :) znaczy rozrusznikiem go nie krece bo mam wyj** aku , na poczatku jak złozyłemm go to wał ładnie chodził ale wydaje mi sie ze krzywo dobiłem uszczelniacz od str waria .. a tewraz naoliwiłem kopke itd i ładnie gładko chodzi ale jak chiałem ręką ruszyc do dosyc opornie.

uszczelniłem dawałem silikon , a kompresje ma bdb :)




_________________

Zapraszam do mojego Neosa!!!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=126989

A także teraz Keeway -a Swana ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=211159


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 21:18 przez Bioły1121, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:21 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:43
Posty: 99
Pojazd:
to musisz go dobić prosto... jak uszczelniacz puszcza to na nic taka robota.... musisz być pewien że wszystko 100% dobrze złożone a później szukać przyczyny czemu ciężko pali...głupi źle dobity uszczelniacz i już silnik ciężej pali bo dostaje lewego powietrza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 0:23
Posty: 165
Lokalizacja: Szamotuły(WLKP)
Pojazd:
marks8838, Ok dzieki a moze przez to słabiej wkręcac sie na obroty?




_________________

Zapraszam do mojego Neosa!!!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=126989

A także teraz Keeway -a Swana ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=211159




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:43
Posty: 99
Pojazd:
myślę że tak...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy