Dzisiaj jest 06 sie 2025, 13:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: regulacja
Post: 02 kwie 2012, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
siema.
założyłem dziś pro replice. i tak do 25 km/h jest muł a jak chwyci od 25 km/h to istn szatan ! :D

Mam aktualnie :
rolki S6 4.5g
sprężynki Top Racing +30%
centralka Naraku +1000

Jaka regulacja żęby ciągnął od samego rana i do samego końca ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Pro Replica potrzebuje dużych obrotów przy starcie więc wrzucasz centralkę Naraku +2000, sprężynki zostawiasz i wrzucasz rolki 5g. Powinno śmigać od początku do końca :mrgreen:




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
mogą być rolki 5,5 ? bo akurat mam :)

chciałem kupić centralkę Hebo czerwoną ma siłe odcisku 60 kg, Naraku 1000 ma 41 kg ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
nie wiem czy centralna nie będzie za miękka, pasek może się ślizgać, a co do rolek to koło 4,5 do 5/6, bo centralka miękka, Naraku biała - 37 kg




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Co do rolek to najpierw musisz mieć centralke poziom racing (Naraku +2000, Hebo Red, Malossi Blue itd.) Żeby regulować napęd musisz mieć pojęcie o działaniu przekładni. Im twardsza centralka tym rolki muszą być lżejsze, żeby wariator "miał siłe" przeciwstawać się jej. Znowu im twardsza centralka tym mniejsze prawdopodobieństwo ślizgania się paska, a co za tym idzie straty mocy, lecz za twarda sprężyna też powoduje jej strate. Żeby skuter startował bardzo gwałtownie dajesz sprężynki sprzęgła poziom racing, przez co sprzęgło musi wykręcić dość dużo obrotów. Przy miękkich sprężynkach ta moc jest tak rozłożona, że on ciągnie od początku do powiedzmy 20-30km/h, przy twardych ruszasz spokojnie z bardzo wysokich tak do 10km/h i potem jest mega katapulta :lol:




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 20:01 przez Micky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Micky pisze:
Im twardsza centralka tym rolki muszą być cięższe
aha okej, wprowadzaj w błąd dalej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Lol, źle napisałem sorry... Masz racje dzięki, że czuwasz :lol: Ale jest w tym trochę prawdy, gdyż za lekkie rolki nie wypchną wariatora przy tak twardej sprężynie :?




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 20:03 przez Micky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 20:13 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
ja bym kupił centralke hebo 60 i sprezynki srednio twarde , na tych sprezynach naraku i top racing bym nie polegał bo one traca wałsciwosic i co ci po tym jak wyregulujesz jak sie zagrzeje i zmuli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 22:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Micky, nie wiem czy ta prawda jest xD, jak miałem 5g i top racinga 30% to było buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuu :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 6:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
a co myślicie o tym , rolki 4,5g , centalka naraku czerwona +2000 , a spręzynki jakie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2012, 8:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2011, 14:04
Posty: 200
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Dawdoo, wszystko zależy od setupu, zużycia wariatora, jego rodzaju itd. Regulacja to ciężki orzech do zgryzienia. U Ciebie takie ustawienie napędu powoduje wys. obroty i skuter ani drgnie, u kogo innego skuter to torpeda. Ja napisałem koledze kksmatysiak swoją propozycje, jeśli nie zadziała to napisze jak scoot się zachowuje i będziemy dalej myśleć.




_________________

Auto-Blask
http://www.facebook.com/autoblaskpl
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy