Dzisiaj jest 27 lip 2025, 18:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spalanie
Post: 21 maja 2012, 20:51 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Witam jest taka sprawa w moim skuterku yamaha neos 70 cm jest świeca z głowicy 50 jest o połowe za krótka jaka powinna być.Czy to że świeca gdy zostaje wkrecona w głowice do połowy ma wpływ na wieksze spalanie bo strasznie duzo mi pali.




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 12:08
Posty: 281
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
świeca kosztuje 13 zł kup sobie z długim gwintem bo to moze zaklucac prace silnika




_________________

Obrazek http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=256343
Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 maja 2012, 20:09 przez rufiozo008, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
masz cylek 70 i głowice 50??? podeszła?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 21:05 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
mam cylek 70 i głowice 70 tylko świeca jest z głowicy 50 i jest za krótka.Ostatnio dużo mi pali i mam pytanie czy to nie przez tą świecę za krótką??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
jak dasz dłuższą świece to zwiększy ci sie nieznacznie kompresja i moze bd mniej palić




_________________

Derbi senda DRD Pro i Honda MTX 125r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2012, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
nie, świeca nie ma nic do tego, chyba, że jest uszkodzona,
albo by słabo lub wcale nie jachał-jakby coś ze świecą
jak zimny i ciepły, to jak odpala trzeba mocno czy słabo kopnąć i ile razy?
jak z max obrotami, ciągnie od dołu?
wyczyść filtry dokładnie !!
może masz gdzieś przedmuch




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 20:19 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
odpala może za 5 razem i jak postoji z godzinke to muszę go troche przytrzymac na wolnych obrotach bo jak dodaje gazu to gaśnie.A czy simeringi i uszczelnienie komory korbowej ma jakis wpływ na osiagi spalanie?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2012, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
uszczelnianie ma bardzo duży wpływ, bez uszczeniaczy prawdopodobnie by nawet nie odpalił,
sprawdź kranik, bo bardzo podobne objawy jak by był zepsuty


Ostatnio zmieniony 23 maja 2012, 21:33 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 20:08 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
świeca wymieniona na taką z dłuższym gwintem membranki wymienione na nowe simeringi terz zawleczka na iglicy jest na najwyższym rowku i dalej dużo pali niewiem co jest:((Wiem że powinienen troche więcej palić bo to 70 ccm ale nie wydaje mi sie że aż tyle na 1/2 litra zrobie jakieś 6 kilomerów.




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Miałem typhoona z cylindrem hebo manston 70, dellorto 17,5 i palił mi prawie 7 litrów na 100 km ... Tak po prostu musi być . Wole manuale 4T małe spalanie i całkiem inna praca silnika .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2012, 6:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 20:06
Posty: 52
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Mi seria booster w stanie spalić do 8 litrów. Ale w twoim przypadku kłania się regulacja. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 19:41 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Witam problem ze spalaniem rozwiazany teraz w trasie na 50 km spalił mi 1l:))Tylko mam problemy z odpalaniem gdy postoji z 0,5 h nie odpalany to musze sie troche nakopać żeby go odpalić i gdy odpali to po dodaniu gazu gaśnie trzeba potrzymac go z 30 sekund na wolnych obrotach żeby można było na legalu dodając gazu jechać,oraz niekiedy przy gaszeniu lubi strzelić z tłumika .Co może być przyczyna?




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
za duża tempperatura, jak uzyskałeś takie spalanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2012, 20:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
radek2486, moim zdaniem przesadziles juz z minimalna dawką paliwa i jezdzisz na samym powietrzu :D




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 18:31 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Nic nie zmieniałem z powietrzem tylko przestawiłem na iglicy bo jednak była zawleczka na przedostatnim rowku, wiecie co jest przyczyno mojego problemu z odpalaniem i bardzo żadkim strzelaniem z wydechu szczególnie przy gaszeniu??




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 18:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
radek2486, no a talerzykiem co robisz ? ograniczasz paliwo.. wiec stosunkowo masz za malo paliwa do powietrza




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2012, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
za mało powietrz i się rozgrzewa bardzo, ja miałem kiedyś z podkaszarką tak, jak był żle gaźnik ustaiony, że fajke ze świecy zdejmowałem, a ona chodziła, tylko, że troche nierówno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 18:15 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
Ok może spalanie zostawmy w spokoju dałem mu troche więcej dawki:)Ale co może być przyczyną że jak postoji dzień nie odpalany to musze go kopać z 5 minut żeby odpalił i jak dodaje gazu po odpleniu to robi buuu i gaśnie dopieru jak troche pochodzi na jałowym biegu jest wszystko ok




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 18:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
membranki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2012, 18:26 
*

Rejestracja: 28 gru 2011, 19:22
Posty: 141
Pojazd:
raczej odpada wymienione tydzien temu na nowe




_________________

W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca TURBINA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy