Dzisiaj jest 19 lip 2025, 14:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2012, 22:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2012, 12:28
Posty: 20
Pojazd:
W moim roxe na racingu temperatura wacha się do 90 a czasami nawet przekroczy. Czy powinno tak być? jeśli nie jak obniżyć, dodam żę mam jeszcze pompe ssp +40.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 22:47 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z tego co piszesz masz LC :cool: Jeśli jeździsz sportowo to tak :P




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 0:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Przy ogólnej temp. 5+ to raczej nie powinien mieć takiej temperatury na silniku. Chyba, że mu dajesz mocno w palnik przez długie trasy.
Spróbuj odpowietrzyć układ.


Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, 0:01 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 0:02 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
prosto1 pisze:
czasami nawet przekroczy

O ile ? Jest poniżej 100*C ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 0:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Jest sporo motywów aby obniżyć temp silnika- chłodnica przepływowa, nagrzewnica a nawet montaż wentylatora w chłodnicy. Ostatecznym krokiem jest demontaż termostatu (ale wtedy będzie niedogrzany i też jest to szkodliwe).

Podstawową sprawą temp. silnika jest odpowiednie ustawienie gaźnika- uwierz że to ma duży wpływ.

I jeszcze kwestia odpowiedniego płynu chłodniczego. Byle gówno wlane to i szybko się grzeje.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, 0:07 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
przy sporcie optymalna temperatura to 60-70*C więc przy twoich 90*C szybko ten cylinder padnie. Próbuj z przepływową chłodnicą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
albo wyreguluj gaźnik, może chłodnica ma ograniczony przepływ




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy