Dzisiaj jest 01 sie 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pluje do filtra
Post: 25 gru 2011, 12:20 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Witam, co oznacza taki incydent gdy mam odpalony skuret zdejmę filtr pluje mi z powrotem z gaźnika benzyna (w stronę filtra pluje, tak jakby benzyna się cofa) ?




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Jest to spowodowane zużyciem się płytek membranowych lub coś jest nie tak gaźnikiem ale stawiam na membrany czy ciężko ci odpala ? Zawór znajduje się pod króćcem ssącym wygląda: http://www.sqtery.com/wp-content/uploads/454.jpg zobacz czy blaszki nie odstają od zaworu i daj znać to w tedy ktoś ci doradzi co marz zrobić ! :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 14:06 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Wiem jak wyglada zawór płytki minimalnie odstają a gażnik wyregulowany w miare dobrze




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
A ciężko ci odpala ? nie powinny w ogóle odstawiać a mocno ci pluje tą benzyną ? bo zawsze coś tam cofnie na to nie ma rady ale to minimalnie :P
a z tym tłumaczeniem o zaworze to jakoś tak wyszło sorki :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 21:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
mój kolega w neosie tez mu pluje, ciezko pali a membranki jak nowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Iglica w dół o 1 lub 2 ząbki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 22:01 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
iglica na samym dole ;)




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A jaki masz rozmiar dyszy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 22:21 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
w tej chwili 60 przy seri filtrze ze zwężką ( full sport )




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2011, 15:35
Posty: 122
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja obstawiam membrany weź je wyprostuj tak żeby nie odstawały a w miarę przylegały (NIE ZA MOCNO!) ,możliwe ze ciśnienie się cofa i wypluwa benzynę przez gazior , a ogólnie jest mułowaty?

Sor za edit.
Lub! jeśli masz seria filtr zablokowany... weź kup stożek lub od kogoś pożycz, postaraj się na niego wyregulować i powinno być igła.. ale membrany też popraw.




_________________

Wał sportowy RMS
Polini Super Race
S. Dociskowa Hebo +50%
Sprzęło Tec Evo racing (czerwone s.)
Pokrywa Przełożeń Top Performances Nardo
Gaźnik 17,5
Fele Rox

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1686898#1686898


Ostatnio zmieniony 25 gru 2011, 22:30 przez Proxy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 12:11 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Cytuj:

Valavme, pływak cały, zaworek iglicowy nie łapie "fochów" ?
Zmień te membranki, to dziadostwo nawet jak wygląda dobrze to może źle działać. Wiem z doświadczenia.


Pływak na 100% ok tak samo jak zaworek iglicowy membranki wydaje mi się że trochę odstają ale na dniach kupie zawór malossi mhr.
Proxy pisze:
Lub! jeśli masz seria filtr zablokowany... weź kup stożek lub od kogoś pożycz, postaraj się na niego wyregulować i powinno być igła.. ale membrany też popraw.

Filtr mam s6 duoblelayer ale jezdzę na seri bo pogoda za bardzo nie pozwala.




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Ghostface pisze:
Iglica w dół o 1 lub 2 ząbki .
Wówczas będzie dawać jeszcze więcej paliwa.Nic mu to nie pomoże. Spróbuj podnieść to zabezpieczenie na samą górę wtedy mniej paliwa będzie dawać.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 14:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
pawelvivacity, weź ogarnij typie :D


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 14:28 przez Dawdoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
[quote][/quote]Napisałem dobrze. Nie wiem czemu się spinasz. Im wyżej zabezpieczenie na iglicy tym mniejsza dawka. Jeśli się jednak mylę, to mnie popraw !




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 15:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
pawelvivacity pisze:
Ghostface pisze:
Iglica w dół o 1 lub 2 ząbki .
Wówczas będzie dawać jeszcze więcej paliwa.


Przeczytaj co napisałeś. "iglica w dół = więcej paliwa"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 16:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Dawdoo pisze:
pawelvivacity pisze:
Ghostface pisze:
Iglica w dół o 1 lub 2 ząbki .
Wówczas będzie dawać jeszcze więcej paliwa.


Przeczytaj co napisałeś. "iglica w dół = więcej paliwa"

No trochę źle zinterpretowałem wypowiedź kolegi. Dla jasności :
iglica w dół - mniej paliwa
iglica w górę - więcej paliwa
zapinka w górę - mniej paliwa
zapinka w dół - więcej paliwa




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy