Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2009, 12:25 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Siemka,mam problem ponieważ gdy mialem cylek Stage6 Pro Sport 70 AC to zatarł mi sie po ok 3000km.KUpilem cylek Polini Sport 70 i nawet nie zdążyłem go dotrzeć,a juz sie zatarł,a raczej przetarł ponieważ kompresji nie ma żadnej... Moze wy wiecie dlaczego tak sie dzieje ? docierałem spokojnie,moze to byc wina stożka ? mam go schowanego pod plastikami i psiknięty olejem,wiec nie powinien przepuszczać żadnych brudów...Chce sie dowiedziec co moze byc nie tak gdyż nie chce wydawac kolejnych pieniedzy na cylindry i szlify :(




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Przyczyn może być wiele, zbyt uboga mieszanka, nieodpowiedni wydech, zły olej lub zła dawka oleju, złe docieranie itd.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Sam robisz mieszanke czy masz dozownik?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 14:54 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Dozownik + samorobna mieszanka... specjalnie lałem duzo oleju,nieodpowiedni wydech ? tzn ?




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 16:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
tzn wysokoobrotowy.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 21:20 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Docieranie nie ma nic do tego , ja docierałem 3 cylindry ( 2 km spokojnie) i pełen gaz , i wszystkie chodzą. Jaki masz setup ? jaka dysza ? załóż nowy cylek i rób sam mieszankę ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2009, 21:57 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Kurde...nie widzisz w podpisie setupu ? pisalem ze robilem sam mieszanke z duzą dawką oleju...




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
spokojnie jezdziles przez 2 km? to super muszą być dotarte ;) pogratulować rozumu :D




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 16:00 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
A no widac jakis nowy sposób docierania,ale nie ważne...robie szlif i zakladam stary wariator,i slabsze spręzynki by skuter nie osiągal takich wysokich obrotów,albo stary tlumik.... co lepiej ?




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2009, 18:03
Posty: 70
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
rób szlif Cylindra Polini zakładaj ale przed tem zabacz czy tam gdzie wał niema resztek pierścieni dozownik wywal i rób sam całkiem mieszanke pierwsze dwa razy jak odpalisz to daj mu dwa razy po 5 minut chdzić na wolnych po 5 min ale raz przerwa i drugi raz przerwa i spokajna jazda po 15min do 100km wtedy sie pierścienie sie ułożą i powinno być git nie zmnieniaj waria zostaw jak jest wystarczająco oleju i odpowiednia dawka powietrza dysza powiina na dotarcie być 85 i mała dawka paliwa po dotarciu czyli ok 1000km zmień śwece wsadż dysze 95 dawke średnia 3 obroty wykrecone na dawce powietrza i manetka do końca życze powodzenia mam ten sam cylek jest zaje fajnie 7000km przy 12tyś obrotów to norma




_________________

Piaggio typhoon 13'SPORT
Cylinder Polini Sport 70cc
Wariator Polini Speed Control
Pasek Polini Kevlar
Wydech Laser X-pro Chrom
Gaźnik 19 matrakit z ssaniem recznym
Łożyska wału Polini i uszczelniacze RMS
Przełożenia Polini
Zaglądać i oceniać
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=26657




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
jesli masz seryjny tłumik to zakładaj. do czasu docierania 1000-1500km powinno wystarczyc dla cylka.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Alex_PL, Jak chcesz to możwmy porównać swoje cylki - mój dostawał ogień od początku prawie (45 minut pracy na postoju), ponad 2 tysie (już chyba nawet koło 3) i chodzi elegancko. Przy docieraniu ważna jest temperatura i olej no i oczywiscie regulacja gaziora ;)


Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 17:06 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
wolisz mierzyć mojego MHR'a ?? czy może startować do Pata Negerki w Roxie? zapraszam :)

ale to nie temat na sprzeczki o cylkach więc zakończmy OT ;) chyba jako jedyny masz inną teorię na temat docierania silników :) gratuluje i obys jak najwiecej km zrobił.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, 18:57 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 21:34 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
No mam jeszcze dysze 78 i 90.Załoze stary tlumik,ale nie chce by wchodzil na takie wysokie obroty,bo zeby moj skuter chociaz lekko sie zacząl kulac potrzebuje ok 8tys obrotów ;/




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2009, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Załóż seryjną sprężyne i sprężynki. Troche cięższe rolki.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 3:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
na forum widziałem temat o docieraniu nową techniką i technika polega na rozgrzaniu silnika i danie mu spokojnie ale w rure czyli rozgrzewasz cylek jezisz przez 2 km do 50 kmch spokojnie i dajesz mu w rure tak powoli manetką i do kiedy rospedza sie rowno miernie i nie zwalnia np do 100 i juz tak muli go ze troche wolniej sie rospędza bo moze v-max to 120 to powoli popuszczasz manetke i dajesz tak około 70 km/h i łagodne ruchy manetką by łozyska sie dopasowaly i pierścienie bo jak sie tluczemy cały czas 45 to mamy mółowaty cylek puźniej i zamiast 120 to śmigamy 100 max
ja swój docierałem tą nową techniką i cylek razem z tłokiem są jak nówka i ważne by na docieraniu nie przegrzewać/nie przeciążać cylka i lej mineralny olej na docieranie bo on ma większe tarcie i sie lepiej dopasowywuje cylinder i wystarczy docierać 500 km max po dotarciu lej pełen syntetyk pożna go poznac po cenie powyzej 70 zł za litr ;) i z tyłu powino pisać
i nigdy nie śmigaj na pełnej manetce bo na pełnym gazie przejedziesz max pare km jeździ sie na 70-80% możliwości cylka by go nie przeciązać samochodem nigdy też nie jeździsz na 100% mozliwosci no nie ;)
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 7:27 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Ja juz jak docierałem tego Polini to zauważylem ze jak chce jechac wiecej niz np 60km/h to glos od strony filtra nagle sie zmieniał,taki glęboki sie robił,i skuter dziwnie sie przymulał...




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 9:41 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
polak123 pisze:
Ja juz jak docierałem tego Polini to zauważylem ze jak chce jechac wiecej niz np 60km/h to glos od strony filtra nagle sie zmieniał,taki glęboki sie robił,i skuter dziwnie sie przymulał...


za dużo powietrza dostawał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 10:58 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
No ale do tych 50km/h jechal ladnie i wszystko ok bylo...to jak to regulowac ? moze filtr przepuszczal jakąs zlączką?




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2009, 12:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Alex_PL, Widac nie jako jedyny stosowałem "nowe" techniki docierania. Trzeba po prostu troche myślec co jest ważne a co nie zaszkodzi ;) Kąkol tez docierał dosyć ostro swój cylek i widziałem go po dcierce, stan idealny ;). Z resztą apropo Twojej "pata negerki" wbij sobie na y-t i poogladaj troche filmików z mocnymi amszynami. Pierwszy start i już dostają po dupie. I ciekawe, czemu praktycznie kazdy z nich tak robi. Pewnie się nie znają :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 16 sie 2009, 12:18 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy