Dzisiaj jest 23 sie 2025, 10:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2011, 0:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:52
Posty: 17
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
Chodzi mi mianowicie o verticala, czy ma ktoś z was taki cylinder??? co możecie o tym powiedzieć? czy to 12 koni to nie jest jakaś ściema?? z góry dzięki za odpowiedź :)

http://moto.allegro.pl/cylinder-tuning- ... 75997.html


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 0:06 przez paticzek007, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 7:25 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 19:10
Posty: 39
Pojazd:
Zwykly airsal minimalnie wiekszy niz 70ccm (70ccm maja srednice tloka 47 mm, a to ma 48




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 8:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Ja miałem taki cylinder. Przy zakładaniu musisz zwrócić uwagę na luz między górnym martwym punktem tłoka, a głowicą, bo w wielu przypadkach (jak i w moim) był za duży (nawet 2 - 3mm bez uszczelek).
Jest problem żeby to zredukować, wtedy najlepiej po prostu zwrócić cylinder.

Poza tym cylek jest w porządku. Moc widocznie wyższa od Polini/Malossi Sporta, ale na wyższych obrotach, więc licz się z nieco większym spalaniem :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 9:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
FoRnaL pisze:
był za duży (nawet 2 - 3mm bez uszczelek).

A co oni takiego wadliwego robią w tych cylkach że tak duża odległość jest ? za długi cylinder ?? Często się takie wadliwe zdarzają ? Bo chciałem właśnie to kupić.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 12:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
thebooster pisze:
A co oni takiego wadliwego robią w tych cylkach że tak duża odległość jest ?

W cylindrach chłodzonych cieczą od Airsala tego problemu nie ma. Tam jest głowica wypukła, która wchodzi w cylinder. Natomiast powietrzaki najwyraźniej robione są również pod taką głowicę, a dołączana jest płaska.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 14:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Czyli co mam zrobić jak dostanę taki wadliwy cylek ? A tak w_ogóle , to co tu jest wadliwe ? Cylki są dłuższe , czy tłoki są krótsze ?




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 15:31 przez thebooster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
thebooster, przecież FoRnaL, napisał, że to wina głowicy która powinna wchodzić do cylka jak w LC a jest płaska.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 15:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
thebooster pisze:
Czyli co mam zrobić jak dostanę taki wadliwy cylek ?
FoRnaL pisze:
wtedy najlepiej po prostu zwrócić cylinder.

Czytasz w ogóle to co ja piszę? :roll:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 15:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Widziałem to , ale pytam o jakieś sposoby naprawy tego. Nie wiem splanowanie głowicy , stoczenie kawałka cylindra bo nie bardzo rozumiem co jest nie tak w tych zestawach , ale z tego co czytam to wnioskuje że cylinder jest za długi i dlatego się pytam czy można to ztoczyć kawałek.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy