Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2009, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
siema wszystkim mam taki problem juz od dłuższego czasu zawsze jak skuter postoji przez noc przychodze a pod nim wielka plama paliwa albo nawet jak postawie na godzinke to tez przyjde i tez jest plama pod skuterem co to może być bo już nie mam siły na to niedość że dużo pali to jeszcze tyle paliwa z niego ucieka :( sprawdzałem kranik pod bakiem to jest dobry zreszta był niedawno kupowany nowy, gaźnik wyregulowany,pływak zamyka nie wiem czemu tak mi sie dzieje że aż tyle paliwa ucieka niech mi ktoś pomoże prośba




_________________

APRILIA SR


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a zlokalizowałeś miejsce wycieku może wężyk nie szczelny któryś lub opaska uciskowa luźna i spod niej się sączy




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:26 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Moze komora pływakowa jest nieszczelnie złożona ? tez tak miałem i dokladnie powkładałem uszczelke w te rowki,poskręcałęm i juz jest szczelnie,sprawdz to...a moze ci wiać od króćca czy innymi wylotami,duzo jest tego...albo wężyk w którymś miejscu przetarty i dziurka jest




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:32 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Z komory wyciekła by tylko jej zawartość ,więc nie było by takiej plamy.Stawiam na uszczelnienie miejsca wtyku kranika do baku (pod warunkiem że nie jest to kranik przykręcany).




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:59 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Albo cieknie z wejścia do gaznika z węzyka paliwa,tak jak driwer88 powiedzial,ściski nie łapią i leci




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 23:34 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Ja tak miałem w Runnerze już przewody od gaźnika rozrzeszyły od paliwa i nawet opaska nie pomogła plastikowa musiałem założyć metalową ściskaną na śrubę ;p




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 0:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:33
Posty: 67
Lokalizacja: Nowy Staw/Malbork
Pojazd:
Ja miałem tak że stał chwilkę i była plama paliwa i to był źle uszczelniona komora pływaka :) dlatego kupiłem taki dziwną substancję coś podobnego do kleju i uszczelniłem tym cała komorę pływaka. :) Jak na razie wszystko jest ok ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 10:55 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 23:25
Posty: 8
Lokalizacja: Telatyn
Pojazd:
Siema a ja mam inny problem z uciekajacym paliwem z gaznika. Mianowicie Gdy skuter przestoi noc nie ma paliwa w gazniku i ciezko go odpalic jak zaciagne paliwo przez rurke podcisnienia pali za 3 kopem. Co zrobic aby z gaznika nie wydostawało sie paliwo podczas jazdy filtr powietrza jest mokry az cieknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 11:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Sprawdź dokręcenie śruby spustowej z komory pływaka. Jeżeli problem nie zniknie załóż na króciec spustowy zaślepiony wężyk,najlepiej przeźroczysty.Wtedy widać czy paliwo dalej ucieka pod śrubką.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 11:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Przed odpaleniem pare ruchów manetką gazu :D Wychodzi że paliwo się cofa do gaźnika czy jakoś tak ;p




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 11:05 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 23:25
Posty: 8
Lokalizacja: Telatyn
Pojazd:
Spod srubki nie ucieka w ogole nie widac zadnych plam tak jakby wyparowało. Nie to nic nie daje juz tak robiłem trzeba zaciagnać paliwo az pływak sie zamknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 11:09 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 23:25
Posty: 8
Lokalizacja: Telatyn
Pojazd:
Mam jeszcze do zrobienia yamahe mbk 50, i nie chce załapac jesli kopie to sie odzywa pyrka troche i dalej nic, gaznik czysty iskra jest paliwo jest bo swieca mokra, Czy to moze byc wina zaworu membranowego? Jest przeswit.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 11:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
No wychodzi że membrany a o jaki prześwit Ci chodzi ??




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2009, 14:54 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 23:25
Posty: 8
Lokalizacja: Telatyn
Pojazd:
Prześwit pomiedzy blaszkami a obudową zaworu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
powiem tak weżykiem też leci ale leci tez z gaźnika bokami sam nie wiem dokładnie skąd jak postoji to tylko widze zacieki po pokrywie calej i plame dzisiaj wyjąłem go żeby go przeczyścić znowu to az na filtrze co zaklada sie na gaźnik było paliwa i na krućcu też ale w środku bo wyjąłem go żeby wsadzić dysze 65 bo miałem 90 i paliła mi aprilka 5l i mam nadzieje że teraz mniej ale cały czas leci i nie wiem jaka to przyczyna i powiedzcie mi jeszcze czy można jezdzić na zakręconym powietrzu? bo jak regulowałem jak włożyłem ta mniejsza dysze to jak nawet troszke obrotu odkreciłem powietrze to nie dało sie jechac nie mogłem wyregulować i robiła apka buuu a jak zakreciłem do końca powietrze to chodzi ale pod końcem gazu jeszcze ja troche muli i ciągnie do tyłu :/




_________________

APRILIA SR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2009, 9:22 
*

Rejestracja: 02 lip 2009, 23:25
Posty: 8
Lokalizacja: Telatyn
Pojazd:
Według mnie to za mała dysze masz lub łapie lewe powietrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy