Dzisiaj jest 10 sie 2025, 3:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 wrz 2010, 16:29 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
otoż posiadam Aprilia sr 50 racing , rok 97' na gaźniku ;d postanowiłem zrobić full tuning na 80 cc . Sytuacja wygląda tak:
cylinder- polini for race 80cc
wariator- malossi multivar
sprzęgło- stage6 torque controll
gaźnik- de larto 19 mm
tłumik- stage6 pro replica
wszystkie łożyska itp itp

po założeniu rolek jakie były w zestawie z malossim czyli 7 gr apka miała słąbego kopa i v max wynosił 70-80 xD ale przeczytałem zę stage6 pro replica lubi lekkie rolki więc kupiłem 3 gr i załozyłem a efekt: ładne przyśpieszenie ale prędkość koło 80 nie więcej ;d oczywiście po zakupie tłumika sciągnałem wraz z mechanikiem blokade :) mechanik mi mówi że trzeba kupić moduł odblokowany i gada też coś o trybie na tylnym przełożeniu- ze trzeba kupić wieksze trybo ;d czy sam moduł da tyle prędkości ile brakuje czyli prawie 30 km/h ?? i czy jest coś o czym jeszcze zapomnieliśmy zeby kupić- jakiś stożek filtra powietrza czy coś to poprawia osiągi??

prosze was o pomoc- co mam zrobić??? dałem już 3 tysiące za tuning a skuter lata jak ogarek xD na takim zwstawie myśle że powinien spokojnie latać koło 115 km/h xD czekam na wasze porady ;)

nadmienie zę częśći wszystkie kupowałem na mielcochu ;)

a i sorki za błedy ortograficzne i stylistyke ale mi sie śpieszy troszkę ;)

z góry dzięki :*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 18:22 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
no czekam panowie ;d skuter u mechanika i może bym mu coś podpowiedział ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 11:26 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 0:16
Posty: 48
Lokalizacja: Bielawa / Świdnica
Pojazd:
wdg mnie to najpierw wymień tłumik bo ten co masz to się średnio do sporta 70 nadaje...
Wrzuć rolki ok 4g (najlepiej kup testowe) i do tego centralkę twarda (Stage6 high-med)
Musisz sam kombinować bo każdy silnik się inaczej zachowuje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2010, 14:43 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
no właśnie wydaje mi sie że to może być sprawa dostrojenia ;d bo tłumik taki ma kolega przy sr i śmiga 120 ;d kupie zestaw spręzyn centralnych, zmienimy spręzynki sprzegła moduł i zobaczymy ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 14:57 
*

Rejestracja: 04 lip 2010, 0:16
Posty: 48
Lokalizacja: Bielawa / Świdnica
Pojazd:
Ten tłumik lubi lekkie rolki i twarde centralki (jest on wysoko obrotowy jak na swoja klasę)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 16:29 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
a no zapomniałem napisać o tym że wał też wsadziłem wzmocniony ;p


dam ful manetce, nawet ma obroty na starcie ale słabo ciągnie ;( nie czuć że rwie mnie do przodu ;d u mnie w rejonie akurat wszyscy rzucili sie na sr-ki ;d wielu kolegów ma 70 cc ;) na kyznie natomiast wzorowałem sie co do tunignu ;) mamy ten sam wario, sprzęgło ale on ma 70 cc sport i ma 10 km ;p a ja teoretycznie ok.18 ;d i jak wsiąde na jego sr-ke to jakbym sie nie trzymał kierownicy to zlece xD a prędkość 115 km/h xD nie chodzi mi o to żeby jeździć te 115 i sie zabić ;d ale chodzi o to że skoro dałem tyle kasy, myśle że dobre części kupiłem- to apka ma jechać!!!!! a czy bede jechał 80 czy 115 to juz trzeba mieć dobrze w głowie i wiedzieć kiedy można jechać szybko ;p


a co do mojej apki ;) nawet jak dzisiaj jechałem z takiej zajebistej góry to tylko 90 wyciągłem xD miałem wrażenie jakyb go coś trzymało ;]a góra naprwde wielka ;p


jeśli chodzi o przyspieszenie- to porównywalne z apką 50 cc xD i apką 70 cc na której jadą 2 osoby xD

to co może być jeszcze nie tak :( ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 18:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
kamilsr80 pisze:
a no zapomniałem napisać o tym że wał też wsadziłem wzmocniony ;p


dam ful manetce, nawet ma obroty na starcie ale słabo ciągnie ;( nie czuć że rwie mnie do przodu ;d u mnie w rejonie akurat wszyscy rzucili sie na sr-ki ;d wielu kolegów ma 70 cc ;) na kyznie natomiast wzorowałem sie co do tunignu ;) mamy ten sam wario, sprzęgło ale on ma 70 cc sport i ma 10 km ;p a ja teoretycznie ok.18 ;d i jak wsiąde na jego sr-ke to jakbym sie nie trzymał kierownicy to zlece xD a prędkość 115 km/h xD nie chodzi mi o to żeby jeździć te 115 i sie zabić ;d ale chodzi o to że skoro dałem tyle kasy, myśle że dobre części kupiłem- to apka ma jechać!!!!! a czy bede jechał 80 czy 115 to juz trzeba mieć dobrze w głowie i wiedzieć kiedy można jechać szybko ;p


a co do mojej apki ;) nawet jak dzisiaj jechałem z takiej zajebistej góry to tylko 90 wyciągłem xD miałem wrażenie jakyb go coś trzymało ;]a góra naprwde wielka ;p


jeśli chodzi o przyspieszenie- to porównywalne z apką 50 cc xD i apką 70 cc na której jadą 2 osoby xD

to co może być jeszcze nie tak :( ???




który rok tej sr??
Gdzie ty znalazłeś do minarelli cylinder 80cc?? :shock: pod bigbore 77cc trzeba kartery przerabiać... Na seryjnych "trybach" też się da 115km/h osiągnąć... Znajomy w madzi f15 miał polini sporta 70cc poza tym seria i na rolkach 4g przy centralnej +50% 105 po prostej spokojnie z górki dochodził do 115 km/h


Zwracam honor... jest ;p




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 18:34 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 20:02 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
rok 97' a cylka znalazłem na mielochu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 9:54
Posty: 41
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
jaka dysza ?




_________________

Ogarnij moje Malaguti F15 SportKluseczka :D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=74327




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 7:51 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 21:49
Posty: 192
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
O właśnie. Dałeś większa dysze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 11:24 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
tak dysza została zmieniona na większą ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 17:31 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
witam panowie po długiej przerwie ;) ;) sprawa mojej apki przez jakiś czas sama sie wyjaśniła głównie dzięki polskim drogom xDD wpadłem w dziure i tłumik na kolanku sie urwał i zauważyłem że ten tłumik własnie na kolanku ma tulejkę na dwóch spawach co dla mnie sie wydało być blokada . usunąłem ją, zaspawałem i załóżyłem ;p apka odpaliła , słychać było pierdzenie głośniejsze a po dodaniu gazu wchodziła na większe obrotty i przyśpieszenie wzrosło ;) na rolkach 3 gr miała obroty ale nie ciągła więc kupiłem rolki testowe i dopasowałem rolki o wadze 4,4gr i na tym ustawieniu sprzęgła chodził całkiem całkiem z prędkością do ok 105 km/h na prostej ;) ale jest problem. dziś jechałem i nagle franca stanęła i nie chce odpalić.....:( iskra jest, filtr paliwa sprawdzony i powietrza też. gaźnik?? no nie wiem paliwo raczej dobre . wlałem paliwo bezpośrednio do cylindra i założyłem świece a on nic :( co sie może dziać?? jakiś tam mechanik co mi go tuningował twierdzi że silnik zatarty i ze ta niby blokada na tłumiki którą wyjąłem to nie blokada a jakiś zawirowywacz który chroni przez dławieniem silnika . ale moim zdaniem to byłą blokada, w koncu po jej zdjęciu skuter zaczał chodzic. ale ok, co sądzicie???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 20:38
Posty: 103
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
co to jest franca ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 6:22 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
witam ;) franca to po prostu określenie mojej aprilki ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 20:38
Posty: 103
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
tzn co ci sie stało kopka wcale nieche ruszyc tak jak by sie zablokowała ?
Czy bardzo lekko chodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 10:10 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
bardzoo bardzoo lekko chodzi ;) myślałem na początku że to może świece ew. paliwo nie dochodzi ale nic to nie dało . kurde przypomniałem sobie że podczas jazdy na pełnym gazie czasem tak miałem że zgasła i nie chciała odpalić ale po chwili zaskoczyła i lekko przerywała ale zebrała sie i chodziła normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 10:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Jak mówisz, że bardzo bardzo lekko chodzi to najprawdopodobniej zatarłeś.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 10:22 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
no ale dlaczego??? :( niegdy nie brakowało oleju, zawsze przed jazdą wszystko była sprawdzone, paliwo dobre. docieranie nigdy nie było na chama, jeździłem wolno i bez szarpan przez pierwsze kilometry. jak go rozebrałem to ta guma łączące filtr powietrza z gaźnikiem była popękana, czy to mogła to spowodować??? chyba że ten tłumik ta tulejka na kolanku no nie wiem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 11:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 20:38
Posty: 103
Lokalizacja: Opole lubelskie
Pojazd:
moim zdaniem jak juz to ta guma na filtrze bo przez to mogło sie dostac jakis piach czy inny brud
Bo przeciez przez tą koncowe tuleje co pisałes to raczej nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 6:12 
*

Rejestracja: 04 wrz 2010, 16:17
Posty: 27
Pojazd:
kurde myśle że troche przesadzilem pisząc ze kopka chodzi bardzo bardzooo lekko. chodzi normalnie, stawia opór jak sie kopie, z tłumika bucha powietrze, wg mnie to nie silnik. no ale gdyba c można . trzeba skombinować chyba jakiś manometr i wtedy sie bedzie wiedzieć. a może gaźnik jest tak czymś zapchany ?? :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy