Dzisiaj jest 21 sie 2025, 15:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2011, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Siema, historia jest taka, kupel jechał sr'ką w pewnym momencie straciła moc, zatrzymał się, nie dał rady odpalić. Zmieniłem uszczelniacze bo stracił kompresje, poza tym uszczelniacz wypadł od strony wariatora. Zmieniłem łożyska na wale, zmieniłem gaźnik, zawór membranowy, nowa świeca. NIE PALI... Tłok także jest nowy, kompresja jest, cylek jest w idealnym stanie. Co to może być, stoi u mnie od 2tyg. Dla kolegi śpieszy się z naprawą. Podlewałem pod świece, nawet nie załapie na chwile, iskra jest za***. Co to do cholerki może być, nie mam cierpliwości i czasu na ten skuter. Proszę o szybkie i kompetentne odpowiedzi, z góry dziękuje :|




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 22:33 
*

Rejestracja: 14 sty 2011, 21:03
Posty: 36
Pojazd:
a patrzałeś czy pasek nie jest przerwany??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 22:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
napędowy?? Ten od wariatora ?? A co on ma do tego ??




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Przede wszystkim sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Cały układ paliwowy musi być w 100% szczelny. Po zmianie zaworu wymieniałeś uszczelki na nowe ?

Spróbuj troszkę zmienić ustawienia gaźnika.
Czy paliwo w ogóle dostaje się do cylindra ? Świeca po próbach odpalenia jest mokra ?
Czy na pewno wszystkie zmiany dokonane przez ciebie były wykonane prawidłowo ? Wszystko złożone poprawnie ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 23:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Wszystko jest założone ok, rozkładałem cały układ paliwowy z 3 razy, nie ma szans że łapie gdzieś lewe, przytykam ręką gaźnik od strony filtra, kopie, ręka sucha a świeca mokra...




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 23:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2010, 11:51
Posty: 504
Pojazd:
Kumpel miał to samo w peugeocie i tez wymienił cylek tłok itp i dalej nie palił a okazało się że cała elektryka była do wymiany...




_________________

Cylinder Malossi sport 70cc
Gaźnik Dellorto stage6 BE 19mm
Wydech Giannelli Reverse
Wał Tec Racing
Łożyska wału SKF C4
Membranki Malossi


Zapraszam do oglądania i komentowania: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/97092




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy