Dzisiaj jest 06 cze 2025, 8:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2011, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 16:12
Posty: 85
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Witam. Mam problem z regulacją mojego tec'a. Mam seryjny cylinder, wario hebo ng i tłumik hebo new performer. Problem ten polega na tym, że skuter ma okropnego muła od 50-60 km/h. Napewno nie jest to wina napędu, gdyż próbowałem już na dziesiątkach rolek i sprężynek. Na dyszy 75 i org filtrze jest poprostu masakra, z samym airboxem jest już lepiej. Na stożku znowu się dusi i zaczyna dobrze chodzić przy dyszy w granicach 90 i na takiej regulacji muł jest najmniejszy, ale jednak we dwie osoby nie ma mowy o jeździe szybszej niż 50km/h. Obecnie w skuterze siedzą rolki 3,6g, sprężyna malossi czerwona i sprężynki sprzęgła top racing +30. Do 50km/h przyspiesza bdb, potem muł i jeśli przebije się przez tego muła (z czym ledwo se radzi) to od 60 w góre też ładnie przyspiesza.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 16:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Jest to wysokoobrotowy wydech i może problem siedzi w tym, że on łapie dopiero od 60/70 km/h i dlatego masz muła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 16:12
Posty: 85
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Przecież piszę, że to wina gaźnika, na seryjnym 12mm wszystko było okej, ciągnął równo od startu do vmaxa, dopiero po zmianie na tec'a pojawił się ten muł.

EDIT: Sry, troche niezrozumiale to napisałem. Chodzi o to, że od startu do 50km/h przyspiesza jak trzeba, potem do 60 km/h ma muła i znowu zaczyna przyspieszać.


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 17:05 przez KrÓlik, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 17:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
A próbowałeś na mniejszej dyszy? Powiem ci że ja przy gaźniku 17,5 mam dysze 60 i iglica na samym dole żeby najmniej paliwa podawała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 21:05 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
iglica na samym dole to najwiecej paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Wojtek6 pisze:
iglica na samym dole to najwiecej paliwa

No CHYBA nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 16:00 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Jeżeli iglica jest opuszczona na sam dół (czyli zapinka na samej górze) to wtedy jest najuboższa mieszanka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 16:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2011, 6:21
Posty: 160
Lokalizacja: napisz to powiem :)
Pojazd:
KrÓlik, daj lżejsze rolki albo docisk miekkszy




_________________

-wydech leo vince tt
-wariator top racing sv1
-wentylator wariatora tec HQ
-sprężynki hebo niebieskie
-docisk hebo +60%
-dysza 70
-pasek dayco
-opona szersza na tył
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1192080#1192080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 19:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Wojtek6 pisze:
Jeżeli iglica jest opuszczona na sam dół (czyli zapinka na samej górze) to wtedy jest najuboższa mieszanka.

Iglica na samym dole (zawleczka na samej górze) - najmniejsza dawka .
Iglica na samej górze (zawleczka na samym dole) - największa dawka .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 16:12
Posty: 85
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
KeewHuRR, przekładnie regulowałem na setki sposobów, swoją drogą na org. dellorto 12 jest okej. Zresztą temat nieaktulany, bo czekam na s6 streetrace i mam nadzieję, że na tym cylku nie będzie takich problemów jak na seryjnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...