Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2012, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Ostatnio kontrolnie zdjąłem cylinder, bo nie pasowała mi maksymalna prędkość DT.
Motor: DT 50 R 2007r, silnik am6.
Wcześniej wynosiła 115 km/h (przed szlifem) a po szlifie i dotarciu 85 km/h.
Okazało się że jest przytarty cylinder w dolnej części.
Doszedłem dlaczego tak się stało, śruba od regulacji mieszanki wkręcona na max.
A więc przytarcie jest takie że są rowy.
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009886673-2.html#I2
Przed szlifem.
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009886713-1.html#I1
Po szlifie.
Na pudełku po tłoku który wsadzony był pod szlifem pisze 47/60 a w sklepach znajduję tylko tłok 48/00 myślicie że opłaca się szlifować ten cylinder do 48mm?
Ile taka operacja orientacyjnie kosztuje, oryginalny tłok w granicach 90zł.
A szlif 50? 60?
Cylinder to Power Force 70cc Żeliwo.

Problem numer 2.

Otóż mam problem z uciekającym olejem z przekładni.
Padła pompa wody, kupiłem reperaturkę Tec zmieniłem i ok, złożyłem kręci się.
Olej mieszał się również płynem chłodniczym przez jakieś 100-200 km.
Gdy wylałem olej jeszcze nie był majonezem ale miał kolor jasno szary.
Oleju było na oko 0.4-0.6l , nie powiem dokładnie.
Jakie mogą być konsekwencje jeżdżenia na takim oleju?
Jedyne objawy jakie odczułem to że przy redukcji trzeba mocniej wciskać biegi, jeżdżę bez międzygazu ale wysprzęglam każdy bieg, tak jak pisze w serwisówce.
Po złożeniu i zalaniu olejem miałem problemy z uszczelką i spuściłem olej do opakowania po oleju którym płukałem skrzynie, olej lekko czarny, przeźroczysty.
Zmieniłem uszczelkę, zalałem resztę oleju który został w butelce (0,4l) a resztę zalałem tego spuszczonego przed zdjęciem pokrywy.
Czy może coś się uszkodzić przez ponowne zalewanie takim samym olejem?
Na tym oleju zrobiłem 14 km.
Olej 10w40.
PS. Olej wywala odpowietrznikiem i chlapie na koło.

Problem 3.

Na razie wsadziłem seryjny cylek z przebiegiem 2k km.
Ale nie pasuje mi wydech, tzn mam wydech mk i przejściówkę pod mniejszy rozmiar ale nie mogę wyjąć przejściówki z wydechu, macie jakieś sposoby?
Ciągnąłem kombinerkami, ruszałem i ani drgnie.

Moto muszę mieć 100% sprawne bo za pół roku sprzedaje a chcę pojeździć przez wakacje na dalsze wypady.

Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 cze 2012, 13:27 przez pacpac, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
up!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
pacpac pisze:
Doszedłem dlaczego tak się stało, śruba od regulacji mieszanki wkręcona na max.


A tak z ciekawości sie zapytam bo ja chyba nie doedukowany jestem. Co ma śruba wkręcona na maxa do zatarcia?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Czytałem pewien temat i było powiedziane że za mała dysza i za mało mieszanki przy wysokich obrotach było skutkiem przytarcia cylindra. Więc sprawdziłem u siebie i śruba wkręcona na max.
Jak coś to dysza 88 przy gaźniku 19' PHBG.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2012, 19:40
Posty: 110
Lokalizacja: Olecko
Pojazd:
jak sruba wkrecona to skuter dostaje wiecej paliwa !!




_________________

Mój wydech wykańcza moich sąsiadów !!! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
W takim razie co może być przyczyną przytarcia się tłoka?
Luzów góra-dół na wale nie ma.
Pompkę oleju sprawdzę jutro wiertarką :)


http://www.aukcjoner.pl/gallery/009909781-1.html#I1
Wygląd ogólny silnika i zdjęcia do problemu nr 3, czyli przejściówka do cylindra.


Ostatnio zmieniony 17 cze 2012, 17:59 przez pacpac, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 18:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
kony122, no tyle to wiem, ale sie pytam pacpac bo chyba jakąś nową teorie robi ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2012, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 20:44
Posty: 47
Pojazd:
Dobra nie ważna sam siebie wprowadziłem w błąd :)

Edit:

Zapytam się Was jeszcze czy mogę wsadzić cylinder i tłok w obecnym stanie do motoru?
Pośmigać jakiś czas zobaczyć dlaczego się przytarł a może jakiś dłuższy czas. Jakieś 200 km.
Co Wy na to?
Bo nie opłaca mi się szlifować cylka i zmieniać tłoka po to żeby jeszcze raz się przytarł
Gładź cylindra ma rysy w jednym miejscu na dolnej części cylindra.


Ostatnio zmieniony 17 cze 2012, 18:23 przez pacpac, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy