Dzisiaj jest 24 lip 2025, 1:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2012, 16:23 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:20
Posty: 24
Pojazd:
Witam , mam taki problem w roxie . Ostatnio jechalem sobie i nagle zaczal tracic moc i wkoncu zgasl , spochl tlok i nie dalo sie przez kilka min kopnac nawet. Potem z trudem odpalilem i dojechalem do domu . Zobaczylem ze uszczelka poszla miedzy cylindrem a glowica wiec ja wymienilem . Teraz niby sie nie leje ale z wydechu leci woda a pod swieca zamiast benzyny tez jest woda. Co jest grane ? Co pękło czy tam puściło?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 17:42 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
Hmm Bardzo możliwe że uszczelka pod głowicą do wymiany bo przepuszcza i go wodą zalewa . ale niech inni się jeszcze wypowiedzą .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ale mówił że wymieniał. Ja tak miałem jak zatarłem, że woda szła.




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 17:51 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:20
Posty: 24
Pojazd:
Zatarty raczej nie jest , gdy kopie to tak jakby chcial a nie mogl , bo przeciez nie odpali na wodzie :D . Ale jak go podleje to raczej odpali




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14288185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 17:51 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
No i co ale mógł np ją słabo złożyć i przepuszcza . Ja tą uszczelkę pod głowicą zawsze na silikon daje bo tak to zaraz mi wysadza . Może też być głowica krzywa czy coś .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 20:33 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:20
Posty: 24
Pojazd:
Dobrze zlozylem , glowica prosta




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14288185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 20:55 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
Skąd wiesz że prosta na oko patrzyłeś?;> Ja to splantowałem głowice kupujesz papier scierny i na szkle trzesz aż wszędzie bd widac ze starte ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 21:29 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:20
Posty: 24
Pojazd:
Ale miedzy cylindrem a glowica woda sie juz nie leje po wymianie uszczelek . Teraz woda leje sie z wydechu i jest pod swieca zamiast benzyny




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14288185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2012, 22:01 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
No bo może ci przepuszczać ta uszczelka między komorą spalania a tym miejscem gdzie woda obiega ;) ja tak miałem i na początku jeździł i coraz bardziej muł aż potem go tak zalewało ze nie odpalał .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 16:24 
*

Rejestracja: 09 sty 2012, 15:00
Posty: 199
Lokalizacja: CK
Pojazd:
rozbierz ją i skrec z siliconem wys.temp. moze byc rowniez uszczelka du*na.. duzo osob juz mialo ten problem ;) ja rowniez go mialem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 18:01 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 19:20
Posty: 50
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: BMW M5 F10
Miałem podobnie tylko mi nie chciał zapalić wgl i czasami nie dało się kopnąć skończyło się na wymianie uszczelek .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2012, 22:36 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:20
Posty: 24
Pojazd:
To kupic nowe uszczelki i przy zakladaniu zasilikonowac tak? Oczywiscie zaroodpornym




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14288185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 0:02 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
i tylko żeby ci ta uszczelka dobrze w te rowki powchodziła i dobrze ja silikonem i powinno być dobrze tylko wys temp .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 8:53 
*

Rejestracja: 09 sty 2012, 15:00
Posty: 199
Lokalizacja: CK
Pojazd:
naloz go rowno malą iloscią i zeby Ci nie pozatykalo kanalow nim, mozesz tez poczekac az on nieco zaschnie bd dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 9:20 
*

Rejestracja: 15 kwie 2012, 14:18
Posty: 42
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Powiem tak POD GŁOWICE NIE DAJE SIE SYLIKONU. spusc całe paliwe i przelej przes lejek z sitkiem albo rajstope a mozliwe ze w silniku zostało troche wody po wystrzale uszczelki albo wypchało wode do tłumnika i w najniższym miejscu zostało jej troche wiec musisz troche pojezdzic i zobaczyc czy kapie woda z tłumnika.




_________________

Yamaha Aerox:
Tecnigas Next-R
Dellorto 17,5
Malossi Multivar
Sprezyna dociskowa Hebo Biała



Kupie lampe do aeroxa (PRIV)
Kupie cały wariator lub sprzęgło tuning


Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 13:53 przez ROX960, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Frazev, żadnym sylikonem nie paprz jak masz oringi w głowicy to na ptak sylikon.. widać jacy z was mechaniki. Pewnie nie chciał załapać bo w silniku masz jeszcze wodę i dlatego najlepiej wykręć świece i pokop trochę aż wypluje to. pokombinuj ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 19:12 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
Bo?;> wytłumacz to a nie się wymądrzasz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2010, 13:25
Posty: 0
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Frazev, uszczelka pod głowicą Ci przepuszcza wodę/płyn do komory spalania :P sprawdź chłodzenie (w tym pompę wody) bo prawdopodobnie coś Ci nie chodzi i przegrzewa cylinder powodując wypalanie się uszczelek :D

Icefox pisze:
idź go teraz odpal, niech pochodzi na wolnych obrotach całą noc ;p
noi woda "ucieknie"

Co Ty bierzesz? :mrgreen:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 20:51 przez kuba170495, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2012, 23:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
yoko995, bo masz oring który dobrze uszczelnia i nie potrzeba tutaj papraniny.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2012, 15:30 
*

Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:20
Posty: 24
Pojazd:
To wkoncu jak mam to zrobic?^^




_________________

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=14288185




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy