Dzisiaj jest 05 sie 2025, 14:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2012, 14:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Siema panowie potrzebuje pomocy. Nie chciałbym go zatrzec. Strojony jest na 11k obrotów (porting u Przemka i wydech u Dudiego).

Czytałem o tych całych chwytakach i wiatraku SSP co wy o tym sądzicie może macie jakieś inne sparwdzone sposoby.
Proszę abyście sobie oszczędzili postów : po * sie ładowałeś w ten cyl przy AC itp.

Z góry dziękuje za odpowiedzi :)


Staraj się unikać nawet zagwiazdkowanych przekleństw

///Marcin194


Na pewno zapamiętam !:)


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 14:59 przez hubert514, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
chwytak powietrza podobno daje troche.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
A właśnie podzielone są zdania na ten temat i chciałbym tu poczyta wypowiedzi którzy przetestowali takie chwytaki :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:24 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
przyłączam się do pytania co do chwytaków :D




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:29 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Chwytak coś daje. Obniża o kilka stopni. Nie jest to może wiele, ale zawsze coś :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Sam mam chwytak ale w serii i coś tam dał ale nie jest to jakaś duża różnica. hubert514, Możesz zastanowic się nad wiatrakiem+chwytak, napewno coś pomoże.


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 14:35 przez sebek_97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 8f3b3eeca3

plus chwytak i powinno wystarczyć :)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 14:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Mam zamiar jeszcze użyc metanolu do obniżenia temperatury spalania i żeby nie występowało spalanie stukowe.

A tak pozatym to miał ktoś zestaw waitrak oversize i chwytak w jakimś mocniejszym cylu ?:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
Marcin194, to jest tylko zamiennik więc nie pomoże za wiele tylko że ładniej wygląda

chwytak może troche da ale ile wiatrak ma zassać powietrza tyle zassie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 16:25 przez ToMaSz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
chwytak coś na pewno da ale będzie to prawie nie zauważalna różnica a co do tego wiatraka to tylko bedzie ladniej wyglądał :)




_________________

Obrazek
Moja YZF ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=351343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Czyli wniosek z tego taki że nic nie zmieiac i co będzie to będzie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
hubert514, Jedynie co poprawia dużo chłodzenie to większy gaźnik.Te niby wiatraki sportowe nic nie dają:/

Co do gaźnika to nawet 24mm możesz dać :wink:


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 21:10 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Przymierzam sie do gaźnika 21 PWK, bo nie wiem czy przy 24 nie zeżre mnie cena benzyny :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 7:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
hubert514, jak dobrze wyregulujesz to nie będzie tak źle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2010, 20:11
Posty: 161
Lokalizacja: Polska
Pojazd: GOLF IV
Marcin194, Powiem tak wentylatory prądnicy STR8 są takie same jak montowane w chińskich 2t. Nie ma sensu płacić 50zl za firme.
Porównanie STR8(za 50zl):
Obrazek
China 2t(za 10zl):
Obrazek
Dla porównania oryginał minarelli:
Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 16:17 przez marekm96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 17:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
marekm96, Jesteś mistrz :D
Dzięki!

Ale po budowie wnioskuje że nic mi to nie da ;P


Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 17:11 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 17:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
hubert514, Czyli pozostaje tylko gaźnik i tak jak mówię 24 będzie idealny chociaż na 21 tez powinno być ok :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 17:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Bawiąc sie w tuning rzeczywiście wiem ile będzie mnie kosztowac jazda tym ale jednak zostane przy gaźniku 21 i spalaniu 7l :P
edit

Dziękuje za wypowiedzi naprawde ogarniętych ludzi na tym jakże zacnym forum. Szczerze to liczyłem że chociaż będą zze 2 posty treści typu : "po co taki cyl w AC" itp itd :P
Dzięki ! :)


Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 17:51 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy