Dzisiaj jest 08 lut 2025, 8:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sty 2012, 20:28 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 23:25
Posty: 80
Pojazd:
Siemanko, kupiłem silnik od do mojej f12 bo sie grzała sucz i mnie to drażniło już ;d miałem ją na bębnie w tyle.

Doszedł dziś silnik i patrze, że są inaczej troche kable, i tylne koło jest wstawione na bęben, wszystko doszło bez tarczy ani zacisków, teraz co musze kupić żeby zrobić hamulec czy lepiej przełożyć karter z bębnem i jak instalację podłączyć co i jak poprzerabiać.Aha i jeszcze czy musze podłączyć czujnik temperatury i jak podłączyć węze do cyla bo nie dużo wiem a nie chce spierdynglić czegoś ;].


Z góry dzięks za pomoc.




_________________

____________________________________
WPADNIJ DO MOJEJ MADZI F12

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233517


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 20:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Pietrix, Musisz przełożyć zapłon od starego silnika do tego nowego, ponieważ ty masz zapłon ducati a tamten ma zapłon yamaha.

Co do przerobienia na tarcze potrzebujesz:
-piasty z tarczą (strasznie ciężko ja kupić)
-zacisk hamulcowy wraz z przewodem i pompka hamulcową
-felgę na tarcze

Koszt około 250zł :/

No więc tak:
Górne wyjście od pompy wody idzie do cylindra.
Od cylindra(wejście nad świecą) idzie do górnego wejścia w chłodnicy.
Od dolnego wejścia z chłodnicy idzie do dolnego wejścia w pompie wodnej.


Ostatnio zmieniony 20 sty 2012, 20:38 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 20:45 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 23:25
Posty: 80
Pojazd:
Ok dzięki wielkie, to mówisz, że lepiej przerzucić karter?


A chłodnicę mam od Piaggio, pisze też KTM na niej ;d. tam jest już zbiorniczek podłączony. a w silniku miałem podłączony wąż bodajże z dolnego wyjścia z pompy do wlotu na boku bylka, tak ma zostać?



Powiedz jeszcze jak odpowietrzyć układ czy nie trzeba jak założę.




_________________

____________________________________
WPADNIJ DO MOJEJ MADZI F12

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233517




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 20:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Pietrix pisze:
silniku miałem podłączony wąż bodajże z dolnego wyjścia z pompy do wlotu na boku bylka, tak ma zostać



Źle, dlatego pewni tamten się grzał.

Pietrix pisze:
Powiedz jeszcze jak odpowietrzyć układ czy nie trzeba jak założę


Trzeba, zalej płynem, odkręć korek i nich sobie skuter pochodzi z 5 min.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 20:52 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 23:25
Posty: 80
Pojazd:
Tzn teraz jak silnik przyszedł to tak było podłączone, nie wiem czy na stałe czy chwilowo




opłaca mi się podłączać termometr i czyjnik na chłodnicy? czy szkoda kasy




_________________

____________________________________
WPADNIJ DO MOJEJ MADZI F12

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233517




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Pietrix, Lepiej podłącz na cylindrze.W dziale zrób sam jest temat jak podłączyć zwykły termometr tablicowy, koszt 50zł :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy