Dzisiaj jest 18 lip 2025, 18:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2012, 21:23 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
Witam,

VIDEO: http://w544.wrzuta.pl/film/2KkFunvkoq0/video0005

Co może być przyczyną tego muła? Jest tak do ok 20 km/h a potem jazda piękne przyspieszenie 20-60 km/h ... full seria. Po prostu muszę dać prawie full manetkę żeby ruszył a i tak rusza jak ślimak...

PS: Dołączam foto iglicy i u mnie jest ona na górze z tego co widzę? To dobrze? Jak to jest będzie palił więcej bo nie wiem jak ją niżej dać... FOTO:

Obrazek

Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 21:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Na górnym ząbku jak masz to znaczy ze ustawiona na najnizszym położeniu a jak na najniższym to znaczy, że na najwyższym. Gdy dasz na najwyższe położenie to wiecej paliwa wpływa i lepszy kop :) A moze to wina napędu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 21:36 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
Czyli teraz mam najniżej i co byś radził? Na środek to zmienić? Bo ja tam ząbków nie widzę ale kij z tym... Jutro wstawię foto przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Daj na srodek i zdaj relacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2012, 21:09
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Najlepiej na środku i potem regulowac.




_________________

Zaglądam Śmierci W Twarz!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 21:43 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
A to się dokładnie jak podnosi? Trzeba coś odkręcić czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Sciskasz sprężynę i wyciągasz linke. Wyjmujesz iglice i wyciągasz zawleczkę po czym przestawiasz ja na srodkowy ząbek. Wkladasz iglice do przepustnicy i zakladasz sprezynke na linke po czym musisz ja scisnac i linke wlozyc do przepustnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 10:42 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
Gaźnik wyregulowany, iglica itp... Tam jeszcze blokadę zdjąłem na filtrze ale zalewało więc założyłem znowu i czekam aż dysza przyjdzie większa we wtorek... Zrobię niedługo zdjęcie wario , rolek, paska i dzwonu sprzęgła i powiecie mi czy jest okej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 19:22 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
Otóż w przekładni jest okej rolki w porządku, pasek trochę luźny może twardsze sprężynki dać?
Jedyne co mnie nie pokoi to dzwoń czy powinien taki być czy do wymiany? I jeżeli tak to co polecacie taniego i dobrego?

FOTO:

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:11 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
PS: Odpisze ktoś? Bo jak jest źle to zamawiam dziś nowy dzwon i jak z tymi sprężynkami pomogą w tym mule przy starcie ? I jak tak to jakie te sprężynki brać? Do serii żeby v/max nie spadł znacznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:13 
**

Rejestracja: 05 maja 2011, 14:19
Posty: 317
Pojazd: Benelli 491 MIDRACE
Sqrabyk, a jak jest zimny to dobry zryw ma przepraszam ale nie czytam od początku ;]




_________________

S6 Pro Sport MK
S6 Dellorto 19mm Black Edition
Hebo NG 4g
SKF c4 lożyska
Malossi x-special
Membrany Tec Sport
Stage 6 PRO
Malossi E13
Top Racing High-tech
Yasuni R
Klin wału z przyśpieszeniem zapłonu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 22:18 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
No właśnie wyregulowałem i okej pracuje no nie ? ale muszę dodać dużo gazu żeby koło się zaczęło kręcić albo mało i długo jak widać na filmiku... ciężko ruszać na światłach... muł do 20 a potem jazda...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 14:06 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 21:16
Posty: 29
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Musisz się pobawić regulacją gaźnika, no i sprężynki ja mam czerwone i jeździła super moja betka do teraz bo kupiłem gaźnik 17,5 i muszę kupić dyszę najprawdopodobniej większą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 14:28 
*

Rejestracja: 28 gru 2010, 20:13
Posty: 185
Lokalizacja: Wodzisław śląski
Pojazd:
człowieku dzwon do wymiany i wszystkie problemy z ruszaniem znikną <lol2> jak jest przebarwiony dzwon to napęd znacznie gorzej działa :) i dlatego dopiero od wyższych obrotów koło zaczyna się kręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
No gaźnik wyregulowany i na 100 % nie on robi muła... Twardsze sprężynki do serii dać czyli konkretnie jakie ? Żeby nie stracić na v/max. I z tym dzwonem to czy on na pewno robi muła? Bo jak nie to chyba można jeszcze trochę pojeździć ... jak myślicie? Nie jest jeszcze aż tak mocno przebarwiony jak u innych, ale może jednak trzeba wymienić. Sam nie wiem. Piszcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy