Dzisiaj jest 23 lip 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 paź 2011, 15:18 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Siema,mam taki problem bo wymieniałem płyn hamulcowy wszystko odpowietrzyłem. No i jak skończyłem to hamulec działał bardzo dobrze, ale jak jadę to muszę bardzo dużej siły naciskowej użyć na klamkę hamulca, a i jeszcze przy hamowaniu popiskuje mi. Może ktoś wie czemu??

Edit
Sprawdziłem stan klocków i wszytko jest ok. To co może być przyczyną

Na forum edytujemy posty!

///Marcin194


Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 16:42 przez mateusz12443, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 18:51 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
A przypadkiem płyn nie pociekł na tarczę ?




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 19:07 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Trochę pociekło, ale może to być winą, a w takim przypadku co zrobić??????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 19:12 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
mateusz12443, Spróbuj wytrzeć jakoś tarczę. Nie dziw się że klamka ciężko chodzi bo tak ma być. Dopiero wraz z wzrostem temperatury płynu, klamka mięknie :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 19:14 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
No dobra, tylko że jak tak klamka ma działać to ja na pierwszym zakręcie bym wyleciał.A poza tym wycierałem już parę razy tarcze4 i znowu taki osad się pojawia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2011, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Wyczyść dokładnie tarcze i klocki nitrem. potem przeszlifuj okładziny klocków papierem ściernym 120 tak aby zedrzeć ich powierzchnie bo może się zeszkliły.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 14:58 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
zrobiłem tak jak napisałeś i jest to samo. mam takie pytanie czy podczas naciskania powinny pracować dwa tłoczki w hamulcach i czy powinny one odbijać troche?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 10:46 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Odpowie mi ktoś na pytanie, bo u mnie pracuje tylko jeden tłoczek ,a jak go zablokuje to wtedy ruszy się drugi, czy tak powinno być?A i czy jak się zdejmie klocki i naciskasz klamkę a tłoczek się wysuwa to czy powinien się chować po puszczeniu klamki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:49
Posty: 106
Pojazd:
rozbierz zacisk i dobrze go wyczyść, w najgorszym wypadku mogły się zatrzeć i wtedy już nowy zacisk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 12:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:52
Posty: 213
Pojazd:
odpowietrz hamulec i sprawdź czy masz uszczelkę w szczękach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy