Dzisiaj jest 25 lip 2025, 11:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2012, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
Witam. Mam aprilie 2t po remoncie generalnym(widać w podpisie) Przed remontem palił za pierwszym kopem (starter nie działał ) a po nim za nic w świecie nie chce odpalić, nawet po wstrzyknięciu paliwa nie odpala. Podłączyłem akumulator od traktora rozrusznik zapierdziela jak nigdy, a skuter dalej nie odpala. Kompresja dobra. Iskra dobra. Simmeringi sprawdzone(jeden ciekł, choć był nowy ale wymieniłem).
Co może być przyczyną? Liczę na szybką odp. Dzięki!
P.S. zalewa świece i to mocno.




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 21:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Jest iskra?? Mase podpoiłeś do silnika?? Sprawdź kompresje, świece itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
iskra jest dobra ale dziś doszedłem do wniosku że kompresja jest słaba, ale przed remontem na tej słabej kompresji odpalał. Czy coś mogło się zmienić? dlaczego tak jest?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"


Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 13:14 przez labuda1996, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
labuda1996, Jaką masz tą komopresje? Generalnym remontem nazywasz remont bez wymiany tłoka i szlifu cylindra? :roll:




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
Kompresja jest słaba.
tłok i pierscienie były w zeszłym roku wymieniane, ale mam w planie kupić nowy cylinder czy lepiej dać do szlifu? Dopasuję wtedy do tego tłok?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"


Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 15:22 przez labuda1996, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Jak masz oryginalny cylek nominał to można się pokusić o szlif, a jeśli jakąś chińszczyzne to taniej cię nowszy wyjdzie. Albo załóż coś markowego np taką 50 sporta z MK/Malossi itp.
To wszystko zależy ile masz pieniążków do wydania na to. A jeśli masz gładź w cylku zdrową to poprostu tłok z pierścieniami tylko wymień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
labuda1996, Tłok i pierścienie wymieniane, a szlif był robiony? Rób szlifa, nie kupuj nowego cylindra. Do tego tłok Vertexa i 20k powinieneś lekko śmigać jak dobrze dotrzesz. A Jeżeli w tamtym roku wymieniałeś tłok na jakiś china power to nie dziw się, że już kompresji nie ma...




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 17:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
labuda1996 A Jeżeli w tamtym roku wymieniałeś tłok na jakiś china power to nie dziw się, że już kompresji nie ma...

Kupowałem od Jagoda parts na allegro, więc najprawdopodobniej to jakas chinszczyzna nie?

Cylinder mam oryginalny z idealną gładźią w środku wiec według mnie nie trzeba oddawać go do szlifu. Ma on ok. 18 tys. przebiegu, więc czy jest możliwe że się troche wytarł , dlatego jaki tłok kupić? Normalny 40mm czy jakiś szerszy?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
labuda1996, Od tego gościa to chińszczyzna. Jeżeli cyl masz nominał to tłok 40, ale piszesz, że ma już 18k przebiegu więc możesz zrobić szlif na wszelki wypadek. 30 zł wydasz, a będziesz miał pewność. wtedy musiał byś już tłoka 40.25 kupić, gdybyś zrobił szlif.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 18:15 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Jagoda na allegro nie ma zbytnio dobrych rzeczu. Najbardziej ciekawi mnie to jak skuter po remoncie nie chce odpalać :D Zmierz szerokość cylindra w wewnątrz i taki tłok kup a jak nie będzie pod wymiar to wtedy ku większy tłok i zrób szlif.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 18:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
Też tak myślę.

A czy tłok może się wyrobić? Czy pierścienie?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:01 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Jak już to zetrzeć. Tłok to nie wiem ale pierścienie tak i dlatego potem cylinder traci kompresje.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
Pytam bo zauważyłem dziś, iż tłok ma duże luzy w cylindrze.

Jutro zmierze cylek i napisze. A i jeszcze co do mierzenia to czy moge zdjąć głowice i zmierzyc z góry? Chyba nie ma tam żadnego progu, prawda?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:08 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Jeśli masz próg to cylinder pasowało by oddać do szlifu :)




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
chyba nie mam z tego co sobie tak wyobrażam ale dziś nie chce mi się iść do garażu ;p
Dzięki za pomoc na dziś. Jutro opowiem o wymiarach itp.




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 20:50 
*

Rejestracja: 09 gru 2011, 17:53
Posty: 88
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
a wez daj troche olekju pod swiece ale nie za duzo bo go zalejesz . Tak to sie tlok uszczelni i bedzie większa kompresja i wtedy zobacz czy odpali




_________________

Setup: Sr
Cylinder Stage6 Racing MkII
Łożyska Stage6 teflon
wariator Top Racing
dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
gaźnik Dell'orto 21
Sprzęgło Stage6 Racing Torque Control
Wał korbowy Hebo
Wydech Arrow Limited Series


Ostatnio zmieniony 04 lut 2012, 20:51 przez Dudek144, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2012, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
labuda1996, a może ma luzy tłok bo nie założyłeś pierścionków :shock: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
Dudek144, wstrzyknąć oleju? jakiego?

kubayo nie rób ze mnie głupka ;]

Zmierzyłem dziś cylinder, ma mały próg ale chyba nie kwalifikuje się jeszcze do szlifu.
Ma prawie 40,5mm ale prawie, dlatego jaki kupić tłok?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"


Ostatnio zmieniony 05 lut 2012, 10:36 przez labuda1996, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
labuda1996, normalne 2t ten co wlewasz do dozownika czy tam paliwa...




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 20:48
Posty: 153
Lokalizacja: Kartuzy/Gdańsk
Pojazd:
ok spróbuje. A co z tym tłokiem co wyżej pisałem ? wie ktoś?




_________________

Apka Sonic 50 - seria po remoncie.
99r. - 19 070 km przebiegu < 3
do 18 000 km bezawaryjna.
_________
"Lepszy półwieczny ogar niż nowy chinol"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...