Dzisiaj jest 06 sie 2025, 15:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2012, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
witam , od strony magneta juz odręciłem chyba wszystko , wiec jak teraz rozdzielić kratery ? jest na to jakiś sposób (np . podgrzać czy coś)
oto zdjęcia ZDJĘCIA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
WD40 pofukaj.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 29 mar 2012, 20:25
Posty: 9
Pojazd:
Kratery? W silniku to kartery najwyżej. Jak wszystko odkręciłeś, najlepiej podgrzej łożyska np. opalarką i wszystko powinno gładko zejść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 18:51 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Nic nie podgrzewaj. Weź kawałek jakiegoś drewienka albo coś i powoli zestukuj mały karter. Wyjdzie bez większych problemów. Albo zrób sobie specjalny przyrząd do rozpoławiania. W dziale zrób to sam jest poradnik.

EDIT. Tylko nie pukaj cały czas w jedno miejsce tylko po troszku dookoła.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 18:52 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 18:53 
*

Rejestracja: 02 lut 2012, 20:48
Posty: 154
Pojazd:
Wario odkręciłeś?Tak jak kolega napisał wd40 psiknij.J jak rozpoławiałem to jak wszytko odkręciłem to włożyłem jakiś tępy śrubokręt i puknąłem młotkiem i się rozeszły.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 18:55 przez daniek7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
tak wszystko odkręcone , ok jutro spróbuje i dam znać jak poszło :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2012, 11:51
Posty: 311
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Huberto203 pisze:
Weź kawałek jakiegoś drewienka albo coś i powoli zestukuj mały karter. Wyjdzie bez większych problemów.


x2, ja tak robiłem wszystko bez większego problemu się rozeszło, tylko żeby Ci nie przyszło do głowy np. rozpaławiać śrubokrętem - w sensie, że śrubokręt między kartery i rozpychać, w taki sposób tylko byś poniszczył :evil:

P.S nie wal też przypadkiem młotem w wał :D




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238747




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 21:55 
*

Rejestracja: 07 mar 2012, 16:28
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
daniek7 pisze:
.J jak rozpoławiałem to jak wszytko odkręciłem to włożyłem jakiś tępy śrubokręt i puknąłem młotkiem i się rozeszły.


No to gratulacje ! :)
Rób częściej. A kompresja ucieknie :)




_________________

dudek1015 pisze:
odkręciłem osłonę wentylatora i nim przekręciłem i zauważyłem że tłok zmienił swoje położenie po porostu się przesuną i czy jeżeli tłok został przesuniety to musze go przesunąć tak jak był?


Magia jak w Yasuni :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 22:51 
*

Rejestracja: 02 lut 2012, 20:48
Posty: 154
Pojazd:
Adrian1245,Rozpoławiałem chińczyka na części na sprzedasz,więc mi tam nie zależało:D


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 22:52 przez daniek7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 9:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
TobyRox, Zrób tak :

Jeżeli masz wszystko odkręcone itp, to weź drewienko jak piszę Huberto203 i stukaj w nie najlepiej jakimś gumowym młotkiem i rozpołowisz albo drugi sposób to : weź gumowy młoteczek w rękę i delikatnie pukaj w wał od strony w wariatora, tylko zakręć nakrętkę na frezy, aby nie uszkodzić wału i tak samo ładnie zejdzie :)

Ale chyba najlepszy sposób to drewienko i gumy młotek i stukać dookoła małego karteru :lol:

Pozdro


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 9:37 przez MasterSSP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
ok dzięki za wszystkie porady , bardzo sie przydadzą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 10:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
A nie zapomniałeś może o śrubce pod pompką oleju ?:P Bo ja właśnie kiedyś jej nie odkręciłem i wtedy nie chciały zejśc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 1:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 18:22
Posty: 427
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
nie zapomialem wszystko elegancko zeszło :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy