Dzisiaj jest 05 cze 2025, 16:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2009, 12:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2009, 14:19
Posty: 70
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam !
Nie dawno dowiedziałem się że w moim skuterku nie mam kompresji (mierzyłem słabym miernikiem). Mój skuter nie palił z rozrusznika (akumulator nówka) więc to na pewno wina kompresji.
Chciałem kupić same szersze pierścionki lecz panowie z Yamahy powiedzieli mi że lepiej tego nie robić bo można narobić więcej szkód (np. tłok stanie)
Dzisiaj byłem u mechanika który robi skutery od wielu lat. Za profesjonalny szlif + tłok + pierścionki itd. chce 180zł
Ostatnio przeglądałem sklep p.Mielcoha i zobaczyłem takie cylindy :

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c593728ed5
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c593728ed5

Wiec stąd moje pytanko

Co będzie lepszym wyjściem w mojej sytuacji ? Zrobić szlif czy kupić np. tego TEC`a ECO ? (nawet taniej wyjdzie niż szlif :f
)

P.S Od razu mówie że mam bardzo mały pieniążków na to przeznaczonych (do 200zł)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 16:50 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
patryk1111 pisze:
Za profesjonalny szlif + tłok + pierścionki itd. chce 180zł
Jak nie masz doświadczenia to lepiej zlecić szlif.Gość jak to robi profi dopasuje wszystko jak trzeba,Tobie zostanie tylko złożenie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 17:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Zgadzam się lepiej szlif. Te cylindry które podałeś są kiepściutkie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 17:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2009, 14:19
Posty: 70
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A ja już byłem zdecydowany na RMS`a :/ Według mnie lepiej dopłacić 20zł i mieć nówke niż do starego szlif




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 17:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Nówkę ale kiepską. Moim zdaniem na tym RMSie osiągniesz mniejszą moc niż na seryjnym choć pewien nie jestem.

W każdym bądź razie cylek po szlifie na pewno zda egzamin.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
ej ja mam tego pierwszego za 201 zł czy jakoś tak i jestem zadowolony...


te gadanie ze kiepskie to bujda!! no na pewno na sport cylinder będzie Ci lepiej szedł, ale jak Ci nie zależy na v-maxie to weź ten 1...

i to nie jest RMS tylko Powerforce :] przynajmniej tak pisze na nim :D

dobrze dotrzesz i będzie Ci służył...


dodam że v-max mam dobry - do 75 dojdzie....


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2009, 18:03 przez turekyeti, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Cytuj:
i to nie jest RMS tylko Powerforce :] przynajmniej tak pisze na nim :D


O ile się nie myle to Powerforce to RMS produkowany we Francji.

turekyeti pisze:
ale jak Ci nie zależy na v-maxie to weź ten 1...


Czyli prędkość maksymalna Ci spadła tak ?


Edit.
A nie sory to Motoforce chyba jest produkowane we francji ale w technologii RMS, ale jeśli u Ciebie na cylku tak pisze... to może to jest trzecia marka ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2009, 18:06 przez Suchy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
tego to Ci nie powiem...

bo kupiłem złoma z niezłym butem i jechał 80 km/h...
aż się zdziwiłem... potem sie zaczęło ... pchanie z kunic ( 10km od domu) przegrzewanie...

okazało się że nie miałem osłonki cylindra... takie jaja z nim miałem... jeździłem na przytartym tłoku z przedmuchami... cały spuchł... nie miałem kasy więc kupiłem tego RMS'a... i powiem nawet że osiągi niezłe... kumple też mają 50 bez blokad a ich biorę...
ja tam jestem zadowolony, a na prędkości mnie nie zależy bo jak chce sobie "poszpanować" prędkością to wsiądę sobie na m-z 250 mojego brata i sobie pojeżdżę po wsiach :)


a może to motoforce?? może masz racje :]

nie spamując też bym radził szlif...


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2009, 18:18 przez turekyeti, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 18:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2009, 14:19
Posty: 70
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Według mnie co nowe to nowe. Jak nie będzie się spisywał to zrobię szlif jak kasa będzie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...