Dzisiaj jest 06 sie 2025, 14:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2011, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 19:09
Posty: 110
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Więc tak, apka (sr minarelli lc) coś ostatnio zaczęła świrować mianowicie :

Od razu powiem że dzieję się to i na ciepło i na zimno... Jak się jedzie to jest coś takiego jak bym wyłączał zapłon kluczykiem czego nie robie - zwalnia od razu, odpuszcze manetkę i przekręcam po chwili z powrotem i czasem jest git jedzie dalej a czasem gaśnie całkiem a czasem nic nie ruszam i zwalnia cały czas i ma obroty jałowe i jak stanę dodam gazu to nie ma siły. Po czym jak zgaśnie, lub sam zgaszę, za 20-30 sek odpala normalnie na dotyk / z kopa 1 i ma moc i jest normalnie do puki znowu to się nie stanie, przy czym jak to się dzieje to jest bardzo dziwny dźwięk z tłumika taki jak by chciała "zassać" powietrze ciężko to ując ale takie jęczenie z 3 sek... robi się to zazwyczaj jak dłużej przytrzymam manetkę na full jednak nie zawsze, średnio raz na 1 km a apką zrobiłem już z 2000 bez żadnych problemów. Ogarniam z grubsza bo to moje 6 moto w tym 3 apka i 2 apka sr :) więc trochę pogrzebałem i co wykluczam :
Łożyska/Simmeringi
Uszczelki
Regulacje gaźnika
Czystość filtra powietrza
Święce (na 2 różnych robi się tak samo)
Czapeczkę - kupiłem 2 dni temu nową ngk siedzi sztywniutko
Wydech - raczej nie zapchany (rozcinałem z kumplem miesiąc temu i wywaliłem zbędne graty) zrobiłem po tym z 200 km normalnie więc raczej to nie wina tego, po za tym jak by był zapchany to za 10 sek by normalnie nie chodziła...
Kartery/Wał - co tu może być źle? :D
Bezpiecznik i łączenie bezpiecznika Ok
Napęd nic do tego nie ma...
Paliwko raczej dochodzi skoro po chwili normalnie pali i po dłuższym postoju też z 1/2 kopa
Tłok raczej nie puchnie - bo temp normalna po za tym nie zdążyłby wystudzić się po 10 sek

Według mnie apka traci po prostu isrkę, na co ja stawiam :
Coś się dzieje pod pompą wody - przy magneto, Syf? Coś się odłączyło, nie styka
Zawór membranowy? Ale raczej nie ... bo po chwili pali na dotyk i dalej jest moc do kolejnego razu...
Coś z modułem / czy tam cewko modułem? Nie znam się na elektryce...
Przebicie? ale gdzie ...

Nie wiem co może być więcej? Panowie proszę o pomoc bo aż się drapie po głowie co to może być?

I jeszcze 1 pytanie, czy macie jakieś sposoby na naciąganie sprężynek na sprzęgło? Bo mam czerwone hebo ale są tak twarde że kompletnie nie mam pomysłu jak je naciągnąć ? jakieś sposoby? Techniki? Bo miękkie naciągam śrubokrętem ale tych nie da rady :D dzięki pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 19:55 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:34
Posty: 368
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
co do 2 pytania. HaHaHa.
meczylem sie 40 min.
bierzesz zabke
lapiesz kąt sprezynki i naciagasz :)
ja sam nie dalem rady we 2 z kolega naciągalismy ;p

co do 1 pytania.
elektryke to czarna magia.
wymienilem cewke,modul,fajke,swiece,sprawdzilem mase sprawdzilem ci kable nie sa przerwane czy stator daje napiecie. wszystko bylo ok a iskry nie bylo.
meczylem sie pol roku poczym kupilem kompletna elektryke od roxany podlaczylem tylko stator modul i regulator napiecie i iskra jest.
Nie rozumiem tego.
Ale i tak skuter odstawilem na bok i kupileem 2 :)




_________________

Malaguti F12 LC 50ccm

malaf12 pisze:
weżyk od paliwa podpina sie do tego gdzie mała dziurka a tam gdzie duża podpina sie podcisnienie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:22 
*

Rejestracja: 28 kwie 2008, 20:01
Posty: 16
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Polecam w tym przypadku odkręcić moduł poruszać elektryką, i wyczyścić styki sprawdzić stan złączek plastikowych,jak będzie potrzeba wyczyścić następnie wszystko poskręcać, i spróbować założyć inną fajkę ponieważ ona może być przyczyną tego stanu rzeczy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 19:09
Posty: 110
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Fajka na pewno nie, bo na starej było to samo i kupiłem nową ngk i to samo, na stykach dzisiaj patrzyłem no niby wszystko jest ok ;/ podmuchałem, po dociskałem i nic ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 9:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
U mnie było tak samo jak miałem wyrypane płytki membrany, jechałem normalnie dobijałem prawie do V-max i nagle buuuuuuuuuuuuu praktycznie do 0 i od zera normalnie startowała.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
ARNOLD 1994 A czy wg Ciebie to co dzieje sie na tym filmiku, to menbranki do wymiany?

http://www.youtube.com/watch?v=JOKAe4LOzL8

Jezeli miałbym dokupic membranki, to jakie brac? Setup typowo sportowy oprocz cylindra, bo narazie seryjny.


Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 11:04 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 11:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
FoNz, Czemu stawiasz na elektrykę ? czemu przy V-max nagle traci iskrę a przy spokojnej jedzie nie !? może ci się zasyfił gaźnik tak ze przy v-max silnik nie dostaje odpowiednio dużej mieszanki i koniec przeczyść sobie filtry P. i gaźnik i od razu sprawdzi membrany ! jak dalej będzie ci się to działo to sprawdzi stan świecy albo się myliłem i miałeś racje co do elektryki :wink:

patrolek, ja bym stawiał na czyszczenie gaźnika i filtra P. (bo jak by coś się działo z membrana to by ci cofało benzynę do filtra powietrza ! )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 12:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
ZWIERZAK Po bardzo dokładnym wyczyszczeniu gaznika nic sie nie polepszyło. Jeszcze lookne filtr w jakim stanie. No własnie ten silnik tak pracuje, jakby zawor sie blokował i paliwo podawane jest z przerwami. Wymieniłem pompke paliwa, wyczysciłem przewody i dalej bez zmian. Czasami mieszanka ubozeje i silnk wkreca sie sam na obroty, po czym gasnie, ale topo odkreceniu gazu, bo na wolnych chodzi dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Jeśli sprawdziłeś cala elektrykę to nie ma innego wytłumaczenia tylko membrana.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 12:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Też obstawiam zawór albo regulacja gaźnika. Innej opcji nie ma .




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 13:29 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
według mnie może to być:
1.Świeca
2.Impulsator-magneto
3.Łożyska na boczne na wale
4.Coś z masą




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Dzisiaj w miare mozliwosci to wszystko posprawdzam. A jak wyjme zawor z membrankami, to na co mam zwrocic uwage przy ogledzinach? Płytki sa z cienkiej blaszki, sqt ma na nich 27 000 nabite. Regulacja gaznika tez nie sadze, zeby cos dała, bo po właczeniu ssania powinno sie polepszyc, a tu to samo co bez, wiec faktycznie ten zawor moze sie blokowac w jakis sposob.

Jakie membranki polecicie zakupic i o co chodzi z tymi twardosciami?


Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 13:44 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 19:09
Posty: 110
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Patrolek załóż sobie swój temat bo mnie denerwujesz... Gaźnik czysty na 100%, filtr też ... Świeca i czapeczka odpadają, jutro sprawdzę zawór i stator...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 17:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Dobra nie bulserwuj sie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 17:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
FoNz, Jak ci cofa benzynę do filtra to będą to membrany ! Lub kijowo masz wyregulowany gaźnik !
patrolek pisze:
27 000 nabite

patrolek, masz już odpowiedzi ze to membrany
patrolek pisze:
blokowac w jakis sposob.

Membrany nie mogą się blokować mogą mieć szparki zbytnio duże miedzy płytkami a tym trajkotem (nie wiem jak to się nazywa ;) ) a oryginalnie nie powonień miedzi nimi szparek !
patrolek pisze:
Jakie membranki polecicie zakupic

Metalowe mogą być lub carbonowe ale one nic nie dają przy żadnym tuningu !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Zwierzak pisze:
Membrany nie mogą się blokować mogą mieć szparki zbytnio duże miedzy płytkami a tym trajkotem (nie wiem jak to się nazywa ;) ) a oryginalnie nie powonień miedzi nimi szparek !

Jesteś w blendzie jeśli przepływ jest zbyt duży a płytki zbyt miękkie to się chwilowo zablokują.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Arnold 1994 rozumiem, ze jak sa za miekkie (wytyrane), to przy duzych obrotach silnika nie maja wystarczjacej siły, zeby zamknac zawor. I Zwierzak dobrze rzecze z tym cofaniem sie paliwa. Dzieki za oswiecenie panowie juz wiem i co chodzi, sorki fonz za zamieszanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 7:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Arnold1994 pisze:
Jesteś w blendzie jeśli przepływ jest zbyt duży a płytki zbyt miękkie to się chwilowo zablokują.


raczej płytki na niskich obrotach się nie blokują bo silnik nie ma tak dużej siły zasysania jak na wysokich obrotach a jak widać na filmiku silnik ledwo co wskakuje w niskie obroty wiec raczej wątpię czy się blokują (No ale mogę się mylić ! ) :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 12:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Panowie! Wczoraj zdjałem filtr powietrza, odpaliłem sqta, zblizyłem reke do otworu po filtrze i... po odkreceniu gazu i pieciu obrotach wału miałem cała reke mokra od benzyny.

Zwierzak squter miał problem z nskimi obrotami tylko dlatego, ze po poprzednim zgasnieciu nie było juz mieszanki w skrzyni korbowej. Jak juz odpalił, to na tych wolnych jako tako chodził. Dodam jeszcze, ze w moim przypadku krecenie srubka mieszanki, jak i właczanie ssania nic nie dawało.

Wiem, ze troche mgiełki ma prawo wyleciec, ale ten gaznik po prostu pluł waha mi na reke, zamiast do cylindra. Jeszcze raz dzieki - gdyby nie Wy, ruski rok bym sie z tym meczył.

Edit. Juz chyba wiem o co chodzi z doborem twardosci membranek. Według mnie (moge sie mylic) membranki musza byc maksymalnie miekkie (zeby tłok dobrze zasysał wahe), ale jak beda zbyt miekkie, wtedy bedzie to co u mnie, czyli zacinanie na wysokich obrotach i cofanie mieszanki do filtra. W takim przypadku trzeba dac po prostu sztywniejsze lstki. Co Wy na to?


Ostatnio zmieniony 13 lis 2011, 12:32 przez patrolek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Masz racje, płytki dobiera się pod obroty silnika czyli pod przepływ.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy