Dzisiaj jest 20 lip 2025, 18:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2009, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009, 20:56
Posty: 16
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
WItam !

Składam koledze skuter ( Yamaha Axis) , Który ma załozone ;

Cylek Stage6 streetrace 70cc Ac
Wydech Yasuni R
Wał RMS sport + Łozyska S6
Filtr Malossi E5 + dysza nadwymiar w seryjnym gaźnku (12mm)

Skuter niezostał jeszcze do końca złozony wiec nieznam jego osiągów i niewiem czy mu zakładac gaznik 17,5 i wariator czy narazie wystarczy mu to i dobra regulacja ? Jak myslicie ? Wyniki jakie chce osiagnć to poprawa przyspieszenia i predkosc ok 100km/h .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Z gaźnikiem 17,5mm wyciągnąłbyś z tego cylindra maksimum mocy. Ale bez tego gaziorka też by było dobrze w połączeniu z dobrą regulacją. Wariator też może być, ale nie musi. To wszystko zależy od twojego kolegi czy tego chce czy nie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009, 20:56
Posty: 16
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Obawiam sie ze nie jest to sprawa chce czy nie, tylko bardziej ze niema juz kasy, tymczasowo ;]




_________________

Aerox Full Optyk ii...;
- Cylek Hebo Manston Replica
- Wydech Yasuni R
- Wario Hebo Ng
- sprzegło + Dzw. Polini Evo 2 + Stage6 WCT
- wał Malossi Mhr
- Gazior Stage6 21mm BE +
- Filtr Malossi E5
-Łozyska Skf Teflon
- Zawór Stage6 R/T + kruciec R/T
- i inne....;]
-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Wariator w sporcie obowiązkowo... Gaźnik też się przyda, ale wariator to na pewno.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 17:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009, 20:56
Posty: 16
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
A jaki wariator ? Malossi 2000 , stage6 sport pro czy moze Hebo NG ?




_________________

Aerox Full Optyk ii...;
- Cylek Hebo Manston Replica
- Wydech Yasuni R
- Wario Hebo Ng
- sprzegło + Dzw. Polini Evo 2 + Stage6 WCT
- wał Malossi Mhr
- Gazior Stage6 21mm BE +
- Filtr Malossi E5
-Łozyska Skf Teflon
- Zawór Stage6 R/T + kruciec R/T
- i inne....;]
-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 18:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Po pierwsze nie zaczyna się od cylindra. Po drugie wariator to podstawa. Po 3 po co stożek. Po 4 gaźnik powinien być 17,5 (12 będzie chodził ale troszkę przymały). Po 5 skoro składasz silnik to powinieneś wiedzieć od czego zacząć i jak to zrobić.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2009, 20:56
Posty: 16
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Silniki składać potrafię bo to robiłem już nie raz, tylko z regulacja mam jeszcze nieduże doświadczenie.

Pisz w języku polskim!
damianekj


Ostatnio zmieniony 24 lut 2009, 19:44 przez pazyrek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2009, 19:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
To skoro zajmujesz się składaniem silników i robiłeś to nie raz to powinieneś wiedzieć że podstawą tuningu mechanicznego jest po pierwsze wariator a po 2 wydech. Cylinder to praktycznie ostatnia rzecz jaką się zmienia. Masz ochotę podyskutować zapraszam na priv. Nie zamierzam tolerować zaśmiecania forum.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy