Dzisiaj jest 01 sie 2025, 11:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
Witam,
zdjąłem pług, bo po dzwonie wygląda nieestetycznie i nie wiem co się dzieje i czego to przyczyna czy gaźnik szwankuje, dlatego proszę o pomoc.
KIEDYŚ:
40-95km/h 8,2k obrotów, max. moment obrotowy ok. 9k przy 20km/h
TERAZ:
start prawie bez zmian, ale skok do 9k jest minimalny, takie szarpnięcie i momentalnie spada do 7k w przedziale 30-70km/h, bo więcej nie wycisnąłem z niego o.o
po samym wypadku do ok. 2 tygodni temu wszystko było ok, a teraz jest tragicznie, sprawdzałem przekładnie wszystko jest ok, kartery są całe i nie wiem co się z nim dzieje, macie jakieś pomysły? Czy to wina tego, że pług nie jest założony...?
pozdrawiam.




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.


Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 17:12 przez mowmiboski, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:10 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Może cos z przeciwtalerzami jak szarpie




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
A wydech?
W jakim stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
no wydech polini super race i jest okok
jechałem wczoraj, jakoś doczłapał się do tych 70km/h, a później wkręca się na te 8k i d 85km/h ciągnie równo, ale v-max spadł o 10km/h ;/
pomocy....




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 9:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
Witam ponownie,
zmieniłem wkładke w filtrze powietrza i dalej to samo, dziś rozbieram i czyszczę gaźnik, ale zaufany mechanik powiedział, że to na 80% przełożenia, zgadzacie się z jego diagnozą?




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 9:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Sprawdź kompresje ,ale może przy dzwonie zabezpieczenie wyleciało i pocharatał cylinder ,ale nie wiem ,tylko tak myślę :) Może to coś z napędem. Posprawdzaj wszystko.




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
wyczyściłem gaźnik i lipa, nic się nie zmienia, robię 10km i jak się troche zagrzeje to obroty spadają w trasie....zawsze było 8,2k a teraz 7,2 - 7,6
co to, co to, co to może być?




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 20:46 
*

Rejestracja: 30 cze 2010, 11:02
Posty: 100
Lokalizacja: StoLicA
Pojazd:
A jak z odpalaniem? Bez problemu? Może pasek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 0:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
pali na dotyk ;]
w piątek mierzymy kompreche, a jak się okaże, że nie ucieka z niego życie tylko to coś innego to szukamy w sobotę przyczyny w przekładni, bo być może to coś z przełożeniami ;)




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 7:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 6:25
Posty: 118
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
wymień sprężne centralną i zobacz czy wario i przeciw talerz nie mają progów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 11:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 23:06
Posty: 153
Lokalizacja: Swiat Magii
Pojazd:
Jak rozwiążesz problem powiedz co tam się działo :|




_________________

SPRZEDAM ZA GROSZE : http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=14738884

Kupie wydech YASUNI R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
zmiana dyszy - nic
przepinanie iglicy - nic
przekładni nie będę ruszał, tzn sprawdzałem grubość paska 15,1mm troche mało, ale co tam.
a co do Roxa to niestety nie mam dobrych wieści z każdym dniem jest coraz gorzej, a dlaczego? No i to jest śmieszne, bo przewód z olejem spadł z gaźnika ale nie wiem kiedy, cyliner był zalany olejem i nie dostawał mieszanki, a czystą benzyne....ups.
wczoraj zaczął gasnąć mi na wolnych obrotach i była przepaść w przedziale 50-70km/h nie przyspieszał prawie nic, a nic.
czyli jutro zmierzę kompresje, bo boję się, że jest przytarty, ale z drugiej strony cieszę się, że się nie zatarł i nie stanął gdzieś daleko od domu.




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 14:53 przez mowmiboski, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 15:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2011, 18:20
Posty: 13
Lokalizacja: Przyszowa
Pojazd:
No mi się wydaje że cylinder już będzie do wymiany bo olej na bieżąco powinien być podawany ;/ I pasek na 100% powinieneś wymienić bo przy mniej jak 16mm powinno się wymienić i to możliwe że przez to nie dochodzi Ci do końca kolektora i ślizga po wariatorze. Powiedział bym "współczuję" no ale może to i dobrze bo jeśli masz kasę to sobie na lepszy wymienisz (nie wiem jaki masz) ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
pasek wymienię na dniach teraz, ale kurcze szkoda, bo w sumie miałem coś wcześniej z tym przewodem zrobić, ale tak się zbierałem, że mam za swoje sam spadł i dziękuje.
cylinder mam serie, ale tłok i wał były zmieniane rok temu, bo jak go kupowałem to dostałem faktury na wał i tłok to wiem, że wał jest top racing. (poprzedni właściciel dotarł po zatarciu i nie chciał już jeździć to sprzedał)
jeżeli to cylinder to na pewno teraz nie będę go zmieniał, bo do końca sezonu 3 miesiące i jakbym coś robił to w zimę zmiana na 70cc i jazda ;)
A 2t nie potrzebuje wysokiej kompresji to co powiecie na przykręcenie śrubki od powietrza i podniesienie przepustnicy żeby dostawał więcej mieszanki i na razie chodził tak do końca sezonu?




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 22:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
luuuuuuuuuuudzie, może to wina tego, że pasek ma 15mm? xD
jak to pasek to proszę o fast pomoc
jaki pasek do wario Hebo NG?
POZDRAWIAM !




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
mowmiboski, Polecam Polini kevlar (długie) kuzyn ma to idzie aż miło :P




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
a może polini race?
mam teraz 747x16,5 i nie wychodzi mi do końca na wario, mam zapasu jeszcze jakieś dobre 2-3mm i chcę taki pasek, który wyjdzie mi do końca, bo nie korzystam na tym w 100% z wario...jak będzie 752x16,6mm (polini race) to wyjdzie do końca? ;)
+ od kevlara bardziej się wario zużywa, a tego chciałbym uniknąć ;)




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 22:35
Posty: 364
Lokalizacja: Świebodzin
Pojazd:
Ale kevlar jest rozciągliwy wiec ;/ Jak tam chcesz ja nie słyszałem o szybszej zużywalności .




_________________

Obrazek

"Przy 180 trudno zobaczyć 40 na znaku" xd
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1132863#1132863 <= WBIJAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2011, 18:45
Posty: 38
Pojazd:
no ale kurcze nie wiem, kevlar mi nie potrzebny, a polini race zachwalają.




_________________

Pasji się nie wybiera,
Ona jest we krwi od urodzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 23:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
kevlar w seryjce to moze narobic szkód, bo jest mocno spiety.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy