Dzisiaj jest 16 lip 2025, 6:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2009, 18:18 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Siema , mam Aprilia SR nowa buda LC , i jak przejadę się w deszczowy dzień to mi wszystko zalewa , i nie chce w ogóle jechać ;/ Strzela , przerywa , tak jak by iskry nie było , jak jest sucho to hasa aż miło , i mam pytanko , co zrobić , wykombinować żebym mógł jeździć w mokre dni ? oczywiście wykluczam jakieś ulewy,śnieżyce itd. Tylko po prostu jak przejadę się po mokrej ulicy to się tak dzieje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:12 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie wiem co wy macie z tymi skuterami ze maja taki wstręt do deszczu :? Ja mojego w zeszłym roku docierałem.2 tyg lało prawie bez przerwy.Im bardziej padało tym bardziej się cieszyłem bo mogłem docierać.Wyjeżdżałem w największe ulewy.Kałuże jak jeziora brałem środkiem,i nic :? Nie masz przypadkiem zrobionego nadkola :?: :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:27 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Mycen pisze:
Nie masz przypadkiem zrobionego nadkola
`

tzn ? możesz jaśniej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Brak oryginalnej osłony fabrycznej może powodować po przejechaniu przez wodę rzucanie z opony na część instalacji HV a wtedy koniec z normalna jazdą :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:47 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
No nadkole mam fabrycznie , tego błotnika tylnego gdzie się rejestracje przykręca też nie mam , a błotnika nad koło również nie posiadam , tzn leży w garażu i się kurzy. Może ten błotnik pomoże , masz może jakiś patent żeby go przymocować ? Bo jak go włożę to tylko mocowanie do wydechu pasuje żeby go przykręcić a lewej strony błotnika nie da się przykręcić. ;/ i nie wiem co zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 19:55 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak tego nie widzę na żywca to ci nie pomogę :? Ja też nie mam błotnika nad kołem,fabrycznie.Może masz coś z kablami wychodzącymi na dole z silnika :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:03 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Możesz zabezpieczyć wszystkie styki wazeliną techniczną (szczególnie przy module), a dekiel gdzie są wszystkie kable skręć na silikon. Jak uszczelnisz to może woda się nie dostanie.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
Pewnie jest gdzieś styk/przewód odsłonięty i robi przebicie, ja raz wjechałem w koleinę na polu, woda była po świecę, i chodził i wyjechał i jest wszystko ok, tyle że mam błotniki oryginalne.




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Ja nie wiem ja nawet mogę odpalić bez problemu jak popi*rdalam mu z węża jak go myje a o deszczu to już wogole nie mowie...... Najczęściej co się zalewa to filtr, gaźnik przynajmniej u moich kumpli z miasta tak jest... Pozdroo




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 21:38 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Mycen pisze:
Może masz coś z kablami wychodzącymi na dole z silnika


o które kable Ci chodzi ?? Może być takie coś że kable które idą do rozrusznika mam tylko przyłożone do rozrusznika , bez żadnych kostek itd ? i jak zamokną to robią przebicia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 21:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ja mam je też nie zabezpieczone przed woda.To jest tylko wtedy problemem jak po wjechaniu w wodę zgaśnie i ostygnie szybko.Przy dalszej jeździe wszystko wysycha.A zalane kable rozrusznika uniemożliwiają tylko elektryczny rozruch.Dopóki nie przyciska się przycisku START na kablach nie ma prądu.To nie one tylko zapłonowy z sinika jest przyczyną.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2009, 21:49 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Napisz mi jak możesz jakie kable mam owinąć taśmą izolacyjną żeby nie zalewało ich i można było normalnie jeździć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2009, 8:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
No zaizoluj przy kostkach dobrze... i kable cały ogólnie.... Sprawdź fajkę czy masz jeszcze gumę na niej.... :<




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2009, 8:25 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Cytuj:
jakie kable mam owinąć taśmą izolacyjną żeby nie zalewało ich i można było normalnie jeździć.
Co model skutera to inne kolory.Jednym sposobem na ustalenie który przy silniku jest kablem zapłonu to zobaczyć przy cewce HV jaki jest kolor kabla podłączonego na konektor(wsuwkę) cewki HV.Przeważnie jest on po przeciwnym końcu cewki niż kabel HV(na fajkę).Innym sposobem jest schemat.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy