Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: hasha
Post: 29 gru 2011, 18:17 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ds


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:01 przez Piotr., łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 18:24 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Miałem to samo. Tylko regulacja gaźnika. W moim przypadku pomogło w 100%. Powietrze to skręć na maksa i wykręć ok 0.5 obrotu. Potem obroty tak zrób żeby trzymał wolne i zobacz jak będzie chodził.

To oczywiście propozycje. Na każdym silniku inne ustawienia się stosuje :D


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 18:26 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 18:28 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sds


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:01 przez Piotr., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 18:35 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Ma i to wiele. Masa być musi podpięta.

To może być główna przyczyna.


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 18:35 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Piotr., Bez masy Ci wgl nie powinien zapalić.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 18:45 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Zapalić jako tako jeszcze może się udać ale z jazdą nie ma szans.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:18 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sds


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:01 przez Piotr., łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Rafcio825, niby dlaczego?


Piotr., sprawdź uszczelniacze na wale. Może masz wywalone i dostaje za dużo powietrza przez co robi "buu".




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 19:27 przez PawelStig, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Tak jak koledzy mówią jeżeli nie reaguje na regulację powietrzem to łapie lewe powietrze :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:32 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sds.


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:01 przez Piotr., łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Dlatego może Ci lekko przepuszczać. Miałem podobnie w roxie, wymieniłem i mam spokój. Tylko, że u mnie było widać że przepuszcza bo miałem ślady oleju za pompą wody.


Pozdro




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:41 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dsd


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:01 przez Piotr., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Normalne, że gaśnie w pionie bo nie dostaje paliwa dlatego w minarelli się przekręca gaźnik aby móc jeździć na jednym kole. Uszczelniacz od strony wariatora raczej rzadko się uszkadza, najbardziej wrażliwy jest od strony magneta. Zdejmij pompe wody i zobacz czy masz ślady paliwa.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:57 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
sdsds


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:01 przez Piotr., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A jaką masz kompresje?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Przecież pisałem ,że cylinder jest nowy wczoraj założyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Piotr., no i co z tego?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 21:34 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Może po prostu za mała dysza.?Jaki masz filtr powietrza?




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 21:55 przez Valavme, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 9:09 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dsds


Ostatnio zmieniony 31 paź 2012, 10:02 przez Piotr., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 9:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2011, 21:09
Posty: 217
Lokalizacja: Wolanów / Radom
Pojazd:
PawelStig pisze:
Rafcio825, niby dlaczego?


Piotr., sprawdź uszczelniacze na wale. Może masz wywalone i dostaje za dużo powietrza przez co robi "buu".


Też bym tak powiedział że to coś z powietrzem . U mnie np. też tak robił jak stożek był mokry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy