Dzisiaj jest 12 sie 2025, 12:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2011, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Pierwsza sprawa: jechałem sobie tak 40km/h gdyż docieram cylinder i bawiłem się obrotami, żeby cały czas na tych samych nie jechał i gdy wszedł na wysokie obroty, puściłem gaz, poczekałem aż spadną i chciałem dodać gazu, ale zgasł. Stanąłem na poboczy chciałem z rozrusznika odpalić, ale nic nie ruszał. Patrzę, a tam kopniak zablokowany, nie chciał w ogóle ruszyć. przepchałem apkę kawałek i się odblokowało, odpaliłem i dojechałem do domu.

I też mam pytanie bo gdy biorę manetkę na full to czuję jakby lekko pasek się ślizgał, co by trzeba wymienić, żeby było ok? Mam taki setup:

- Cylinder Tec Eco 50ccm
- Rolki Stage6 5g
- Wydech DIG Racing klasy mid-race
- Niebieskie sprężynki sprzęgła Hebo
- Biała centralka Malossii
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Gaźnik 17.5mm Malossi Dell'orto




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 20:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
pasek sie ślizga bo masz za miękką centralkę


Co do zablokowania kopki to tłok ci spulchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
nie możliwe żeby spuchł, bo dopiero co założyłem nowy i przejechałem na nim może z 15km nie przekraczając prędkości 40km/h/ i na pewno się nie przegrzał bo cały czas kontrolowałem temperaturę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Curtis, A jakiej firmy tłok?




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Tłok był w komplecie z cylindrem Tec Eco 50ccm.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 22:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Jak się ślizga to twardsza centralka. U mnie sr zawsze na twardej jeździ bo wkurza mnie te ślizganie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Też mam taki ślad na wariatorze:

Obrazek

Obrazek

I to nie jest brud, to też powstało przez ślizganie się paska?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 23:42 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Cytuj:
Tłok był w komplecie z cylindrem Tec Eco 50ccm.


Ten tłok z tego zestawu mogłeś odrazu na szrot oddać...
Mogłeś kupić jakiegoś Meteor'a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 23:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Aż taki zły jest? Na ile wytrzyma?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 1:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Czy tłok się zablokował czy nie to można łatwo sprawdzić ale na zablokowanie silnika może mieć wpływ wiele elementów nie tylko tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 7:44 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
A może sprzęgło złapało dzwon?? Ja tak mam często co drugie odpuszczenie gazu, bo mi sie sprzęgło z powrotem nie chce zejść XD Wtedy na wolnych gaśnie i trzeba przepchnąć 1m, aż puści potem odpalam i jadę dalej :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
O to już bardziej prawdopodobne :) Czyli trzeba sprzęgło wymienić?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Kolego, podjedź do jakiegoś lepszego serwisu i Ci powiedzą. Bo na jak będziesz pytał się forum, to połowę silnika wymienisz i będzie tak samo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy