Dzisiaj jest 21 lip 2025, 15:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2009, 20:59 
*

Rejestracja: 06 kwie 2008, 12:26
Posty: 45
Lokalizacja: sie biorą dzieci ?
Pojazd:
siema

w Sr(stara buda) minareli vertical spadły osiągi
skuter jechał 70 km
po czasie jachał 60
a kilka razy zdarzało mu się jechać po 49 km i ani kilometra więcaj.
:?

i z przekladni zaczeły wydobywać się stuki.
Jakby z wariatora, a wariator dobrze przykręcony bez luzów.
Skuter odpala po sekundzie i przyspiesz normalnie tak jak wcześniej ale v max spadł o te 10 km/h.

a i jeszcze jedno.
Dzisiaj byla próba na sportwym wariatorze z cięzszymi rolkami o 1 gram od tych co siedziały w seryjnym.
i pojechal 65 :/ :/

Co jest grane ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2009, 11:24 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Pasek sie konczy na moje oko




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2009, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
@Up to na pewno nie jest pasek!!
Mam to samo a mam nowy pasek tylko ja mam morini to chyba jedno z tych gorszych rzeczy (Łożyska wału)




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2009, 15:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
powiedz jeszcze jaki dzwiek wydaje silnik nie patrzac na te stukanie czy rozni sie cos on od stanu gdy byl w pelni sil?

wiem ze juz chyba na 10 temacie pisze o moich nieszczesnych to lozyskach ale coz poczac.

jezeli takowy metaliczny dzwiek sie wydobywa to moga byc to lozyska.

ale ze masz vertical to pewnie AC wiec sprobuj sobie zdjac cyclek i zaloze sie ze masz zakleszoczone pierscienie i (mozliwe ze przerysowany cyclek) na tloku przez co nie ma on takiej kompresji i osiagi spadaja. a co do stukow to moga pochodzic one ze sworznia tloka lub walu.

jezeli zdjemniesz cylinder to pierscienie powinny swobodnie sie poruszac po tloku ale nei tak zeby spadaly i popatrz sobie pod swiatlo na cylinder i w srodku tlok najpierw bez pierscieni pozniej z. jezeli beda przeswity to tlok sie klania. przy okazji proponuje te lozyska jednak wyminic bo koszty 20 zl za sztuke to to nie sa a zawsze masz pewnosc ze bedzie wszystko ok.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2009, 21:46 
*

Rejestracja: 06 kwie 2008, 12:26
Posty: 45
Lokalizacja: sie biorą dzieci ?
Pojazd:
po oględzinach
wychodzi, że stukają nie wiem jak to nazwać( te zębatki od rozrusznika, za wariatorem).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2009, 23:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
u mnie tez byly takie objawy ale wystarczylo dokrecenie na "chamca" nakretki na wariatorze




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2009, 8:13 
Zbanowany

Rejestracja: 03 mar 2009, 19:07
Posty: 90
Pojazd:
u mnie dzowni duża zębatka rozrusznika bo jest już wyrobiony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy