Dzisiaj jest 03 sie 2025, 9:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2012, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:40
Posty: 69
Lokalizacja: Chmieleń
Pojazd: Keeway Hurr
Witam, ostatnio wybrałem się na małą przejażdżkę, która skończyła się holowaniem do domu, a mianowicie gdy jechałem kichnął 2 razy z tłumika i zgasł, probowałem odpalić, nic , zero oznak życia, odkręciłem świece, niby wszystko git ale wymieniłem na inną świece, dalej to samo przy próbie odpalenia zero reakcji i tylko po kilku kopnięciach kichnięcie z tłumika. Sprawdziłem przewód od cewki, git, iskra jest ładna, masa przyczepiona, moduł też paliwo dostaje bo świeca po dłuższym kopaniu jest mokra, filter wyczyszczony, uszczelniacze wału niedawno wymienione. Nie wiem co to może być. Dodam że moto jeszcze na dotarciu( cylek sprawdziłem i jest git), cylek i osprzęt cuga performance (z allegro za 70zł) jezdził normalnie aż do ostatniego wypadu. Proszę o pomoc bo naprawde skuter jest mi potrzebny.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:06
Posty: 43
Lokalizacja: Tęgoborze
Pojazd:
jesteś pewny w 100% że to nie cyl tak samo miałem jak cyl padł ;)




_________________

Nie Sprzęt lecz technika robi z ciebie zawodnika

Aprilia Rally AC Zapraszam! :P

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238523




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:40
Posty: 69
Lokalizacja: Chmieleń
Pojazd: Keeway Hurr
Jestem pewny, bo sprawdzalem, a mógł by być to moduł??




_________________

keeway-hurricane-by-bula-xd-t298583.html
Zapraszam XD

http://tablica.pl/oferta/keeway-hurrica ... 4jWTH.html Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 23:26 
*

Rejestracja: 05 paź 2011, 19:43
Posty: 38
Pojazd:
Przeczyść gaźnik i zobacz, może pomoże. Mi też nie chciał zapalić a paliwo dochodziło przeczyściłem gaźnik i zapalił :D




_________________

Benelli 49x

Hebo Manston Replica 70cc
Tecnigas RSII
Top Racing Evo NG
Dellorto 21mm Black Edition
Malossi Multivar
Polini For Race 3g
Stage 6 Wing Cooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2012, 23:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:40
Posty: 69
Lokalizacja: Chmieleń
Pojazd: Keeway Hurr
CZysciłem, tylko nie miałem małego śrubokrętu aby odkręcić dysze wolnych obrotów i jej nie wyczyscilem ale to chyba nie problem..




_________________

keeway-hurricane-by-bula-xd-t298583.html
Zapraszam XD

http://tablica.pl/oferta/keeway-hurrica ... 4jWTH.html Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 1:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Może iskrownik?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 8:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 21:42
Posty: 247
Lokalizacja: Węgrów
Pojazd:
żeby 2T odpalił potrzeba kompresji , paliwo/powietrze i iskry , wyczyść dokładnie gaźnik , zmień przerwę na świecy , i musi się dać odpalić




DOKŁADNIE - bardzo szczegółowo




_________________

:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 12:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:06
Posty: 43
Lokalizacja: Tęgoborze
Pojazd:
pologramatyk112, a może zawór membranowy poszedł.




_________________

Nie Sprzęt lecz technika robi z ciebie zawodnika

Aprilia Rally AC Zapraszam! :P

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238523




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012, 15:42
Posty: 119
Lokalizacja: Miechów
Pojazd:
no czasami jest tak jak membrana pójdzie, pierwsze a podstawowe to pomiar kompresji ;] i wtedy można coś dalej szukać ;)




_________________

Zajrzyj i zostaw komentarz :) --> Italjet Dragster High-End project ! ;P Malossi MHR 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
zobacz tłok , ja miałem tak że mi zgasł i też kichał z tłumika a okazało się że pierścień na tłoku stanął . zobacz czy podłączona fajka do świecy odpala z oporem czy odpala jakbyś sprawdzał na rozruszniku iskrę .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:40
Posty: 69
Lokalizacja: Chmieleń
Pojazd: Keeway Hurr
Damianons i Dobrzan, bardzo możliwe bo był na wykończeniu, Jutro sciągne cyl i popatrze.
Lukas nie za bardzo rozumiem o co ci chodzi z fajką. Jesli ci chodzi żeby załonczoną świece do cewki przyłożyć do głowicy to sprawdzalem i iskra jest ładna dodam że to jest mój pierwszy skuter i pierwszy 2t, zawsze robiłem tylko 4t
Paziu w gażniku jest wszystko drożne ale nie zaszkodzi wyczyścić. I mam pytanko czy wiecie gdzie kupić zestaw testowy dysz do podróbki mikuni (fabryczny z kiły bhrr)???




_________________

keeway-hurricane-by-bula-xd-t298583.html
Zapraszam XD

http://tablica.pl/oferta/keeway-hurrica ... 4jWTH.html Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2012, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Nie chodzi mi o iskrę -.- Zawsze jak masz świece w głowicy to ciśnienie w cylindrze stawia opór na tej zasadzie że np. kopniak ciężej chodzi . A jak masz świece wykręconą to zauważ że kopka zdecydowanie lżej chodzi bo tego ciśnienia nie ma .Ale Jeśli kopka ze wkręconą świecą działa tak samo jak z wykręconą czyli bez żadnego oporu to tłok albo cyl do wymiany . to nie trudne do zrozumienia ;)




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 12:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2012, 22:40
Posty: 69
Lokalizacja: Chmieleń
Pojazd: Keeway Hurr
No teraz wiem że ci chodzi o brak kompresji. no różnica jakaś jest musze wykopać miernik kompresji i sprawdze ile, z tego co pamiętam to powinno być okolo 10




_________________

keeway-hurricane-by-bula-xd-t298583.html
Zapraszam XD

http://tablica.pl/oferta/keeway-hurrica ... 4jWTH.html Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
8 to jest minimum . ja miałem 8,1 i chodził ;D




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy