Dzisiaj jest 13 sie 2025, 14:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2012, 15:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Witam wszystkich posiadam yamahe aerox i pare dni temu zmierzylem tak z ciekawosci ile ma kompresji wyszla mi rowne 6 i teraz o to moje pytanie aerox odpala od pierwszego strzalu nic sie nie dlawi rowno chodzi na obrotach nie czuje spadku mocy.... dodam jeszcze,ze nie ma zadnego wycieku,jest bardzo szybki na start jak i v max i czemu mam taka malą kompresje??
wiem,ze powinno byc 7 lub 8

Swiece sprawdzalem jest koloru troche czarnego....
Mialem problem z nim ostatnio stoi np 3dni nie odpalany juz nie odpali odkrecilem swiece przeczyscilem zalozylem i nie odpali zalewa go,zalozylem nowa swiece pali od strzalu...

Co mam sprawdzic bo kompresja mała.... Zawor,kranik,pływak?? czy odkrecac cylinder i sprawdzac czy nie ma rys czy tlok nie przegrzany ??

czekam na wiadomosci




_________________

Pitek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 12:34
Posty: 374
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
jakos za mało.. i normalnie wszystko pali ? hmm dziwne.. 7 to tez mało.. kompresja powinna byc minimum 8-9bar




_________________

Zajrzyj do mojej odnowionej ROXANKI ! :3

-> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 64#1791564 <-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
może źle zmierzyłeś ??




_________________

Wbijajcie ===> https://www.facebook.com/pages/Stunt-Sk ... 3828047271

Film ze stuntów :D http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
gonzo177, powiem ci pali od strzalu jak zawsze jest odpalany,chodzi normalnie szybko sie zbiera i v max 90km/h co to moze byc ??




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 12:34
Posty: 374
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
hmm.. szczerze? nie mam pojecia ! 6 bar to powinien juz za bardzo nie odpalac i nie jezdzic ;|




_________________

Zajrzyj do mojej odnowionej ROXANKI ! :3

-> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 64#1791564 <-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
kamil123424, normalnie zmierzylem kompresje odkrecilem fajke zdolem swiece,zakrecilem w miejsce swiecy tą koncwoke pozniej zaplon uruchomiłem gaz na full dalem i starterem trzymalem i wyszlo i wyszlo mi na manometrze rowne 6 eh....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
gonzo177, jerzdzi i to bardzo dobrze,z odpalaniem nie ma problemu,jedynie jest problem jak postoi 3dni to juz nie odpale swieca czarna i musi pojsc nowa i sie odpali...




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:57 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
pitek, Ale jak pali i jeździ to czym się przejmować? jak padnie to wtedy się martw na razie jeździj lub kup tłok selekcje b (jeśli teraz masz a) lub zrób szlif albo wymiana pierścieni też powinna coś zdziałać. Jak kto woli.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2012, 16:01 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Huberto203, wiesz tylko troche mnie to zmartwilo z ciekawosci ile ma kompresji... to jest czysta seria procz wydechu wiec teraz mam A...




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 16:03 
*

Rejestracja: 07 cze 2012, 10:43
Posty: 40
Pojazd:
A mierzyles na zimnym czy na cieplym silniku?Zmierz na cieplym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
mierzylem na silniku ciepłym...




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 17:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 12:34
Posty: 374
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Pojazd:
to jeden chu... czy na zimnym czy na cieplym ;] kompresja 6bar to powinien cylek byc juz do wymiany.




_________________

Zajrzyj do mojej odnowionej ROXANKI ! :3

-> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 64#1791564 <-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 19:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
gonzo177, tez tak sadze,ze do wymiany ale raczej,ale sprawdze co tam sie dzieje,ze mam taka kompresje...




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 18:11
Posty: 75
Lokalizacja: KT
Pojazd:
Spróbuj kopką bo mi zaniżał rozrusznik ;) bo na rozruszniku miałem 9 a jak kopałem to coś koło 12 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Kaczorxxx, kopka tez było mierzone i bylo rowne 6 eh....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 20:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
może silnik miałeś zimny, albo uszczelka puszcza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
pigzip, powiem ci tak silnik mialem cieply po przejechaniu 5km a uszczelka watpie,ze puszcza wycieku zadnego nie mam w ogole....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 7:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Ja nie dawno miałem taki sam problem i nawet taki sam temat. wymieniłem tylko uszczelnienie + pierścienie i kąpresja z 6,5 na 9 :) więc nie jest okej . i koszty tego są napewno mniejsze niż nowy cyl tłok i tak dalej . :)




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Vein12, tez tak bede robił i sądze,że małe koszta tez bede miał....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
aerox poszedl dzis do serwisu i na dniach bede wiedzial co jest z nim nie tak....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy