Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2012, 14:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Moje Malaguti F12 jest w fazie regulacji.Dlatego stosunkowo często odkręcam wariator i sprzęgło. I zauważyłęm ,że gwint na nakrętkach po prostu się niszczy z czasem go w ogóle nie ma. Na wariatorze mam już 3 nakrętkę - poprzednie straciły gwint i były do wyrzucenia. Od czego tak się dzieje ?




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."


Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 14:06 przez MaKu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 14:13 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
A na wale masz dobry gwint?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 18:25 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
A gwint na wale nie jest drobniejszy? (więcej zwojów niż na nakrętce) jakie nakrętki dajesz? zwykłe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 19:23 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
słuchajcie mam ten sam problem z wariatorem i chce zakupic nakrętki do wario i jaka to jest nakrętka m10x1,25??? malaguti f15 lc :d z góry dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 20:47 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
http://shop.mieloch.pl/nakretka-m10x1-25-np-wal-prawa-lewa-strona-minarelli,pZ000529.bhtml raczej ta się nada , ale niech ktoś jeszcze się wypowie, wiem że do ac pasuje , ale raczej lc to to samo :) , pozdro


Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 20:48 przez Adrianrox17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 23:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Na wale gwint jest good. Nakrętki kupuję ogryginalne na ten gwint bo inne wgl sie nie nakręcają.




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 23:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
może dokręcasz za mocno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 23:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Wątpię. Nie jestem silny i nie mam pneumatycznego klucza tylko zwykłym dokręcam. Bardziej obawiam się ,że za słabo dokręcam.




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 16:52 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
Adrianrox17 pisze:
http://shop.mieloch.pl/nakretka-m10x1-25-np-wal-prawa-lewa-strona-minarelli,pZ000529.bhtml raczej ta się nada , ale niech ktoś jeszcze się wypowie, wiem że do ac pasuje , ale raczej lc to to samo :) , pozdro


No i tu jest problem bo kupiłem w normalnym sklepie nakrętki m10x1,25 i nie chce się wkręcić....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Ja mam te z mielocha na wał Top Racing Race HQ i wszystko pasuje .




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 19:46 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
Jachu, Na mielochu pisze że pasują do tego skute nakrętki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 14:21 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
To nie nakrętki ... tylko gwint na wale, teraz będę wkręcał na klej lub przerobie wał :) dzieki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 14:49 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Nie lepiej nagwintować wał jak jest zjechany i dać nową nakrętkę ?

Gwinty są zjechane, bo za mocno dokręcacie - wario wcale mocno dokręcać nie trzeba a nawet nie można, bo gwint pójdzie albo na wale albo na nakrętce.

Podobnie z dzwonem, jak przedobrzy się, pójdzie gwint.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 16:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Mooord, jak za lekko dokręcisz to jeszcze gorzej bo wyrobią ci się frezy na wale i wał do śmietnika :)




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 16:34 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Jak za lekko dokręcić ?

Dokręcasz normalnie jak czujesz opór uszczelki to z wyczuciem a jak się blokuje to lekko docisnąć i koniec. Dokręcisz dalej to gwint idzie.

Docisnąć nie oznacza dokręcić - pół lub ćwierć obrotu może przesądzić sprawę i gwint zjechać.

Sam raz przedobrzyłem :wink:
Musiałem nagwintować wał, i zamiast kupować nakrętkę w mielochu dałem zwykłą z uszczelką - tylko musiałem ją spiłować dość sporo - była za szeroka i o zbierak by tarła. Kanty lekko spiłowałem i jest ideał jak ze sklepu :wink: za to taniej, bo 10 sztuk w markecie budowlanym kosztowało mnie chyba 80 groszy.

Problemy biorą się ze strachu, że za słabo dokręcimy i dokręcamy za mocno.
Tu wcale siły dużej nie trzeba aby śrubę ukręcić.


Ostatnio zmieniony 09 maja 2012, 16:39 przez Mooord, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 17:59 
*

Rejestracja: 24 kwie 2012, 14:59
Posty: 56
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Pojazd:
a jak to jest z nagwintowaniem? Jaki koszt ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Ja mam gwintownice - można kupić komplet w markecie budowlanym za około 40 zł.

Gwintujesz i śruby i nakrętki - różne rozmiary - proste jak drut.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2012, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:37
Posty: 161
Pojazd: Yamaha Zest
Ludzie , czytałem w niektórych tematach że ludzie pneumatem dokrecają są idiotami .
Zabierak wariatora ma przed sobą podkładke która jest od środka wypukła i niektórzy o tym nie wiedzą , źle ja zakładają . Musi ona być wypukłą stroną do zewnątrz tak żeby śruba dociskała środek śruby . Wariator powinien sie usztywnić już po dokręceniu śruby palcem ,i wtedy można dokręcić do oporu tą śrubę . Rób co chcesz gwintuj , nie gwintuj , coś wymyślisz tylko weź pod uwage to co napisałem u góry .
Pozdrawiam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 13:38 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Jak zjechał gwint to i tak musi go "odświeżyć".
Jak ma dobry - to chyba nie będzie gwintował bo to wtedy sztuka dla sztuki.

O tych pneumatach też słyszałem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Z3S5, Ludzie dokręcający pneumatycznym kluczem nie są idiotami. Iż ponieważ idioci tak mówią, iż sami popsuli sobie gwint na wale czy czymś tam innym, że swojej głupoty i nie potrafieniem ustawienia klucza na odpowiednią moc :lol:

Ja dokręcam pneumatycznym i jakoś nie mam problemów z niczym, tylko trzeba trochę pomyśleć, wyczuć klucz i ustawić odpowiednią moc :)

MaKu, Co do Tych nakrętek, zamów sobie je na Mielochu, bo może kupujesz jakieś zwykłe u siebie w mieście, które mają inny gwint cieńszy albo grubszy i tego może być wina. Kup takie jak masz na sklepie Mieloch, sam kupowałem do F-12 i nie miałem żadnego problemu z zakręceniem tej nakrętki.

Pozdro




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy