Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2009, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2008, 21:03
Posty: 22
Pojazd:
Witam, kupiłem ostatnio używkę wydechu "Tnt Kama Racing", skuter mam w full serii i moje pytanie jest takie czy nie będzie za mocny, czy coś mi w prędkości, przyspieszeniu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 21:44
Posty: 87
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Pojazd:
Prędkość będziesz miał bardzo słabą i będzie miał problem żeby wkręcić się na obroty :) ale jak już złapie te obroty to jest kosmos!! Odlatujesz po prostu :) sam wiem z własnego doświadczenia :) a poza tym w racingowej klasie tuningu skutery od razu mają po 8 tyś. obrotów po przekręceniu manetki :)




_________________

Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=ndIbUhVoPE8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 21:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
Biffs pisze:
Tnt Kama Racing
to jest wydech klasy yasuni R, może być troche za mocny do serii ale jak wyregulujesz tobędzie jeździł i napewno polepszą się osiągi!


Ostatnio zmieniony 26 lip 2009, 21:14 przez szymekMBK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2008, 21:03
Posty: 22
Pojazd:
To nawet nie opłaca mi się go wsadzać?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
Spróbuj, podejmij próbe regulacji i zobaczysz jeśli nie dasz rady to sprzedasz.

Heh sami właściciele neosów w tym topicu.

Na forum piszemy w języku polskim.
damianekj


Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 8:41 przez szymekMBK, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2008, 21:03
Posty: 22
Pojazd:
Neos to tylko w awatarze:P Miałem neosa (Niezawodny skuter) teraz jeżdżę boosterem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2009, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 11:55
Posty: 60
Lokalizacja: Biłgoraj
Pojazd:
Do serii to przy mocny jest, po co Ci taki i tak nie wyregulujesz idealnie :)




_________________

Yamaha Aerox 2007 VR:

- Stage6 Streetrace 70cc
- Dell'Orto 17,5mm
- Yasuni Z

:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 8:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Po pierwsze jak wydech może być za mocny? Po drugie skoro piszecie tu, że jest to wydech pokroju Yasuni R to nie widzę absolutnie przeszkód ażeby założyć go do seryjnego cylindra. Wiele osób jeździ przy seryjnych silnikach np na PFR3 a jest to wydech dużo mocniejszy od R'ki. Także jeśli ktoś nie ma pojęcia tak naprawdę o czym pisze to niech po prostu sobie daruje. I po raz kolejny mówię - wydech nie może być za mocny. Jedynie cylinder może być za mocny do wydechu. Można założyć i wydech poziomu evolution ale mija się to z celem. Wtedy przy serii można powiedzieć, że taki wydech jest "za mocny" ale tylko pod tym względem że nie wykorzystujemy jego ogromnego potencjału w 100%.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 8:39 przez damianekj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 23:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
damianekj pisze:
wydech nie może być za mocny


Wstaw Np. C21 albo C30 do Serii i wyreguluj to :lol:
Nawet C16 w serii AC idealnie nie wyregulujesz...

To są wydechy pod mocniejsze cylindry, seryjny cylek (2t oczywiście) nie wyrabia, bo ma za luźny wylot spalin i się rozpręża- maxymalny moment obrotowy silnika jest przenoszony na wyższą liczbę obrotów (nawet na taką jaką cylinder nie osiąga-w przypadku za mocnego wydechu) przez co wydech przynosi więcej złego niż dobrego :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 23:38 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 11:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
A to różni się czyś seria AC od LC poza typem chłodzenia? Przeczytał byś mój post dokładnie to nie pisał byś takich głupot. Oczywiście są to wydechy pod mocniejsze cylindry. Każdy silnik ma maksymalną moc i moment obrotowy w innym zakresie obrotów i nie zawsze są to maksymalne obroty. Wszystko da się wyregulować. I co znaczy za luźny wylot spalin?




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 11:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
AC od LC przeważnie różni sie mocą gdyż z LC seryjnie wyciąga sie więcej koników :D Chłodzenie jest to może na to pozwolić ;p a luźny wylot spalin to że nie cała komora wydechowa nie jest zapełniona tak jak powinna chyba cos takiego " chyba "




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 11:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Biffs, da się to wyregulować. Sam mam w roxie Yasuni R przy full serii.
W Twoim przypadku załóż ok 1g lżejsze rolki(tak z 4.4g), sprężynki sprzęgła twardsze(np. Hebo niebieskie) i centralną (np.malossi +7%)+ dysza jakieś #78.
Tak regulacja wygląda u mnie przy R'ce. Jak dla mnie jest on wyregulowany idealnie.
W Twoim przypadku tak nie musi być;)
Zmierzaj w tym kierunku:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 16:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
damianekj pisze:
I co znaczy za luźny wylot spalin?

Dmuchnij w Yasuni Z, i dmuchnij w Carrere to zobaczysz.
Jak jest za słaby cylek to nie wyrabia żeby zapełniać mocny wydech spalinami nie czaisz tego? Przez to działanie wydechu jest jak wydechu "przelotowego" [z luźnym/swobodnym wylotem spalin (-stosowanego w 4T)].

W 2T musi jak wiadomo być opór na wydechu, całkiem przelotowy tłumik daje tyle że moment obrotowy jest przesuwany na wyższe obroty, które w seryjnym cylku mogą być nie osiągalne.

Już zrozumiałeś "że wydech MOŻE być za mocny"? :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2008, 21:03
Posty: 22
Pojazd:
Dysze seryjną w moim mbk mam 92..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Czyli chodziło mi o to samo tylko że ja tego nie umiałem ubrać w słowa ;p




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Biffs: Masz dość dużą dyszę. Większej napewno nie potrzebujesz :) możesz sprawdzić jeszcze na mniejszej, może będzie lepiej...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2008, 21:03
Posty: 22
Pojazd:
Mniejszej nie mam skąd wziąć..;/ Ale teraz dużo mi pali, na pełnym baku nie zrobie 100km Max 80km !;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 21:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Uuu, mój bws na dyszy 82 pali tak z 3 litry na 100km. W bak wchodzi chyba ok 4,5l. Na baku, 120 km napewno pukne....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Nie tylko wielkość dyszy wpływa na spalanie, ale też model gaźnika w jakim dysza jest zamontowana :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 21:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Biffs masz gazior TK ? ?
Nie zamula Ci na takiej dyszy ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy