Dzisiaj jest 21 lip 2025, 18:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2009, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Mam taki problem, że skuter jedzie dopiero jak wdepnę mu w gaz, czyli od jakiś 6tysi.obr

Może nie było by dla mnie to jakaś nowość, gdyby nie fakt, że skuter przy 6tys.obr prawie nie rusza się z miejsca, a hałasuje i wydala dymu tyle, jakby jechał z 50km/h

Dodam, że skuter ma straszne drgania przy tych 6tys.obr, że d**a nie siada, regulowałem już tak gaźnik właściwie na wszystkie sposoby Smile Ale albo skuter gaśnie przy tych 6tysiach, albo się zatacza...

Nie wiem czy to może za m**ła dysza ? Zbyt miękkie/twarde sprężynki ? Doradźcie, niżej mój setup

Cylinder : Stage6 Sport 70ccm
Gaźnik : Dell'Orto 17,5mm + Seria dysza itd.
Wał : Top Racing EVO NG
Wariator : Malossi Multivar + rolki 7,0g + sprężyna centralna żółta Malossi
Sprzęgło : Top Racing Sport + seryjne żółte sprężynki
Wydech : Tecnigas RS2

----
Sory, że robię nowy temat, ale tutaj jest parę zagadek..i nie chciałbym śmiecić w każdych działa z osobna, więc daje jeden.

PS : Od 4tys. skuter nagle w sekundę się wkręca na 6tys.


Ostatnio zmieniony 04 mar 2009, 19:07 przez marc1551, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 20:02 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie wypięła się iglica w przepustnicy i skacze przy drganiach silnika :???: :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Opisz dokładniej swoją odpowiedź bo zbytnio nie rozumiem..."Nie wypięła się"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 20:48 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Po prostu sprawdź czy pierścień zabezpieczający dalej jest na iglicy i czy ona nie ma możliwości samowolnego ruchu góra dół. Sprawdź też filtr powietrza czy nie jest zasyfiony. Masz stożek??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 20:52 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Spadnie zawleczka i iglica opada. W trakcie pracy silnika podskakuje podrzucana wibracją i paliwem.To powoduje nierównomierną pracę silnika. Nigdy nie miałeś takiego przypadku :?: :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1. Mam stożek, jest czyściutki itp.

2. Ja nic nie ruszałem właściwie przy gaźniku od nowości bo mam go jakiś miesiąc, więc nie zmieniałem jeszcze nic w nim, bo nie było okazji go przetestować :)

3. Czyli jak naprawie ten problem z iglicą, silnik już będzie prawidło się wkręcał itd. ?

4. Żeby się dostać do iglicy co muszę zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
Aha,
Ad.2 czy regulowałeś gaźnik po założeniu?
Ad.3 Będzie dostawał różną dawkę paliwa, przez co będzie pracował bardzo nierówno
Ad.4 Wyjąć gaźnik i odkręcić komorę pływakową (czy jakoś tak) i będziesz miał wszystko na wierzchu.




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 21:39 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ad4) odkręcić kopułkę w którą wchodzi linka gazu.W środku jest przepustnica, a w niej iglica.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
kris19911@, to co napisałeś w AD4 to jest do dyszy głównej.
Zobacz przepustnice i napisz.




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2009, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jutro rozkręcę i dam fotkę to będzie łatwiej i szybciej :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 7:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
po co?? wiesz jak to możesz sprawdzić?? jak już będziesz miał przepustnice z iglica to poruszaj ta iglica leciutko góra dół.. jak będzie lekko latała to znaczy ze się odpięło a jak nie będzie latała to jest inna przyczyna :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Do iglicy dostanę się, od strony komory pływakowej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 16:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Nie dostaniesz się.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Dobra, już wiem, jak sprawdzić, czy spadła blokada od iglicy, za 30min max.dam odpowiedź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 16:54 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lip 2008, 9:21
Posty: 19
Lokalizacja: siedlce okolice
Pojazd:
Nie dostaniesz sie z dołu gażnika musisz wykrecac z tej strony so linka idzie do gażnika ,a może luzno podokrecałeś coś i lewe powietrze łapie a sprawdzałeś świece też to mniałem a okazało sie ze swieca padła sprawdz




_________________

yamaha mbk fizz:
leovince tt
malossi multivar
rolki polini 5,2g
sprężyna centralna +15%
Polini sport 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1. Ta iglica jest według mnie dobrze założona :) Linka dobrze zapięta, sprężynka też, iglica luźno nie lata "góra-dół" muszę użyć troszkę siły po prostu, żeby ją wcisnąć...

2.Na pewno dobrze skręcałem gaźnik i nie sądzę, żeby dostawało się lewe powietrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 17:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
marc1551, cy ty nie czytasz postów??
wyraźnie napisałem że od komory pływakowej nie dostaniesz się.




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Chyba to ty nie czytasz postów

Bo wyraźnie napisałem, że już wiem jak się dostać do iglicy i się dostałem (od strony linki gazu)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2008, 17:32
Posty: 139
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Nie wczytała mi się 2 strona. Ale przejrzyj sobie swoje pytanie bo naszych 3 postach o tym jak masz się dostać do iglicy. ehh... uważam to za bezsensowny temat do kłotni. Przejdźmy do skutera. Zobacz jak się przedstawia sytuacja sprężynek.




_________________

Patrz w lusterka, spójrz 2 razy,
MOTOCYKLE są wszędzie !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2009, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jak się przedstawia ? tzn. ?

Sprężynki sprzęgła Top Racing - seria, seryjnie naciągnięte, nic nie regulowałem na sprzęgle itp.

Sprężyna dociskowa : Malossi Żółta

Wario : rolki 7,0g (żeby ruszał z mniejszych obrotów, żeby nie startował szybko, bo docieram cylinder)

---

Czy to może być spowodowane tym, że super lekko nie wysuwa się wariator ? (chodzi o tylnią blaszkę, która trzyma wario, że ciutkę się chyba zacina przy wychodzeniu)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy