Dzisiaj jest 14 lip 2025, 22:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2012, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Otóż mam zatarty cylinder Dr evo 70 i przed szlifem zaplanowałem zrobić porting, i moje pytanie to: Czy da coś obniżenie pozostałych okien w cylindrze do takiego samego poziomu w którym są 2 inne (te z prawej strony) ?

Obrazek

Nie chcę komentarzy typu "jak się nie znasz to nie zabieraj sie za to" itp. Pytam tylko co by mi dało obniżenie tych okien.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 16:35 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
To jest 2t każda ingerencja w wysokość kanałów coś da. Niekoniecznie musi to być wzrost osiągów. Myślę że możesz powiększyć te kanały o 1-3mm. Więcej bym nie ryzykował, ale to moje zdanie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
No właśnie, chce tylko wszystkie okna wyrównać do tego samego poziomu, ale czy warto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 17:31 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Tylko po co chcesz je obniżyć ? Jeżeli chcesz uzyskać lepszy rezultat to okna się podnosi i mierzy kąty , a najlepiej wszystko ustawić pod wydech :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 17:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Żeby mieszanka miała łatwiejszy przepływ i więcej jej wpadało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
W tym cylindrze kanały płuczace sa bardzo zaawansowane. Byc moze konstruktorom chodziło o wytworzenie wiekszego cisnienia od gory cylindra, przez co zapewne tworzy sie przemyslany wir mieszanki podczas ruchu tłoka. Jak wiesz w dwusuwie swieza mieszanka ma kontakt z wypalona i odpowiednie nakierowanie strumienia gazow ma ogromny wplyw na osiagana moc. Ja bym tam nic nie zmieniał widocznie tak ma byc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 9:26 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Powiem tak rozwiercić kanały na większe to każdy głupi potrafi. Musisz dokładnie wszystko wymierzyć, tak żeby nowa mieszanka zdążyła najść i żeby zdążył się wyczyścić ze spalin. Jeśli coś jest to złym kątem to możesz narobić więcej szkód niż korzyści :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 13:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Ok, lepiej nie bd ingerował w okna. Jeszcze pytanie, czym najlepiej robić porting, kamieniami szlifierskimi czy frezami? Każdy mówi inaczej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 14:17 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Ja robiłem kamieniami szlifierskimi i potem polerowałem papierem wodnym :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
karol159620, możesz dać link do tych kamieni na allegro? Polerowałeś ręcznie czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 14:48 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
http://allegro.pl/kamien-szlifierski-2- ... 05806.html
http://allegro.pl/kamien-szlifierski-dr ... 57224.html

Polerowałem ręcznie. Był to najtrudniejszy i najdłuższy element pracy. Kanał wydechowy też powiększasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 14:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Powiększyłem bardziej okno wydechowe ok 4mm (pod wydech) i polerka całego kanału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 15:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
A okno wydechowe czym powiększałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Pewnym pilnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Ja robiłem pilniczkami diamentowymi. Ładnie się wgryzają w metal, ale są bardzo malutkie i dużo czasu zajmuje. Potem można wygładzić kamieniami szlifierskimi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...