Dzisiaj jest 18 cze 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2009, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam, mam taki problem z rozrusznikiem. Mam taki setup jak w podpisie i rozrusznik nie ma siły praktycznie kręcić, jak jest ciepły to odpale ale jak zimny to nie idzie. Akumulator zdaje się być naładowany (kupiłem nówkę motoforca która jest odrazu naładowana). Rozrusznik bierze 40 Amper przy kręceniu. Nie ma w ogóle siły to samo było na starym akumulatorze (myślałem że to właśnie wina akumulatora ale jednak nie). Co radzicie zrobić żeby ten rozrusznik działał dobrze, są jakieś sportowe rozruszniki ;d ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 19:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
To normalne, że przy 70cc nie może ukręcić. Ja bym się na twoim miejscu cieszył. Cylinder dobrze dotarty i trzyma kompresje :)




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kompreche to wiem ze ma dobra;d bo jak mialem 60 km zrobione to mial juz 8,1 bara jak byl zimny teraz mam zrobione 200 km i juz kompresja jest zdecydowanie wieksza mysle ze cos okolo 9 barow będzie. Ale nic nie da rady z tym zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 19:53 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Kiedyś znalazłem przypadkiem stronę o rozrusznikach do większych pojemności,więc mocniejszych.Niestety więcej na nią nie trafiłem :sad:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 20:09 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Przy kupnie aku ważna jest ilość ampero-godzin, Ja mam wprawdzie duży skut, ale mój aku jest żelowy i ma 6,5Ah. Ile Ty masz ? a ile miał poprzedni aku?




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2009, 22:25
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Seryjnie mają 4 poprzedni miał 5 ten też ma 5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 20:45 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Aku jest wystarczająco dobre , więc nie pozostaje nic innego jak wykręcić rozrusznik , rozkręcić go umyć w benzynie ekstrakcyjnej (białej), i sprawdzić stan szczotek i komutatora. Szczotki można wymienić ,a komutator lekko przeszlifować papierkiem ściernym. Sprawdź czy nie ma zbyt dużego luzu wirnik na panewkach. Jak nie potrafisz tego zrobic, zanieś rozrusznik do elektryka samochodowego




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2009, 20:23
Posty: 39
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Lub do kogoś kto prowadzi regeneracje rozruszników, w większych miastach na pewno jest kilku, ewentualnie do kogoś kto przewija cewki itp.




_________________

Obrazek

Chcesz zobaczyć mojego gratka ?
Po prostu kliknij...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 21:23 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Elektryk samochodowy zajmuje się właśnie naprawą i regeneracją rozruszników i alternatorów, i wydaje mi się że jeżeli nvu jest a Warszawy , to nie powinien mieć problemów ze znalezieniem odpowiedniego warsztatu. Jednak uważam , że sam powinien sobie poradzić z tym problemem.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 21:51 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie róbcie afery z tego rozrusznika.Taki rozrusznik w skuterze to nie to samo co samochodowy.To jest wielkości silniczka z zakrętarki :smile: Jedyną
trudność może sprawić pozbycie się nitów i zastąpienie ich śrubami M4,reszta to pestka :cool:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 20 mar 2009, 21:51 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 21:53 
*

Rejestracja: 15 sie 2007, 21:29
Posty: 20
Pojazd:
Moim zdanie to nic nie da... też mam ten cylek i to samo ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2009, 20:23
Posty: 39
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Mycen pisze:
Jedyną trudność może sprawić pozbycie się nitów i zastąpienie ich śrubami M4,reszta to pestka :cool:


A najłatwiejszym sposobem usunięcia nitów jest go rozwiercenie odpowiednim wiertłem, tylko trzeba uważać na bebechy.




_________________

Obrazek

Chcesz zobaczyć mojego gratka ?
Po prostu kliknij...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 22:13 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
NtaV pisze:
A najłatwiejszym sposobem usunięcia nitów

Przesiesz Mycen wyraźnie napisał, że jest to jedyna trudność




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2009, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2009, 20:23
Posty: 39
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Ale nie napisał jak je najszybciej usunąć :twisted:

Koniec offtopa :P




_________________

Obrazek

Chcesz zobaczyć mojego gratka ?
Po prostu kliknij...


Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 17:22 przez NtaV, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 12:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Spróbuj dogiąć szczotko-trzymacze bardziej do wirnika. Gdy szczotki ściślej przylegają do komutatora tym rozrusznik jest silniejszy, sam sprawdzałem.
Odrazu przeczyść go całego aby wszystko lekko chodziło.
Styki plus minus również




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy