Dzisiaj jest 10 sie 2025, 13:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2012, 17:46 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Witam, mam problem ze swoim roxem. Ostatnio zauwazylem ze rox ma strasznie niskie wolne obroty. ( wachają się od 1.000-1200) . Często chwile popyrka i zaraz zgaśnie. Dziwi mnie to ponieważ śrubka od wolnych wkręcona jest na max. Myślalem tez ze to wina zasyfionego gaźnika, ale przeczyszczenie też nic nie dało .. Dodam , że rox normalnie się wkręca itd, reaguje na gaz, tylko te wolne obroty.. Proszę o pomoc !


Ostatnio zmieniony 01 mar 2012, 17:48 przez gumis-speed, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
w mieszanką mozesz sie pobawic wykrec troche czyli w lewo wiecej powietrza dostanie




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
gumis-speed, na 100% powietrze. Pobaw się składem mieszanki jak pisze Pyle,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 19:56 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Tylko dziwi mnie to, bo przy gazniku nic nie bylo grzebane od czasu kiedy wszystko dzialalo.. Dac mu wiecej czy mniej tego powietrza i w ktorą stronę kręcic tą śrubką?




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 21:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Nie stracił mocy ani nic od czasu regulacji gaźnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 14:46 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Przy gaźniku nic nie bylo grzebane. Po zdjęciu paska wkręca się do ponad 13 tysięcy więc z kompresją jest ok. z miesiąc temu jeszcze normalnie trzymał te wolne obroty, od tego czasu nic nie bylo grzebane, a teraz nie trzyma.




EDIT :

Dziś po odpaleniu na zimnym, na 30 sekund złapał wolne obroty dość duże ( 2.5-3k) A po chwili znów spadły do około tysiąca. Podpowiecie czy tego powietrza dać mu więcej czy mniej?


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 16:12 przez gumis-speed, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy