Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: głowica lc
Post: 10 paź 2012, 6:58 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Witam głowica idzie do naprawy przegwintowanie tuleja i nowy gwint do świecy i pytanie jest takie czy będę mógł złożyć na starej uszczelce ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 7:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
teoretycznie uszczelki za każdym razem daje się nowe, ale jak jest cała to możesz dać :wink:




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 7:35 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
bo moto bedzie mi potrzebne na piątek a nie zamówiłem ;/
drugie pytanie czy połączenie mosiądzu z aluminium na gwincie bedzie szczelne >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 9:38 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Przepraszam ze nie edytuje ale zdjąłem głowice udało sie wykręcić świece patrzę a ona stopiona jest co jest przyczyną.?
Kolor taki jasny
Cylinder caly ale nie wiem czy płyn nie dostał sie gdzies w skrzynie korbowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
karol17, "świece patrzę a ona stopiona " Czytałem nie dawno poradnik o regulacjach gaźnika . i tam właśnie pojawił się taki wątek . stopiona świeca i przepalony tłok . Czyli zła regulacja gaźnika .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 15:22 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
No chyba tylko gaznik ma tu cos do gadania ale nie wiem czy malo paliwa duzo powietrza czy odwrotnie.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Najlepiej wyreguluj go całkiem od nowa .. bo tak sie nie da że sobie będziesz kręcił zacznij od nowa wszystko tutaj masz dobry poradnik http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30120




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 15:53 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
No ale nie wiem mechanik regulował i bylo by nie dobrze.?
Nie wiem czy to moze byc od tego ale na wysokich obrotach czyli np jak jade 90-100kmh licznikowo to buuu robi i jak nie puści sie manetki to zgaśnie i Nie wiem czego to zgaśnie wina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Dostaje za mało paliwa widocznie przy dużych obrotach już mu go brakuje .. i jak puścisz gaz to znowu troche mu tam doleci i znowu maneta do końca aż za braknie ..

Powiem ci tak . mechanik robi żeby było dobrze na kilka dni . potem ci sie sypie żebyś znowu do niego przyjechał i mu zapłacił ;) nie ma to jak zrobić samemu ! :D




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 16:44 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Dysza 75 w gazniku dellorto 17.5 a w 12 byla 70 to powinien miec wiecej wiec czemu brakuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
kolor swiecy jasny . 1. iglica za mała dawka .
2. gaźnik źle ustawiony .
3. dysza powinno być koło 80 . można i dać 90 jak kto woli .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 17:09 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
80-90 nie za duża do 50 tec eco hq.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
jak już to dysza do gaźnika , a nie do cylindra . Do 17,5 80 wystarczy do 12 ja mam 78 i też śmiga ładnie .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2012, 18:08 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
panowie głowica założona odpalił ładnie wszystko ok tylko teraz jest taki problem bo końcówka świecy jest troche wzej niz była seryjnie przegwintowana głowica czy to w czyms przeszkadza w spalaniu ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy