Dzisiaj jest 06 sie 2025, 14:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2011, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
Witam, mam do was pytanko, jak mozna rozpoznac czy sie ma dlugie czy krotkie przelozenie ? z gory dziekuje za odpowiedz ; )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 11:47 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Liczba obrotów dzwonem na 1 obrót koła.
Przykładowo u mnie 12,5 / 1 obrót i to są krótkie.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
oki dzieki ; p




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
a jak bd wiecej obrotow dzwonu to znaczy ze sa dlugie ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:04 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
kisielek123 pisze:
a jak bd wiecej obrotow dzwonu to znaczy ze sa dlugie ?

Nie.
Czym mniej obrotów dzwonu tym przełożenia dłuższe.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
aa czyli musi byc mniej niz napisal kolega wyzej ta ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 12:09 przez kisielek123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:14 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
taaa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
dzieki ; p




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
BU5t3R, a nie odwrotnie? im więcej obrotów dzwonu tym dłuższe! przykładowo zawodznicy mają np. 9 do 1 czyli 9 obrotów dzwonu na 1 koła..




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:25 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Nie.
Można łatwo przeliczyć
Dajmy na to ze ilnik kręci 10 000 obr na min, przełożenia są 9 do 1 to koło w czasie 1 minuty koło okręci się około 1111 razy
Przełożenia 12,5 do 1 to koło okręci się 800 razy w ciągu minuty.
Teraz masz już wsio rozpisane, i na pewno 200 obrotów koła więcej podniesie bardzo znacznie V-max.


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 12:28 przez BU5t3R, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 12:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
a jaki jest przedzial pomeidzy krotkimi a dlugimi tzn jaka jest dpuszczalna ilosc obrotow dzwonu zeby byly dlugie ? 12 obrtow ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
rozebralem dzis przelozenie i policzylem ilosc zebow i po przeliczeniu wyszlo mi 13,6 obrotow dzwonu na jeden obrot kola, to sa krotkie czy dlugie ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
raczej długie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:46 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Niech poda ktos kto ma krótkie, wtedy mozna bedzie porownac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 13:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
mattiz1 pisze:
Liczba obrotów dzwonem na 1 obrót koła.
Przykładowo u mnie 12,5 / 1 obrót i to są krótkie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
a jak sie ma przelozenia długie to skuter ma wieksze przyspieszenie a mniejszy v max czy jak?

bo kazdy mówi ze keeway ma przelozenia krótkie i temu tak slabo jedzie, a w minarelli nie ma blokowanych przelozen, a a jak policzylem to w minarelli wyszlo z 12 chyba obortów dzwonem. a w keewayu 14 chyba.

to jakie mam przelozenia w minarelli?


bo z waszych twierdzen wynika ze 12 obrotów dzwonem to są krótkie czyli blokowane przełożenia.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 14:13 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:12 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
kisielek123 pisze:
po przeliczeniu wyszlo mi 13,6

Te są jeszcze krótsze.

PS
Aeroxy mają 12/1 bodajże.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
to czemu mowia ze do 2006 roku byly dlugie w keewayu, wczoraj rozebralem od kolegi matrixa z 2006 roku i tryby sa identyczne do moich z 2007 roku z facta, to wkoncu jak to jest ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:35 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
2006 r to jest mowa o hurricane a ty masz fact-a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2011, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:02
Posty: 103
Lokalizacja: Pszów
Pojazd:
to sa blokowane w matrix/fact czy nie sa ?




_________________

Cylinder WM 70ccm
Gaźnik WM 21mm
Wariator WM High-Speed
Sprzęgło WM Tuning
Dzwon WM R-Vent
Wał Tec Racing
Pasek Polini Kevlar
Płytki Membrany Malossi
Króciec Tec 21mm
Filtr Powietrza Revo S-Type
Wydech Yasuni R
Moduł CDI Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy