Dzisiaj jest 22 lip 2025, 22:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2011, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 14:31
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Założyłem nowy temat ponieważ w poprzednim nie odpowiedziano mi na wszystkie pytania.
A więc:

1.Czy dysza 87 nie będzie za duża? jeżeli tak to jaką polecacie do tego setupa?

2.W innym temacie przeczytałem, że nowy multivar jest do dupy o co chodzi i czy to prawda?

3.chciałem zamówić do regulacji rolki polini 5.6 6.3 6.6 7.7 czy to dobry zestaw do regulacji
multivara?

4.Jakie jest seryjne sprzęgło w moim nitro z 2 sprężynkami czy z 3?

5.Jeszcze mam problem z filtrem stożkowym tak żeby pasował do dellorto 17,5 to ile powinien mieć mm ? I pod jakim kątem? kupię polini air box chyba dobry będzie?

6.Przy regulacji napędu trzeba sprężynę dociskową też zmieniać?

7.Jak już zamontuję wszystkie części to co najpierw wyregulować gaźnik czy napęd? bo napęd sam będę regulował a gaźnik daje do yamahy żeby mi wyregulowali ale najpierw muszę tam jakoś dojechać :D

Setup:

Wydech - Leovince ZX

Gaźnik - Dellorto 17,5

Wariator - Malossi multivar

Stożkowy filtr powietrza - Polini air box

Jak myślicie czy razem z regulacją zmieszczę się ze wszystkim w 1200 zł ?




_________________

Sprzedam Yasuni c30 stan BdB cena do uzgodnienia!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 21:56 
*

Rejestracja: 27 maja 2011, 11:10
Posty: 43
Pojazd:
możesz dać większą dysze ale ta będzie dobra,
rolki będą dobre ;]
gaźnik jak masz to, otwór możesz sprawdzić suwmiarką* albo wpisać w google,
przy regulacji zmień centralkę bo to też należy do napędu, daj jeszcze pasek to jest często omijany elemęt napędu a poprawia osiągi i centralkę kup po zmianie paska osiągi
7niech cie kolega poholuje motorem ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 14:31
Posty: 158
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Pasek mam nowiutki koniecznie muszę go zmieniać? A do regulacji napędu wystarczy mi jedna sprężyna bo z multivarem jest w zestawie? Ewentualnie mogę linijką sprawdzić ten rozmiar otworu od filtra a jaki kąt ma mieć ten filtr 90?




_________________

Sprzedam Yasuni c30 stan BdB cena do uzgodnienia!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 22:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Kąt obojętnie. Jaki Tobie bardziej dopowiada. Airbox jest tak mały, że nie ma to większego znaczenia.
Moim zdaniem najlepszy jest 45stopni.
Sprężyna powinna się nadać do tego setupu.
Filtr wejdzie ma 100% na ten gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
4. Z trzema sprężynkami d.107mm.
7. Najpierw gaźnik, aby trzymał wolne obroty i się dość ładnie wkręcał. Bez regulacji napędu i tak nie będzie super. Później napęd. Ewentualnie ponownie deczko gaźnik.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy