Witam, mam problem ze swoim Boosterem Ng, skuter dymi na biało (dość obficie), nie trzyma niskich obrotów ani nie wkręca się na wysokie, a gdy siadam na niego ledwo jedzie.Całkiem przypadkiem zauważyłem nagar wydobywający się spod świecy,okazało się że świeca była wkręcana w głowicę pod innym kątem niż oryginalnie przez co skuter łapał lewe powietrze.Zdjąłem głowicę i cylinder żeby sprawdzić ich stan(poniżej są zdjęcia).Chcę aby ktoś ocenił stan tłoka,cylindra i pierścieni oraz chcę się dowiedzieć jak bez kompletnego rozbierania silnika ocenić stan simmeringów wału i samego wału.
Żeby nie było nietrafionych rad poniżej opiszę co już zrobiłem/wymieniłem:
Gaźnik 12mm nowy
Płytki membrany polini niebieskie
sprzęgło rms racing
dzwon polini speed bell
przeciwtalerz wariatora hebo
uszczelniacz od strony magneta
świeca