Dzisiaj jest 27 lip 2025, 12:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 kwie 2012, 17:01 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 16:54
Posty: 6
Pojazd:
Witam koledzy.
Nie moge dojść do ładu z roxem, mam nadzieje że mi pomożecie ;p
Sprawa wyglada tak że skuter ładnie się rozpędza, wkręci się na rezo przejedzie może ze 300-400 metrów i nagle robi buuuu i zwalnia.
Cylinder jest seria, tłumik Ninja Vector, gaznik był 12mm ale wymieniłem na 19mm PHGB bo myslalem ze to przez zbyt małą dawke paliwa. Co to może być? Czy jest możliwość że dzieje się tak przez zawór membranowy??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 20:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ssanie masz? A tak to polecam regulacje gaźnika na początek jeżeli to nie pomoże będziemy szukac dalej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 7:08 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 16:54
Posty: 6
Pojazd:
Ssanie mam reczne. i niema żadnej róznicy czy jade na ssaniu czy nie. Gaźnik ciagłe reguluje i nie wazne jak go ustawie swieca zawsze ma ceglany kolor... Ma założony stożek, zaklejałem go już nawet taśma żeby mniej powietrza dostawał i to też nic nie zmieniło. Dysze główną mam 75, planuje kupić 90, może to coś da.


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 8:02 przez adam9419, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 8:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
regulacja napedu, rolki ciezkie albo kwadratowe i napisz jaki setup masz




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 9:12 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 16:54
Posty: 6
Pojazd:
Cylinder seria, tlumik Ninja Vector, gaźnik PHBG 19mm, wario Top Racing, rolki 4,5 g, centralka seryjna, sprężynki białe + 1000, sprzęgło i dzwon seria.
Rolki nie są jeszcze kwadratowe, w rergulacje napędu tez się bawiłem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 9:38 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 15:36
Posty: 92
Pojazd: Aerox -Sr
a nie przyciera ci sie cyle??

jak nie wiesz jak to zrobic idzi do fachowca (mechanik)




_________________

Scooter Tuning Is Not a Crime
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 9:42 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 16:54
Posty: 6
Pojazd:
Cylindra nie sprawdzalem, na obroty ladnie sie wkreca. jak postawie go na stopce centralnej i go troche pokrece to chodzi dobrze. Tylko w czasie jazdy przejedzie 400 metrów i robi buuu tak jak by mu brakło paliwa, wystarczy odjąć i dodać gazu i znowu idzie dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 10:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Regulacjia napędy, możliwe że pod wpływem temp. spręzynki tracą włąsciwości razem ze sprężyną centralną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 11:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:33
Posty: 34
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
Miałem tak samo regulując wariator itp . Napewno nie cylinder przytarty : )

Wymień ( pożycz ) wariator od kogoś z rolkami innymi i znajdziesz przyczynę . Pozdrawiam. + sprężynki czerwone twarde daj i pomoże.




_________________

Dał mu ; D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
To jak chyba robi buu jak mówisz jakby paliwa brakowało, to napęd tutaj nic nie ma.

Podkręć trochę gaźnik i dawkę paliwa i będzie jeździć :D




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 12:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
do stozka to dysze 90-100




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 23:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:33
Posty: 34
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
niechce tego pisać . Ale co ma piernik do wiatraka . ?

Jak możliwe ze nie ma paliwa jak ma wysokie obroty , to jak wykręcił wysokie obroty nie mając paliwa wytlumacz mi ? ; )




_________________

Dał mu ; D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 5:47 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 16:54
Posty: 6
Pojazd:
Zamowilem dysze 90, jak przyjdzie to zobaczymy. Dzieje sie tak po zalozeniu sportowego tlumika. Myslalem ze to przez gaznik bo byl 12mm, zalozylem 19mm i nic. A jest mozliwosc ze zawor membranowy by nie wyrabial czy cos?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:33
Posty: 34
Lokalizacja: Kartuzy
Pojazd:
adam9419, Dzieję się tak dlatego iż , napęd przy zmianie wydechu potrzbuje regulacji , ponieważ zmieniły się właściowści obrotowe wydechu , zależy jaki to wydech i zostaje tylko regulacja napedu . Pozdrawiam.




_________________

Dał mu ; D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 7:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 13:31
Posty: 102
Pojazd:
regulacja gaźnika^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 7:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2011, 13:35
Posty: 142
Pojazd:
Dokładnie taką samą sytuacje miałem w hondzie. Winą był filtr. Na stopkach wkręcała się normalnie a na drodze jak weszła na obroty to zaczęła się dławić i zwalniać.
Sprawdź filtr , może ma za mało powietrza w stosunku do paliwa.
Ja do tego seta przy takiej dyszy założyłbym filtr stożkowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 9:50 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Ja miałem taką sytuację, gdy miałem za lekkie rolki. Przejechałem się 300m było ładnie potem stop gaz i do 30km/h jakby paliwa nie miał. Ninja Vector lubi wysokie obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 10:21 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 16:54
Posty: 6
Pojazd:
Dysza 90 i regulacja gaznika zalatwila sprawe. Dzięki za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy