Dzisiaj jest 30 lip 2025, 15:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2011, 18:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Mój aerox po wymianie gaźnika z seryjnego 12 na 17,5 trzyma 6tys obr dysze od obrotów wykręcam a on nadal trzyma 6tys może coś z linką od gazu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Może źle włożyłeś przepustnice z iglicą ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
I jeszcze 2 istotne problemy 1 to że jak jadę ok 110km/h to robi takie buuuu a drugi to że jak potem chce przyśpieszyć to przerywa przy 7,5tys ale po jakimś czasie się rozpędza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 20:24 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
masz ssanie reczne?
to jak jedizesz te 110 to wlacz ssanie i zobacz efekt .
i jaki masz wydech?




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
tak ssanie ręczne i wydech stage6 pro replica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Regulacja gaźnika :roll:




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 12:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Ale jak się śrubkę wkręca to się obroty zwiększa ;)

Gaźnik nowy czy używany ??

Ale też uważam że to wina regulacji :)




_________________

Była-Malaguti F10 Drag :*
Jest-Maver Action P/G SWAP 70ccm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ja wiem że jak się wkręca to obroty rosną :P ale to była wina linki już naprawiłem tylko jeszcze te 2 problemy przy 8 tys dziwnie przerywa jak się rozgrzeje a drugi to że ponad 110km/h robi buuuu i jak nie puszcze gazu to zgaśnie, gaźnik nowy


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 12:08 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 16:48 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 21:34
Posty: 139
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
jak ci robi buu to naszmała dysza główna zmień na większą i regulacja gażnika po kazdej regulacji gażnika przejeć z 8 km na ful manetce i patrz kolor świecy musi być kawa zmlekiem .a jaki masz teraz kolor świecy???????????




_________________

nie moc silnika lecz technika zrobi z ciebie zawodnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Na dyszy 90 brązowa tak jak mówisz ale nadal przerywa przy 8 tys, jak od razu full gaz to nie będzie przerywać ale jak daje gaz powoli to przerywa lub jak jadę 11tys obr i spuszczę do 7tys potem gaz i przerywa. I jak wcześniej gdy jadę ok 110km/h to robi buuu i strzela jak nie puszczę gazy to zgaśnie. Gdy włożyłem dyszę 117 to nie dało się go wyregulować (mam seryjny filtr)


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 19:50 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 8:47 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
spróbuj z dysza 100-105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 12:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Właśnie muszę taką kupić, bo z dyszą 117 nie dało się wyregulować na seryjnym filtrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 16:03 
Zbanowany

Rejestracja: 04 lip 2011, 21:34
Posty: 139
Lokalizacja: zwoleń
Pojazd:
to chyba nie gażnika wina moze coś iskre odcina
:mrgreen:




_________________

nie moc silnika lecz technika zrobi z ciebie zawodnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 16:50 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 17:26
Posty: 19
Pojazd:
załóż dobrego stożka bo brakuje mu powietrza i zobaczysz różnice dobrze gaźnik wyreguluj miałem tak samo i tak zrobiłem i jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy