Dzisiaj jest 04 sie 2025, 19:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2011, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 20:26
Posty: 71
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Elo, parę dni temu mierzyłem w mojej Maladze kompresje, wyszło 6.5Bara na zimnym. Cylinder jaki mam to S6 Sport Pro. Tutaj pojawia się pytanie, czy wymienić trzeba sam pierścień, czy też cały tłok. Ile w ogóle powinny być kompresji przy tym cylindrze?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 10:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
uuu, a cylinder nie przytarty? bo jak przytarty to sama wymiana tłoka czy pierścieni nic nie da

kompresja w tym cylindrze to wg mnie powinna wynosić min. 9bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 10:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Nowy ma grubo powyżej 12. Najlepiej było by go oddać do honowania i dać nowy tłok.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2010, 20:26
Posty: 71
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Ten tłok miał swoją przygodę... Poszło łożysko igiełkowe, i jakoś przedostało się nad tłok, i uderzyło w niego, na wskutek chwyciło pierścień. Zdjąłem cylek i ku mojemu zdziwieniu nie było na nim żadnych rys, ani nic, pierścień z tłokiem rozczepiłem za pomocą skalpela, troszkę pod szlifowałem tłok żeby znowu nie chwyciło pierścienia, i śmigałem tak 2 miesiące, trochę osłabł i ta kompresja 6.5Bara... :| Ale przyśpieszenie ma podobne, v-max o 5km/h mniejszy. Czyli raczej będę musiał wymienić tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 15:23 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 14:43
Posty: 200
Pojazd:
Ale mierzysz kompresje na zimnym silniku? Jeżeli tak,to się nie dziwię,że taka mała,silnik musi być rozgrzany i manetkę na full i wtedy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 paź 2011, 16:23 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Mi zabespieczenie wypadło na tłok i wyryło na tłoku takie rysy ze wyczówalne były kupiłem skuter juz uszkodzony i jeszcze do tego miał wydmuchany uszczelniacz na wale i kompresja 3,5bara wymieniłem tłok i uszczelniacz i jezdzi. A co do cylka to ani sladu nie ma po tym uszkodzeniu. Stage6 ten cylinder ma bardzo twardy Nicasil.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !


Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, 16:23 przez Ciochan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 5:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wymień sam tłok i będzie okej. Pamiętaj o nowych uszczelkach .




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 8:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 19:51
Posty: 246
Pojazd:
NApisz jeszcze jaką masz kompresje na rozgrzanym(przyda się;D)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 9:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Moim zdaniem jak masz kompresje na zimnym silniku 6.5bara to na cieplym bedziesz mial mniej wiec pewnie przytarles cylinder zobacz go,ale proponuje nowy tlok usczelki zabezpieczenie i nowy cylinder docierac i bedzie latal jak nowy :) takie jest moje zdanie ale zrobisz jak bedziesz uwazal :)




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 15:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Przecież wyraźnie pisał że ratował tłok...... Pierścien był zapieczony więc dlatego teraz nie ma kompresji odpowiedniej.... Plus do tego szlifowany tłok też obniża kompresje




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy