Dzisiaj jest 17 cze 2025, 11:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 gru 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 28 sie 2011, 8:23
Posty: 10
Pojazd:
Witam! co może być powodem że gdy skuter jest zimny po odkręceniu manetki na max, aż rwie koło i się zbiera od 0 ale gdy przejadę dosłownie parenaście metrów po dodaniu znowu gazu jest buuuu i gdy zbierze ok 10km/h przyśpiesza? Wina dyszy w gaźniku? jest jak dobrze pamiętam 84.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 21:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 22:00
Posty: 148
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Pojazd:
Wydaje mi się, że sprężyna traci swoją wartość, po rozgrzaniu, lub regulacja gaźnika.




_________________

Neo's Green&Black ♥

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2011, 22:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Szarancza96, Sprężyna traci swoje właściwości po parunastu metrach ? Zastanów się . Dlatego muli, że na początku chodzi na ssaniu i dostaje więcej paliwa jak się trochę rozgrzeje ssanie przestaje działać i ma mniej paliwa . Zmień dyszę na trochę większą i powinno być ok .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 0:09 
*

Rejestracja: 28 sie 2011, 8:23
Posty: 10
Pojazd:
no może przesadziłem z tymi paroma metrami ale powiedzmy po 100 metrach już jest ten problem. czy to możliwe aby ta sprężyna się nagrzała po takim czasie? Regulacja gaźnika nic nie daje, świeca ma kolor odpowiedni. Dysza jest 84 więc raczej jak już to spróbować na mniejszą może?

PS: a może to wina ssania że w gaźniku się nie domyka do końca ta łopatka i dlatego ten problem nastepuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 9:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2011, 22:36
Posty: 175
Pojazd:
Przeczyść cały gaźnik, wyreguluj porządnie, jak seria dysze włóż coś pomiędzy 58-65.
To słynne "buuu" najczęściej jest spowodowane właśnie gaźnikiem, dysza-filtr powietrza.

A jeśli problem miał by leżeć po stronie przekładni, w co wątpię to polecał bym sprawdzić sprężynki sprzęgła, ale tak jak mówię obadaj gaźnik, dysze, filtr.




_________________

Wbij do mojej RS!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 12:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 22:00
Posty: 148
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Pojazd:
mateusz12253, u mnie sprężyna traciła wartość po przejechaniu 10 metrów...

Ale jeśli robi "buu" to wina po stronie gaźnika ..




_________________

Neo's Green&Black ♥

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 13:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
albo zamiast zmieniać dyszę na większą po prostu sprawdź na którym ząbku masz iglicę , i wtedy jak masz np na samej górze to przełóż na środek i jak się polepszy to spróbuj jeszcze niżej :P miałem tak samo i to mi pomogło




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy