Dzisiaj jest 27 sie 2025, 18:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2012, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
co trzeba zrobić, odkręcić, aby zmienić cylinder w neosie 2006r?
Dzięki za odp.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 8:02
Posty: 46
Lokalizacja: z-Uzbekistanu
Pojazd:
Niekoniecznie ale lepiej by było wyjąc ponieważ jest bardzo ciasno i ciężko zmiescić jaki kolwiek klucz i wszystko dokładnie wyjąć.




_________________

Ride is my spassion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 17:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Lepiej wyjąć zdecydowanie , bardzo mało miejsca jest żeby cokolwiek zrobić (nawet odkręcić świecę) , wyjmij na spokojnie i sobie wymien . No chyba że zrobisz tak że wykręcisz WSZYSTKIE plastiki gdzie podłoga , ale wolałbym pierwszy sposób :wink:




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Chyba się da ale ja bym Ci polecał wyjąć, znowu tak dużo roboty nie ma przy tym a nie będziesz się potem denerwował bo będzie naprawde bardzo niewygodnie :)




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Tak jak wyjąć, lepiej zrobisz jak wyjmiesz cały silniczek i wszystko na spokojnie będziesz zdejmował, dobry dostęp będzie i będziesz widział co robisz :P




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jeśli robisz to pierwszy raz to polecam wyjać. O wiele lepszy dostęp i kontrola nad tym co robisz. Czasami warto poświęcić czas na wyjęcie silnika, gwarantuje że zwróci się w przejechanych kilometrach.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Odkręć amortyzator, wtedy silnik idzie w dół i masz dostęp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
jeszcze taki problem,że ja nie mam stopki centralnej tylko boczną i z założniem przedłużki od amortyzatora miałem już problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy