Dzisiaj jest 05 sie 2025, 21:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2012, 18:34 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 15:01
Posty: 25
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam. Po przejechaniu 2km aerox jest już gorący. Przekładnia i wydech jest gorąca i na termometrze silnika pokazuje wysoką temperaturę. Płyn w chłodnicy jest. Czy to może być wina zużytego sprzęgła i paska?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 18:41 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Zobacz xD ty masz roxankę z 2002 pomyśl sobie ile syfów się nazbierało w ciągu 10lat ,proponuję abyś kupił specjalny płyn do czyszczenia chłodnic (koszt 14zł) i przeczyścił pięknie chłodnicę . 2 sposób to wyjęcie termostatu .3 nie pamiętam ale stawiam na 85% że chłodnica jest zabrudzona syfami kup płyn i postępuj zgodnie z instrukcją .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 18:43 
Obieg wody jest? Pompa działa? Termostat się otwiera?
Taki temat zakończyłem ja ze 2 dni temu. Na dalszych stronach powinien być mój ;D
Podejrzewam, że po prostu musisz kupić zestaw naprawczy pompy wody i wymienić.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: K-lin
Pojazd:
proponuję przeczyścić cały układ/odkamienić specjalnym środkiem do tego, zalać nowy płyn, przeczyścić chłodnicę. Jeżeli to nie pomoże to reperaturka pompy albo najlepsze wyjście pompa ssp :cool: :cool:




_________________

Jak ruc*ać to księżniczki, jak jeździć to Yamahą ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 18:51 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 15:01
Posty: 25
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ile to może kosztować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 17:22
Posty: 78
Lokalizacja: K-lin
Pojazd:
http://www.hil.pl/-p-47.html
1 lepszy z google ;)




_________________

Jak ruc*ać to księżniczki, jak jeździć to Yamahą ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 20:07 
Reperaturki z mielocha:

http://shop.mieloch.pl/reperaturka-pomp ... 5760.bhtml

http://shop.mieloch.pl/reperaturka-pomp ... 6748.bhtml

http://shop.mieloch.pl/reperaturka-pomp ... 0006.bhtml

http://shop.mieloch.pl/reperaturka-pomp ... 8014.bhtml

http://shop.mieloch.pl/reperaturka-pomp ... 2985.bhtml

Sprawdź, czy będzie Ci potrzebne białe koło napędu, bo np. w moim przypadku tylko to było rozwalone, aczkolwiek na rocznik roxa 2002 (mój 2003) tak jak wyżej pisał kolega, zalecalibyśmy wymianę wszystkiego. Będziesz miał z głowy uszczelniacz itp.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 9:36 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Mam wirnik do sprzedania jak chcesz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 9:43 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 15:01
Posty: 25
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ciężko się do tego dobrać i to wymienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 13:29 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
W pierw wyczyść chłodnice .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 13:38 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 15:01
Posty: 25
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
koalapl,
Zabrudzona chłodnica mogłaby powodować aż tak szybkie przegrzewanie się? Dosłownie po 2km jest bardzo gorący.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 15:44 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
No mi para leciała od 3km no to wiesz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 15:48 
Odczep jedną stronę dowolnego węża od pompy i wylej płyn do miseczki czy coś, bo taki trzeba oddać do utylizacji (wątpię, że nada się do ponownego zalania).
Przepłucz jakimś preparatem, przedmuchaj (preparaty ktoś podał wyżej).
Ja bym przy okazji sprawdził pompę. Odkręcasz 3 śrubki od tej małej pokrywy pompy i pojawi Ci się wirnik pompy. Odpal roxa na sekundkę i będziesz widział, czy się kręci chociaż. Jak się nie kręci to już polecam zakupienie zestawu naprawczego. Sprawdź szczelność przewodów itd.

Jeszcze jakby się nie kręciło, to nie koniecznie wina wirnika, tylko może być to wina tego białego koła napędu i/lub zbieraka. Sprawdzisz to odkręcając 3 śruby imbusowe od tej dużej pokrywy plus 2 śrubki z boku po prawej (wygodniej będzie odkręcić bez pługu). Będziesz widział jak od magneta wystają "pręty", one powinny wchodzić na te białe koło napędu (jeżeli jest założone, bo jak zdejmujesz to wiadomo, że wychodzi).
W środku tego koła będziesz widział koniec bolca od wirnika, pokręć tym kołem i zobacz czy się wirnik kręci.

Dobra. Zobacz, powiedz jak jest, zobaczymy dalej ;)


Ostatnio zmieniony 28 cze 2012, 15:54 przez arek95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 15:52 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 15:01
Posty: 25
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
arek95, koalapl,
Dzięki za pomoc. Mam nadzieje, że pomoże :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 15:53 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
ok XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy