Dzisiaj jest 28 lip 2025, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: R a c20?
Post: 26 lis 2011, 20:25 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
siema. mam taki setup jak w podpisie,lata to na c20, duzo osób mówi,że ten wydech jest za mocny do tego cyla i tu moje pytanie jaka by była różnica jakbym np założył Yasuni R?




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Na R łatwiej byś to wyregulował, co za tym idzie osiągi były by większe




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nadał by sie Polini for race 3, Top nardo replica, Yasuni R, Laser x pro, Tecnigas rs2 70




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
I lepiej by ze startu szedł na eRce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 21:01 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
a c16?;>




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 21:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
też za mocny będzie :) jeżeli miał byś zrobiony port to c16 był by w sam raz




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 22:30 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
na c20 szybciej zajedziesz cylek bo on spore obroty musi wykręcać a na erce bedzie jak w sam raz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lis 2010, 19:13
Posty: 24
Lokalizacja: Kościerzyna
Pojazd:
Nie zgodzę się że osiągi będą większe na r niż c20. Mój rox z cylkiem polini sport 70cc (7bar kompresji) z wydechem r1200 po dobrej regulacji brał nawet racingi. A co do szybszego zużywania się cylindra to fakt pierścienie nie wytrzymują obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 14:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
po prostu chodzi o to że erka ciągła by pewnie od dołu tzn start był by lepszy i niż z c20
może być tak że na c20 będziesz miał np delikatnego muła do 20km/h i od 20 strzała taka że obłęd a na erce pewnie by od 0 mielił i do tej stówki bez żadnego przestoju :p
ja tak to rozumiem przynajmniej




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 14:24 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Ja założyłem R`ke do roxa przy full serii i hebo ng i bez żadnej regulacji jest super :D od samego dołu równo ciągnie bez żadnych dołków. No ale regulacja oczywiście mnie nie ominie :D Szykuję się do zamówienia części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 16:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
mlody_szpaner pisze:
Mój rox z cylkiem polini sport 70cc (7bar kompresji) z wydechem r1200 po dobrej regulacji brał nawet racingi.

A ja moim golfem 90KM biore wszystkie nowsze passaty 130 KM.

batoncmg pisze:
po prostu chodzi o to że erka ciągła by pewnie od dołu tzn start był by lepszy i niż z c20
może być tak że na c20 będziesz miał np delikatnego muła do 20km/h i od 20 strzała taka że obłęd a na erce pewnie by od 0 mielił i do tej stówki bez żadnego przestoju :p
ja tak to rozumiem przynajmniej


Każdego można wyregulować od Zera , tyle że c20 będzie potrzebował dużo wyższych obrotów. Ten cylinder szybko się skończy na takim setupie.

Lepiej wziąć Rke. Nię bedzie gorzej jechał a będzie chociaz cichszy i dużo żywotniejszy. Zwłaszcza że to AC!




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 16:52 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
a jakbym zrobił porting cyla to seria wał by wytrzymał?




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ciężko stwierdzić :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:17 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
a duzo zyskam przez porting? ; >




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Diabeł tkwi w kanałach i oknach że tak powiem. Więc jesli ktoś ma mega teorie i praktyke i zrobi dobrze to powinno być wiele lepiej.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:42 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
a powiedzcie mi jeszcze jest możliwość tak wyregulować ten wydech z tym cylem i całą resztą(bez portingu) by mi lekko przód przy ruszaniu podnosiło?; >




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 18:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ech ciężko bo cylinder nie kreci takich obrotów jakie "lubi " Jasiek c16.
Ogolnie to ten cylinder nie jest jakiś super mocny.
Wyreguluj i zobacz jak ciągnie :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 19:39 
**

Rejestracja: 16 lut 2011, 9:45
Posty: 206
Pojazd:
obecnie do 20km/h ma muła potem jest petarda do 110km/h(licznikowe) bez waria polini speed control bo jeszcze nie jest założone ; D i mowa jest o Jaśku c20 : ) a na Yasuni R poszedł by na gumę?; >




_________________

Yamaha Neo's 2009 :
-70cc MWmotor ported by redus
-yasuni r
-stage6 cnc(przeciwtalerz)
-malossi kevlar
-polini air box
-malossi torsion controller
-dellorto 19
-tec evo racing
-tec racing cnc


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 19:43 przez Biały, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 22:33 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
ziomek ma w typhonie malossiego sporta gaźnik 17,5 i jaśka r reszta seria i z gazu na gume idzie v-max ponad 100 licznikowe tu poprostu chodzi o regulacje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
jak ma muła to trochę lżejsze rolki




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy