Dzisiaj jest 28 lip 2025, 20:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2009, 21:30 
*

Rejestracja: 08 maja 2008, 11:02
Posty: 49
Lokalizacja: brać kasę na tun?
Pojazd:
Mam problem z pluciem oleju przez tłumnik. Dzieje sie to po każdej jezdzie. Czego to jest przyczyna?
Oto Fotka:
Obrazek




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ja też tak mam. W cwajtakcie to norma. Ale czy nie za dużo tego oleju ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 23:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Za duża dawka oleju




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2009, 23:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
idzie wyregulować pompką ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 0:48 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
Pompkę oleju się nie reguluje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 7:53 
*

Rejestracja: 08 maja 2008, 11:02
Posty: 49
Lokalizacja: brać kasę na tun?
Pojazd:
a w gazniku gurtner to ktorą śróbą reguluje się dawke oleju?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 8:10 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik śrubka od składu mieszanki , robi się to na rozgrzanym silniku powinieneś zuborzyć mieszankę czyli dodać więcej powietrza i nie ma takiego czegoś jak regulowanie dawki oleju w gaźniku tylko tak jak napisałem wyżej jak się nie znasz to podprowadź komuś i ci wyreguluje po regulacji możesz zobaczyć kolor świecy powinien być kawa z mlekiem to znak że masz ok .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 8:13 
*

Rejestracja: 08 maja 2008, 11:02
Posty: 49
Lokalizacja: brać kasę na tun?
Pojazd:
a śruba od regulacji powietrza to która?

EDIT :

i żeby zmniejszyć dawkę powietrza to trzeba ją wkręcić?

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 8:21 przez kondzior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 9:04 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
kondzior pisze:
i żeby zmniejszyć dawkę powietrza to trzeba ją wkręcić?


Zazwaczaj tak jest ale są wyjątki ale ty masz zwiększyć

kondzior pisze:
a śruba od regulacji powietrza to która?


jak masz dwie to jedna jest od wolnych obrotóww zapal silnik i się pokapujesz która jest od czego tą od wolnych obrotów zostaw w spokoju i reguluj tą drugą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 10:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jak odpalasz silnik to masz ssanie prawda? Na ssaniu wszystko się nie spala, większa część wpada do wydechu. Jak jedziesz później szybciej to wypluwa z tego wydechu- wg. mnie to jest normalne :roll:

Chyba że się mylę?




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 13:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Chłopaki, dawka powietrza jest stała. Nie idzie tego regulować




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Opuść iglice , miałem to samo , opuściłem i jest gitez :)




_________________

Mechanika skuterowa, przeróbki pod stunt!
Crash pady, pegi - gg. 6588397
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 13:34 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Nie zapomnij, że teraz jest tam sporo syfu i każda zmiana regulacyjna, nie przyniesie efektu natychmiastowego. Możesz wypłukać tłumik , rozciąć i wyczyścić (tak zrobiłem turekyeti-emu) albo pojechać w dłuższą trasę i go dobrze wygrzać i wypalić.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 15:24 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
slawek5t pisze:
Chłopaki, dawka powietrza jest stała. Nie idzie tego regulować


Proszę cię zostaw tę wiedzę dla swoich potomnych to nie jest kabaret tylko poważne forum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 15:31 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Damian1991 pisze:
jak masz dwie to jedna jest od wolnych obrotóww zapal silnik i się pokapujesz która jest od czego tą od wolnych obrotów zostaw w spokoju i reguluj tą drugą.

To tą drugą co niby regulujesz?
Ona jest od regulacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej na wolnych obrotach. Wykręcając ją zwiększamy dawkę paliwa ( mieszanka jest bogatsza) , a wkręcając zmniejszamy dawkę paliwa (mieszanka jest uboższa).
Ilości powietrza się tą śrubką nie reguluje.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 15:55 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 15:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Damian1991 : Widzę, że to Ty się nie znasz.. Musisz się jeszcze troche poduczyć ;)
Adames ma racje. Autorze tematu: dokręcaj po trochu śrubke składu i testuj.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ja tak miałem jak tłok był na wykończniu. Teraz mam nowy i nic sie nie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 19:06 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
adames pisze:
Wykręcając ją zwiększamy dawkę paliwa ( mieszanka jest bogatsza) , a wkręcając zmniejszamy dawkę paliwa (mieszanka jest uboższa).
Ilości powietrza się tą śrubką nie reguluje.


A jak inaczej nazwać zmiane składu mieszanki : jest uboższa , jest bogatsza - ODPOWIEDZ - w POWIETRZE a niby w co

i nie myślcie że macie nabite postów to jesteście najmądżejsi niech słucha waszych rad a zobaczymy czy sobie poradzi .


Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 19:15 przez Damian1991, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 19:15 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
W paliwo. jedź na stację diagnostyki silników , podłącz komin do analizatora spalin i sam sprawdź.
Możesz też przestudiować budowę gaźnika. Co się dzieje jak kręcisz tą śrubką, zwiększasz przepływ paliwa czy powietrza?
Zastanów się którędy przepływa paliwo w gaźniku , a którędy powietrze.
Jak to przestudiujesz, to daj znać, i jak potrafisz, to przyznaj się do braku wiedzy.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2009, 19:21 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
adames pisze:
W paliwo. jedź na stację diagnostyki silników , podłącz komin do analizatora spalin i sam sprawdź.
Możesz też przestudiować budowę gaźnika. Co się dzieje jak kręcisz tą śrubką, zwiększasz przepływ paliwa czy powietrza?
Zastanów się którędy przepływa paliwo w gaźniku , a którędy powietrze.
Jak to przestudiujesz, to daj znać, i jak potrafisz, to przyznaj się do braku wiedzy.


Paliwo bogatsze i uboższe w paliwo zastnówcie się wszyscy co wy piszecie jak się nie znacie to nie ogłupiajcie innych

mam zasadę że jak czegoś nie wiem to się nie wypowiadam - ot wszystko w temacie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy