Dzisiaj jest 24 lip 2025, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2012, 13:12 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
witam,mój kolejny problem polega na tym że skuterek nie odpala a przy kopaniu wał kręci się tak jakbym kopnął 2 czy 3 razy.Zaczęło się od tego że po odpaleniu chciałem już jechać gdy nagle usłyszałem głośne terkotanie w silniku (prawie takie same jak przy przekręceniu startera nożnego przy uruchomionym silniku),więc zgasiłem silnik i odkręciłem pokrywę przekładni ale tam się nic nie działo.Chciałem go zapalić i poczułem spadek kompresji na dodatek zaczął strzelać z wydechu a przy powolnym przekręcaniu wału tłok w jednym miejscu lekko się blokował.Po zdjęciu głowicy zauważyłem małe opiłki żelaza na jej powierzchni.
Co to może oznaczać?Proszę o pomoc i z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:16 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
Na moje to coś było w cylku lub się oderwało i porysowało go i teraz nie ma kompresji przez co wał się lekko kręci a i jeszcze te opiłki musisz zdjąć cały cylek i zobaczyć stan gładzi




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:20 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
ok dzięki za szybką odpowiedź,tak zrobię :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:22 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
jak będą rysy wyczuwalne palcem to szlif lub wymiana a jak nie to napisz będziemy coś myśleli




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:25 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
dzięki za pomoc kolego,idę wyciągać silnik z ramy.Będę się odzywał jakby coś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 13:26 
**

Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:48
Posty: 234
Lokalizacja: Gulcz
Pojazd:
nie wiem jak ty masz w aprilce ale żeby cały silnik wyjmować to chyba nie potrzebne




_________________

Trzy punkty regulaminu motocyklisty:
1 To nie prędkość zabija tylko jej konsekwencje...
2 To nie optyka a mechanika robi z ciebie zawodnika...
3 Nie za wolno żeby nie stać się przynętą i nie za szybko aby nie wymięknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 14:52 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
dwa pierścienie połamane pare rysek na powierzchni cylindra które można było poczyć dotykając palcem,tłok obity na górze.Opłaca się kupno nowego cylindra czy szlif przy moim secie?:
-Wariator,sprzęgło i pasek malossi
-gaźnik tec racing 17,5 + stożek
-wydech leo vince tt
PS:Mam najstarszą wersję aprili i muszę wyciągać cały silnik żeby wyjąć cylinder.


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 15:23 przez apriliasr95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy